Knutern_e36 Skrevet Mai 9, 2015 Share Skrevet Mai 9, 2015 (endret) Hei folkens... Da må æ krype til korset å si det sånn at no vet æ ikke ka æ skal gjøre lengre. Fredag 22.mai kl 08.00 skal jeg og dama møte et gjeng i Larvik for å ta båten til Danmark for å så kjøre til Nurburgring. siden vi bor i Tromsø er planen å starte om litt over en uke. Dette skal være en del av vår planlagte 3 ukers ferie... Helt siden jeg var på Nurburgring i fjor har jeg kun gått å gledet meg og forberedt meg på å reise tilbake i år også. Så jeg har klargjort bilen for turen med å skifte ut det meste som byttes kan på bilen. Total kostnad sikkert over 100.000kr på et år. På førstkommende mandag kommer mine helt nye Bilstein PSS10 fjærbein (pga. lekasje på de gamle)... da er det bare en 4hjulkontroll unna å være pakkeklar for nurburgring.. Nå har det seg slik at jeg bare skulle lufte bilen en liten tur i dag. På god og varm motor ut av en rundkjøring må jeg bare høre brølet så jeg trør på. Med det første hører jeg den nydeligste deiligste 6er lyden jeg vet om. Lyden er som en god orgasme... Men så skjer det. Orgasmen stopper og det kommer en lyd som mere minner om en idiot som står å hakker med meisel i veikanten... (Se video) https://youtu.be/vvLuHl59g70 Jeg kobler bilen straks i fri og hører lyden forsvinne... ruser motor litt for å høre om det er bilen min og jammen er det ikke det. Jeg lusker meg de 3-4 minuttene det tar å kjøre hjem på lavt turtall og med så lite gass det overhode er mulig. Jeg springer ut når jeg kommer hjem og lager filmen dere kan se hær.. Nå starter jeg ikke bilen før noen går god for at det er greit. Hva gjør jeg? Penger koster det, men må bare ha bilen i orden så fort som mulig, noen som kan hjelpe? Stemningsbilde.. Mvh Knut Endret Mai 9, 2015 av Knutern_e36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Mai 10, 2015 Share Skrevet Mai 10, 2015 Er nok rådebank dette desverre ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mai 10, 2015 Share Skrevet Mai 10, 2015 Huff, kondolerer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jhkdt Skrevet Mai 10, 2015 Share Skrevet Mai 10, 2015 http://www.finn.no/56126367 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Mai 11, 2015 Share Skrevet Mai 11, 2015 Surt.... Fy søren.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GeRo Skrevet Mai 11, 2015 Share Skrevet Mai 11, 2015 Bytte rådelager er ingen voldsom jobb,et BMW verksted så gjør de det uten å ta ut motoren, mange E46 M3 har vært gjennom denne operasjonen da det var en svakhet spesielt på de først årgangene. Hvis veiva må slipes blir det en større jobb, men hvis du ikke har hivd deg rundt å bestilt jobben nå så begynner det å haste. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sh0xx Skrevet Mai 11, 2015 Share Skrevet Mai 11, 2015 Bare hive i noen oppgraderte lagere så er du trygg hvis du noen gang skal sette på presse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mai 12, 2015 Share Skrevet Mai 12, 2015 Seriøst? http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=59150204&searchclickthrough=true Det var nå og en måte å løse det på Evenol, Dweezil, HPVL og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris11slett Skrevet Mai 24, 2015 Share Skrevet Mai 24, 2015 må du poste bilde av v8'ern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå