Gå til innhold

Gabz' daily E36 | Solgt!

Gabz
 Share

Anbefalte innlegg

Da var bilen solgt!

Hadde fått litt interesse både her og på Facebook uten å ha lagt den ut ordentlig. Var egentlig bare dritt lei av at den kom opp med nye problemer hele tiden og det hadde vært alt for dyrt å fikse opp alt. Så det var en som kom og så på den i stad. Han kom med et helt OK bud, og etter litt småforhandling så endte vi opp med en deal. 

Bilen røk for 13000 inkludert omreg. Da fikk han med den høyre framskjermen jeg hadde liggende, starter, vindusheiser samt vinterhjul. Ja, jeg tapte en del penger i forhold til total pengebruk på denne (6-7 lapper), men det har gått en del penger på utforutsette problemer. Jeg tenkte jo at jeg skulle ha den litt også, så var ikke like forsiktig med penger som jeg burde ha vært. Men plutselige problemer er jo noe som skjer med alle biler.. Og en 316i i halvveis stand er jo ikke verdt all verden heller. Så jeg får si meg fornøyd. Får selge den venstre framskjermen også, så da får jeg kanskje en liten slant til å potten. 

Nå gjenstår det å vente på lønning, og samtidig prøve å selge litt stæsj her og der for å legge til i potten, også skal jeg prøve å finne meg en grei E39. Har sett litt på markedet i det siste, og man får faktisk E39'er i god stand med EU lenge, og som ser greie ut, til 20-22.000, så tenker å holde meg rundt der. Vi får se :) Nå får jeg nøye meg med snylting på kjæreste og pappa fram til jeg får nok penger :roll:

Siste bildet jeg tok av tralla før den ble solgt. Dette var rett etter vask:

post-80101-0-09336000-1443641639_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis da :P 6000-7000 i tap er jo ikke så gale da.. :P Tror nok jeg kommer til å tape mer på den grønne E34en.. :/

Nå er det bare å ta fotograferings oppdrag i hytt og pine så du tjener litt, og selvfølgelig snylte litt på damen og din far haha :lol:

Noe spessiel E39 du tenker å finne da? Diesel, bensin, autolat, manuell?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var bilen solgt!

Hadde fått litt interesse både her og på Facebook uten å ha lagt den ut ordentlig. Var egentlig bare dritt lei av at den kom opp med nye problemer hele tiden og det hadde vært alt for dyrt å fikse opp alt. Så det var en som kom og så på den i stad. Han kom med et helt OK bud, og etter litt småforhandling så endte vi opp med en deal. 

Bilen røk for 13000 inkludert omreg. Da fikk han med den høyre framskjermen jeg hadde liggende, starter, vindusheiser samt vinterhjul. Ja, jeg tapte en del penger i forhold til total pengebruk på denne (6-7 lapper), men det har gått en del penger på utforutsette problemer. Jeg tenkte jo at jeg skulle ha den litt også, så var ikke like forsiktig med penger som jeg burde ha vært. Men plutselige problemer er jo noe som skjer med alle biler.. Og en 316i i halvveis stand er jo ikke verdt all verden heller. Så jeg får si meg fornøyd. Får selge den venstre framskjermen også, så da får jeg kanskje en liten slant til å potten. 

Nå gjenstår det å vente på lønning, og samtidig prøve å selge litt stæsj her og der for å legge til i potten, også skal jeg prøve å finne meg en grei E39. Har sett litt på markedet i det siste, og man får faktisk E39'er i god stand med EU lenge, og som ser greie ut, til 20-22.000, så tenker å holde meg rundt der. Vi får se :) Nå får jeg nøye meg med snylting på kjæreste og pappa fram til jeg får nok penger :roll:

Siste bildet jeg tok av tralla før den ble solgt. Dette var rett etter vask:

attachicon.gifDSC_0012.JPG

Så trist :/ Men må legge ut link til ny tråd med EN GANG du får ny bil da! :D Hadde du ikke framfanger til bilen liggende også? Om du ikke solgte med den, så får du vel litt for den? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis da :P 6000-7000 i tap er jo ikke så gale da.. :P Tror nok jeg kommer til å tape mer på den grønne E34en.. :/

Nå er det bare å ta fotograferings oppdrag i hytt og pine så du tjener litt, og selvfølgelig snylte litt på damen og din far haha :lol:

Noe spessiel E39 du tenker å finne da? Diesel, bensin, autolat, manuell?

Han ønsker seg 525TDS manuell og sedan, har jeg fått inntrykk av ;)

Grattis med salg, dude! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takktakk :) Ja, får prøve på det. 

Ikke så veldig ille tap, nei. Største problemet er bare at jeg må vente på lønning osv. på å handle ny bil. Tapte jo egentlig 60.000 ellerno på førstebilen, så hvis vi skal begynne å sammenligne.. Haha  :whut:

Nå har jeg egentlig bare lyst på E39, og har ikke så mye å bruke, så er ganske åpen. Kravene mine er egentlig bare en i god stand og EU så lenge som mulig. Store pluss er manuell, sedan og mye utstyr. Selvsagt også stort pluss med M-fanger(e), fin lakk, senk osv. Vet også at jeg blir dritt lei automat, og er lei av biler med lite utstyr. Har vært noen billige E39'er til salgs i god stand, men med null utstyr og grått interiør osv. og da har jeg bare droppa det helt. 

Så trist :/ Men må legge ut link til ny tråd med EN GANG du får ny bil da! :D Hadde du ikke framfanger til bilen liggende også? Om du ikke solgte med den, så får du vel litt for den? 

Trist og trist.. Hehe :) Ny tråd kommer pronto, ja! Hadde ikke kjøpt fanger, nei, vurderte det bare ;)

Takktakk :) Diesel hadde vært fint for forbrukets skyld, hvertfall. Blir en del småturer med meg, og det er ikke så bra for biler med diesel. Men samtidig er det digg å ha draget på bunnen av turtallsrekken  :-k

Endret av Gabz
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takktakk :) Ja, får prøve på det. 

Ikke så veldig ille tap, nei. Største problemet er bare at jeg må vente på lønning osv. på å handle ny bil. Tapte jo egentlig 60.000 ellerno på førstebilen, så hvis vi skal begynne å sammenligne.. Haha  :whut:

Nå har jeg egentlig bare lyst på E39, og har ikke så mye å bruke, så er ganske åpen. Kravene mine er egentlig bare en i god stand og EU så lenge som mulig. Store pluss er manuell, sedan og mye utstyr. Selvsagt også stort pluss med M-fanger(e), fin lakk, senk osv. Vet også at jeg blir dritt lei automat, og er lei av biler med lite utstyr. Har vært noen billige E39'er til salgs i god stand, men med null utstyr og grått interiør osv. og da har jeg bare droppa det helt.

60 tusen ja.. Nei da tror jeg at jeg skal holde kjeft.. :lol: Håper i hvertfall jeg får noelunde lik pris igjen for bilen som da jeg kjøpte den, om ikke så får det jeg eventuelt får for Throwing Stars felgene være et plaster på såret. Til tross for at den er litt undermotorisert, så håper jeg at jeg kan beholde sedanen en god stund til, og faktisk få den finere utseendemessig.

Selv om jeg ikke har kjørt automat før (er det rart?), så forstår jeg egentlig at du er lei det. Vet i hvertfall hvis jeg noen gang skal ha E39, så må det være manuell, og må være 523i eller større. Jeg er ikke så interessert i diesel i grunn. Digger 6er turbo diesel, men tror nok jeg aldri kommert til å eie det.

Håper i hvertfall du finner en bra E39 etter hvert. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ble litt entusiastisk pengebruk i den 520'en :lol: Har du laget tråd på sedanen din? 

Skal jeg ha bensin i E39'en min, så blir det forhåpentligvis 523 eller større på meg også. 2-literen drikker jo som en svamp uansett, og får nesten samme forbruk i både 523 og 528.. Men samtidig så er det veeldig mye 520 der ute, så er nok det jeg finner om det er en i grei stand. De andre blir fort litt dyrere. Får se ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei har egentlig ikke lagd noe tråd på den. Det skjer liksom ikke så mye når jeg ikke har noe sted å skru, selv om det ikke er noe særlig gale med den. Kan sikkert lage en om det er noe "ønske" for det.. :D

Ja, gjør det! Elsker E34 sedan! Mange som lager Show-off tråder selv om de ikke skal gjøre noe spesielt med bilene sine, fortsatt morro å se bilder og info om dem ;)

Hvis den venstre framskjermen din er original og sånn ca. rustfri så kan du sende meg en PM ;)

Will do! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei har egentlig ikke lagd noe tråd på den. Det skjer liksom ikke så mye når jeg ikke har noe sted å skru, selv om det ikke er noe særlig gale med den. Kan sikkert lage en om det er noe "ønske" for det.. :D

Hadde ingen planer for min E46 heller, mente den var perfekt som den var, men nå har jeg påkostet den like mye som selve bilen kostet + at jeg finner nye ting jeg vil gjøre hele tiden etter forslag fra andre :P Så lag tråd på den! Jeg kommer til å følge iallfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ingen planer for min E46 heller, mente den var perfekt som den var, men nå har jeg påkostet den like mye som selve bilen kostet + at jeg finner nye ting jeg vil gjøre hele tiden etter forslag fra andre :P Så lag tråd på den! Jeg kommer til å følge iallfall :)

Altså jeg HAR planer, men har hverken lappen eller et sted å skru. Dessuten så er det litt småfix som må gjøres før jeg kan begynne å pynte på den :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...