Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en 520D 184 hk fra 2011. her er det ett vanlig instrument men jeg fikk tak ett multi instrument .

når jeg setter dette inn så virker speedometeret men ikke turtall, temp og tank. jeg får også opp feil meldingen at

en må oppdatere programvaren for instrumentet.

er det noen som kjenner til hva som må gjøres for å få dette til å fungere?

Skrevet

Kan jeg spørre hvor du fikk tak i dette, og hvordan det er med kilometerstand? Forandrer denne seg automatisk i det nye speedometeret når du setter den inn?

Kodes

Men hvem utfører slikt?

Skrevet

Bavaria rører ikke slikt med en ildtang engang. Ser for meg bimmer retrofit o.l firma kan gjøre det om du ikke finner noen.

Jeg har ikke kunnskap til dette dessverre.

Skrevet

Bavaria rører ikke slikt med en ildtang engang. Ser for meg bimmer retrofit o.l firma kan gjøre det om du ikke finner noen.

Det finner jeg som merkelig... Dette er ett originalt Bmw instrument, hvorfor skulle BMW ha problemer med å montere /kode om en Orginal del???

Skrevet

Det finner jeg som merkelig... Dette er ett originalt Bmw instrument, hvorfor skulle BMW ha problemer med å montere /kode om en Orginal del???

Fordi det er en brukt del?? Brukt er MOT bmws policy. Pga det er kodet med et annet chassis nr vil Ista P vil nekte å bruke denne delen. Ei heller er dette en offisiell retrofit.

Dog kan jeg gjøre dette for deg om du vil.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...