Gå til innhold

Gabz' daily E36 | Solgt!

Gabz
 Share

Anbefalte innlegg

• 2 weeks later...

Tenker å lufte for salg og se an interessen etterhvert nå. Savnet etter E39 er alt, alt for stort.. (Som om dere trodde på at jeg skulle beholde denne lenge uansett :lol: )  

Eneste jeg er usikker på er om det er verdt å kjøpe ny fanger og lakkere, samt lakkere de nye framskjermene, og montere begge deler før salg, eller å drite i det. Hvis vi sier det koster 4000 totalt. Er det noe jeg kan tjene tilbake, eller blir det mindre tap om jeg selger som den står til en litt lavere pris enn tidligere tenkt, også heller selge skjermene senere (eller sende med bilen)? Noen tanker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i dette prisområdet er det bare å kvitte seg med det med minst mulige kostnader. Selg bilen slik den er, og selg delene vedsiden av.

Var det jeg tenkte, ja. Plukket ut basskassa og forsterkerne allerede, så skal jeg ta ut frontsettet også. Da sparer jeg hvertfall litt av pengene tilbake, samt at jeg har det klart til neste bil :) Takk for innspill!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var alt av anlegg utenom spiller og kabling, fjernet fra bilen.

pdnUM5U.jpg

Har også vært hos Bilia i dag og bestilt nye klips til førerdør-panel og listen på høyre framdør, slik at disse kan monteres skikkelig. Skal også prøve å skaffe nytt panel til førerdør. Klipsene måtte bestilles og er her på onsdag. Så blir det vask, bilder og å legge ut på Finn for å se an interesse. Får se hvordan det går :) Får jeg solgt til en anstendig pris, så finner jeg en billig E39 å ha framover i stedet. Savner de alt, alt for mye og tror jeg da får motivasjon til å beholde den lenger.. For jeg må virkelig holde kostnader nede og spare! Jaja, den tid da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, om du noen gang får tak i en E60 vedder jeg på at den blir solgt etter noen mnd for å skaffe E39 mens du sparer til F10 istedet :P Ble iallfall slik til meg.. Ville ha E36, kjøpte golf. Ville deretter ha E90, kjøpte E46. Nå har jeg lyst på F30, så da blir det vel snart E90 xD 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...