saevik Skrevet Mai 23, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2015 Er vel N55 i din også? Med twin scroll turbo morsom motor det.Noen kallet det twinturbo, noen twinpower turbo, men er vell slik som du seier ja twin scroll turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mai 23, 2015 Share Skrevet Mai 23, 2015 Er vel N55 i din også? Med twin scroll turbo morsom motor det.Hva er en twin scroll turbo da? [emoji12] sorry for The million questions xD Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Mai 23, 2015 Share Skrevet Mai 23, 2015 Gud som jeg misunner deg denne bilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreastrones Skrevet Mai 23, 2015 Share Skrevet Mai 23, 2015 Hvordan opplever du bilens bakkeklaring foran er når du har senket den, tenker da særlig på at M Performance frontleppen reudserer bakkeklaringen foran med ca 9 cm...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Mai 24, 2015 Share Skrevet Mai 24, 2015 Hva er en twin scroll turbo da? [emoji12] sorry for The million questions xD Sent from my iPhone using Tapatalk Twin scroll turbo er så vidt jeg har fortstått det muligheten til å endre eksos tilførselen til Turboen. Slik at det til en hver tid har så og si maks kraft. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3Turbo1000 Skrevet Mai 24, 2015 Share Skrevet Mai 24, 2015 To eksos kammer. Et lite for respons og et større og toppeffekt sånn jeg har forstått det. Da får du det beste fra begge verdener. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Mai 24, 2015 Share Skrevet Mai 24, 2015 Noen kallet det twinturbo, noen twinpower turbo, men er vell slik som du seier ja twin scroll turbo Surra bra med betegnelsene selv i starten. N55 har twinpower som er 1 twin scroll turbo. Gratulerer med flott bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saevik Skrevet Mai 24, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2015 (endret) Gud som jeg misunner deg denne bilen! Hvordan opplever du bilens bakkeklaring foran er når du har senket den, tenker da særlig på at M Performance frontleppen reudserer bakkeklaringen foran med ca 9 cm...? 9cm? Hvor har du det ifra? Bilen er ca 0,2cm lavere på sidene.. M-Performance lippen bygge ingenting nedover.. Einaste som blir gjort er at du får eit lavere midtpunkt da den ikkje følger orginalfanger.. Men ja, merker at bilen blei lavere da frontlippen stikker litt lengre frem, og det tar lengre tid før hjula kommer.. Min bil er 7,5cm på fronten mener eg å huske.. Ikkje noe iforhold til cab`en som eg hadde som vart 5,5cm;) Surra bra med betegnelsene selv i starten. N55 har twinpower som er 1 twin scroll turbo. Gratulerer med flott bil Takk for det og takk for forklaringa:) Endret Mai 24, 2015 av saevik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet Mai 24, 2015 Share Skrevet Mai 24, 2015 Den lyden hørtes forholdsvis lik ut som i M135i`en jeg hadde som leiebil i fjor sommer. Den er magisk ) 306hk i denne ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saevik Skrevet Mai 24, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2015 Den lyden hørtes forholdsvis lik ut som i M135i`en jeg hadde som leiebil i fjor sommer. Den er magisk ) 306hk i denne ? 306hk ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mai 25, 2015 Share Skrevet Mai 25, 2015 Dette var en grom bil! Gøy å se at folk enda kjøper litt motor Torek reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saevik Skrevet Mai 29, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2015 Dette var en grom bil! Gøy å se at folk enda kjøper litt motor Takker, kjekt med litt motor ja:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPVL Skrevet Juni 19, 2015 Share Skrevet Juni 19, 2015 Ble skikkelig bra med de felgene! Kan jeg spørre deg hva slags dekkdimensjoner du kjører på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saevik Skrevet Juli 15, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2015 Ble skikkelig bra med de felgene! Kan jeg spørre deg hva slags dekkdimensjoner du kjører på? 245 og 275 på 9" og 10" HPVL reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saevik Skrevet Juli 15, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2015 Påført Cquartz Reload idag.. Behandlet bilen i Mars når eg kjøpte den med Cquartz Finest.. Har ikkje hatt berøringsvask på bilen siden da.. Kun avfetting ved behov og høytrykk.. 1 berøringsvask idag, før påføring av Reload.. Skal påføres mellom 3-4måner..Påføres på våt eller tørr bil, spary på og tørk av.. Anbefales på det sterkeste.. Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå