Djwik Skrevet Oktober 1, 2015 Share Skrevet Oktober 1, 2015 Vel, 520d kom aldri med autolat! men ville heller hatr treer med den motoren, pga vekt (e39 er stor og tung!) E39 sedan er lettere en touringen Så 2L diesel i den går nok greit Men samma motor med full stappa touring Er klart det blir tungt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Oktober 1, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2015 Ja, er vel fort 200kg mer på touring.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Oktober 1, 2015 Share Skrevet Oktober 1, 2015 Er ca 100kg som skiller dem! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Oktober 1, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2015 Varierer jo mye på utstyr osv. også da. TDS'en min veide ca 200+ kg mer enn 520iA'en. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Oktober 2, 2015 Share Skrevet Oktober 2, 2015 Diesel motoren er jo også mye tyngere en bensin motorn da den laget i støpejern og bensin motorn er laget i aluminium Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Oktober 2, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2015 Aaah, sant det.. Men toppen på diesel er vel fortsatt aluminium? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[P-Man] Skrevet Oktober 2, 2015 Share Skrevet Oktober 2, 2015 Man merker stor forskjell på bensin og dieselmotoren pga vekten. Jeg syns dielselmotor ødelegger hele balansen i bilen. Blir nesetung med svær jernblokk foran. Det er absolutt noe å ta hensyn til, ikke bare at den er tyngre, men hvor tyngden er plassert Jeg tok forøvrig ut rollo og reservehjul i min touring(får jo ikke org, jekk under bilen uansett, så jeg må ha hjelp hvis jeg punkterer) og merket forskjell, dog ikke såå stor... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Oktober 2, 2015 Share Skrevet Oktober 2, 2015 jeg har prøvekjørt 520D touring (e39) og jeg ble positivt overaska! jeg hadde forventa meg at jeg måtte gire ned i bakker osv mtp at de er late! men neida det slapp jeg! så skulle jeg hatt billig bruksbil hadde det nok blitt 2l Diesel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Oktober 2, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2015 Ah, nice Skal dra og se på en touring på søndagen, men er bensin i den. 520iA faktisk.. Noe jeg sa til meg selv at jeg ikke skulle ha igjen. Men virka veldig hel og grei, og med en del utstyr så får se. I verstefall kan jeg bare ha den til jeg finner en bedre E39. Men tror jeg kan overleve med den om jeg ender opp med kjøp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Oktober 2, 2015 Share Skrevet Oktober 2, 2015 Ikke stress med å finne en eller annen bil. Klarer deg med månedskort en stund vel? Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Oktober 2, 2015 Share Skrevet Oktober 2, 2015 Buss er ikke gøy... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Oktober 2, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2015 Offentlig transport er noe skikkelig dritt.. Dessuten er det noe herk å ta den bussen som går til skolen også. Så bedre med midlertidig bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Oktober 2, 2015 Share Skrevet Oktober 2, 2015 Trangt, ukomfortabelt og høylydt er ord jeg forbinder med offentlig transport.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Oktober 3, 2015 Share Skrevet Oktober 3, 2015 ja for guds skyld ikke kjøp bil bare for å kjøp! da går du på en smell! det har jeg gjort xD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Oktober 3, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2015 Altså, eneste som kan være kjipt med bilene jeg skal se på er at det er automat. Så er ikke bare for å kjøpe, er bil jeg fint kan ha litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå