Gå til innhold

Gabz' daily E36 | Solgt!


Gabz
 Share

Anbefalte innlegg

Skulle hente dama på jobb i går og bilen var plutselig hostete og spyttet litt. Tenkte med en gang det var pluggene, så kjøpte et sett med NGK-plugger på Torshov og fikk montert idag. Det vel på tide. Prøvekjørte etterpå og bilen gikk klokkerent igjen :)(utenom at lamdasonden tuller litt da) Godt å ha det gjort!

 

post-80101-0-80956900-1436269556_thumb.j

 

post-80101-0-88645900-1436269596_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg bestilt time til å fikse lambdaen, og skal inn på mandag. Gidder ikke gjøre det selv, da deler koster 900+frakt osv, og verkstedet skulle ha ca 1800 for hele jobben inkludert deler. Siden det sikkert er ledninger og kontakter og diverse som også må byttes, så hadde jeg ikke spart fryktelig mye på det uansett. Ikke har jeg ramp heller. Men bakpotta og alt av festeanordninger kommer nok om en ukes tid, og den må jeg få tatt selv (med hjelp av noen), siden de skulle ha 2000 kroner for å montere for meg. 

 

Når det er gjort, så blir det kjøp av frontsett og en 4-kanaler til høyttalerene, også det viktigste: senk! Går for TA Technix coilovers. Så kan jeg kjøpe ny framfanger og lakkere den og forskjermen ved neste lønning igjen. 

 

 

Men først og fremst, Gatebil på Rudskogen i morgen! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør det!

 

Tror ikke det var pluggene likevel, symptomene kom igjen i går. Men begge gangene jeg fikk disse symptomene var det regnvær og vått føre. Og i dag var det tørt igjen, ingen symptomer. Så er nok fordi lambdaen har falt ut og drasser i bakken. Vann + eksponert lambda = forkjølet bil. Men det blir jo fikset på mandag :) Men pluggene er godt å ha skiftet uansett! Så må jeg få tatt oljeskift en dag snart. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...