Gå til innhold

Gabz' daily E36 | Solgt!

Gabz
 Share

Anbefalte innlegg

Vel, 520d kom aldri med autolat! :) men ville heller hatr treer med den motoren, pga vekt (e39 er stor og tung!) ;)

E39 sedan er lettere en touringen

Så 2L diesel i den går nok greit

Men samma motor med full stappa touring

Er klart det blir tungt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man merker stor forskjell på bensin og dieselmotoren pga vekten. Jeg syns dielselmotor ødelegger hele balansen i bilen. Blir nesetung med svær jernblokk foran. Det er absolutt noe å ta hensyn til, ikke bare at den er tyngre, men hvor tyngden er plassert O:)

Jeg tok forøvrig ut rollo og reservehjul i min touring(får jo ikke org, jekk under bilen uansett, så jeg må ha hjelp hvis jeg punkterer) og merket forskjell, dog ikke såå stor...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har prøvekjørt 520D touring (e39) og jeg ble positivt overaska! :P jeg hadde forventa meg at jeg måtte gire ned i bakker osv mtp at de er late! men neida det slapp jeg! :P så skulle jeg hatt billig bruksbil hadde det nok blitt 2l Diesel :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, nice :) Skal dra og se på en touring på søndagen, men er bensin i den. 520iA faktisk.. Noe jeg sa til meg selv at jeg ikke skulle ha igjen. Men virka veldig hel og grei, og med en del utstyr så får se. I verstefall kan jeg bare ha den til jeg finner en bedre E39. Men tror jeg kan overleve med den om jeg ender opp med kjøp :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...