MarcusSteffensen Skrevet Mars 16, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2016 (endret) Noen få mobilbilder må få den rumpa dieselstuss og topplager montert stickern bake tror jeg nok blir fjernet Endret April 6, 2016 av MarcusSteffensen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Mars 16, 2016 Share Skrevet Mars 16, 2016 Bruker du ikke Shadow filmen altså? Spent på resultatet..... MarcusSteffensen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarcusSteffensen Skrevet Mars 16, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2016 17 minutter siden, Slavearbeider'n skrev: Bruker du ikke Shadow filmen altså? Spent på resultatet..... brukte filmen blei bra det! sålenge det sitter på Slavearbeider'n reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mars 17, 2016 Share Skrevet Mars 17, 2016 Skal topplagene være montert sånn, uten klaring mellom skål og topplager? Må da lage mye lyd når du svinger Eller ser det veldig bra ut! Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarcusSteffensen Skrevet Mars 17, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2016 Hadde ikke skiva imellom der er klaring! Men klunker litt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarcusSteffensen Skrevet April 6, 2016 Forfatter Share Skrevet April 6, 2016 (endret) - fått fjernet justeringa bake - kappet og justert eksosen - nye alu-skilt - må få justert camber og tatt 4 hjulskontroll - mulig jeg hiver på 10mm spacer framme - lyst på nye felger og coilovers Endret April 6, 2016 av MarcusSteffensen Marius2002, Tollefsen, Mr Mykland og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet April 7, 2016 Share Skrevet April 7, 2016 Dette ble frekt 👌😁 MarcusSteffensen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet April 7, 2016 Share Skrevet April 7, 2016 Pent! MarcusSteffensen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarcusSteffensen Skrevet April 7, 2016 Forfatter Share Skrevet April 7, 2016 takk takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clarity Skrevet April 7, 2016 Share Skrevet April 7, 2016 Bøs som faen. Vurdert å sote helt frem til A-stolpen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet April 7, 2016 Share Skrevet April 7, 2016 Rått! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarcusSteffensen Skrevet April 7, 2016 Forfatter Share Skrevet April 7, 2016 16 timer siden, Clarity skrev: Bøs som faen. Vurdert å sote helt frem til A-stolpen? 11 timer siden, Gabz skrev: Rått! Takker! Tviler på jeg gidd å sote mer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarcusSteffensen Skrevet April 7, 2016 Forfatter Share Skrevet April 7, 2016 Noen som vet hvor det selges helt flat leppe? Skal bare ha noe som bygger litt ned og fram Om ikkr lurer jeg på å kjøpe samme som jeg hadde før... Karbon er uaktuelt isåfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
engage92 Skrevet April 7, 2016 Share Skrevet April 7, 2016 (endret) Rå bil! Vurdert å bytte bmw logoen på panser og bakluka i en sort logo, evt karbon og hvitt? Tenkte på noe ala dette : Endret April 11, 2016 av engage92 MarcusSteffensen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarcusSteffensen Skrevet April 15, 2016 Forfatter Share Skrevet April 15, 2016 da har bilen blitt mye lavere fremme skulle vaska bilen får jeg tok bilde, men jaja Larsa97, HenrikSolberg, EAustevoll og 7 andre reagerte på dette 10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå