Gabz Skrevet September 21, 2015 Forfatter Share Skrevet September 21, 2015 Hahaha, man vet jo aldri Men jeg er veldig sikker på at når jeg først får kjøpt E60 eller E90 så blir den! wrnr1 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet September 22, 2015 Forfatter Share Skrevet September 22, 2015 Knipset noen kjappe bilder av bilen her om dagen Og favorittene fra shooten: StigJ, hermanoo90 og wrnr1 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet September 22, 2015 Share Skrevet September 22, 2015 Ser da meget bra ut den gamle traveren Hehe, dama så ikke like fornøyd ut som kanskje du var med å ta bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet September 22, 2015 Forfatter Share Skrevet September 22, 2015 Jo, takk! Etter en stund var hu litt lei av å gå ut av bilen hvert 5 minutt, ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet September 22, 2015 Share Skrevet September 22, 2015 Flotte bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet September 22, 2015 Forfatter Share Skrevet September 22, 2015 Tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet September 25, 2015 Forfatter Share Skrevet September 25, 2015 Stille her for tiden. Venter egentlig bare på å få lagt ut for salg. Er en som kan være interessert i å kjøpe, så den er holdt av en ukes tid før jeg legger ut, slik at vedkommende får sett på den først. Ordner bare noen småting i mellomtiden. Som sagt så bestilte jeg nye klips til dørpanel på førerdør og dørlist på passasjerdør. Men dørpanelet er stygt og skal byttes, men listen har jeg i minste fall fått montert. Klips mottatt: Festet i list: Før/etter: Ser fort litt ryddigere ut, selvom framskjermen ødelegger veldig for helheten. Menmen, oppdaterer så snart ting skjer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wrnr1 Skrevet September 25, 2015 Share Skrevet September 25, 2015 Funnet noen erstatter da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet September 25, 2015 Forfatter Share Skrevet September 25, 2015 Nei, men er ganske åpen denne gangen. Vil bare tilbake til E39. Vil ha en som ser grei ut, med mye utstyr og helst manuell. Utenom det så har jeg ikke noe store krav. Og E39 er jo heller ingen mangelvare, så stresser ikke Får se når bilen blir solgt, og hvor mye jeg har å bruke, før jeg finner noen å se på. wrnr1 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skare1 Skrevet September 26, 2015 Share Skrevet September 26, 2015 Den framskjermen/kanalen der er faktisk slikt som lønner seg å fikse før salg, ser jo veldig stygt ut i forhold til resten av bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet September 26, 2015 Share Skrevet September 26, 2015 Han har nye skjermer liggende som venter på lakk, right? Du får ringe han som kjøpte TDS'en og spørre om han har den enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet September 26, 2015 Forfatter Share Skrevet September 26, 2015 Har ny liggende ja, men vet ikke om jeg gidder å påkoste noe mer.. Får se hvordan responsen blir når den kommer for salg først. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet September 26, 2015 Forfatter Share Skrevet September 26, 2015 Ja, det måtte skje med denne også.. Skulle i et middagsselskap på Fagerstrand. Skulle starte bilen og dra, det ville den ikke helt. Den startet men døde igjen. Etterhvert startet den skikkelig og gikk normalt igjen. Var selvsikker på at det var en engangstilfelle så jeg satte ut på tur. Men da jeg var midt i skogen på en trang og svingete vei, så var det plutselig null gassrespons og jeg måtte snakke ned og stoppe. Strømmen begynte å forsvinne. Da døde bilen og den ville ikke starte igjen. Var veldig nære å komme igang igjen men startet ikke en eneste gang, tross mange forsøk. Men strøm hadde den. Sjekket etter løse vakuumslanger, fant ingen. Kan ikke være starteren heller, for den kommer så langt at den nesten starter, sånn er det ikke ellers når den tuller.. Pluggene er også nye og pluggledningene så greie ut. Bensintilførsel, kanskje? Ikke vet jeg. Fikk noen til å hente meg, men bilen er strandet midt i skogen med et mystisk problem. Så får se hva det blir til.. Vet ikke om jeg skal hente den og få den hjem, eller om det er noe som må ordnes på verksted (som jeg ikke har råd til).. En ting er sikkert, lenge til jeg skal ha noe jævla E36 igjen! Finfin lørdagskveld. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet September 26, 2015 Share Skrevet September 26, 2015 :stupid: Dakar! Det var kjipt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wrnr1 Skrevet September 26, 2015 Share Skrevet September 26, 2015 Så sinnsykt surt Søskenbarnet mitt måtte forlate sin E36 midt i skogen for bare 1 uke siden pga koking :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå