318turbodiesel Skrevet Juli 6, 2015 Skrevet Juli 6, 2015 (endret) Hei, er ute etter en diff/klokke som spærrer bra. Den originale jeg har nå spinner bare på et hjul . plis hjelp vil ha noe som tåler hjuling og er mest mulig bolt on. passer M3 diff eksempel ? noe som passer bedre muligens ? fortell hvilken og hva som må gjøres . takk på forhånd Endret Juli 6, 2015 av 318turbodiesel
318turbodiesel Skrevet Juli 9, 2015 Forfatter Skrevet Juli 9, 2015 INGEN ??? er det ingen her inne som vet ??
Fidelio Skrevet Juli 9, 2015 Skrevet Juli 9, 2015 https://shop.quaife.co.uk/quaife-bmw-limited-slip-diff-kit-for-3-series-e36-325tds-manual
318turbodiesel Skrevet Juli 10, 2015 Forfatter Skrevet Juli 10, 2015 ër det ikke noe bedre enn å begynne å åpne å bytte innmat ? tenkte mest på en original diff fra en m3 eller noe slikt som passer rett på .
mowz Skrevet Desember 16, 2015 Skrevet Desember 16, 2015 (endret) Jeg har innstallert Quaife LSD og denne fungerer utmerket! Du trenger ikke å bytte innmat selv om ønskelig, du kan kjøpe "exchange" hvor du får final drive tilsendt direkte også er det bare å skifte den. Endret Desember 16, 2015 av e91 DieselPower
RF91 Skrevet Desember 16, 2015 Skrevet Desember 16, 2015 Ein diff frå M3 (eller ein anna bensinbil) vil vel gi deg insane korte gir og veldig låg toppfart pga utveksling? Om dei fysisk passa på bilen din veit eg dessverre ikkje.
stig. Skrevet Desember 16, 2015 Skrevet Desember 16, 2015 evnt overhale din egen, en org bmw diff med lsd i god stand er en bra diff det.
Amarios Skrevet Desember 16, 2015 Skrevet Desember 16, 2015 En som har diff til TDS her: http://bimmers.no/topic/797373-lsd-differentials-typ188-s265-346-e28e30e34e36-and-etc/ Er 188 diff på din, er samme på 325/325/M3 3.0. Men som de sier over her så vil utveksling bli feil.
hsd Skrevet Desember 16, 2015 Skrevet Desember 16, 2015 (endret) Er bare å kjøpe hvilken som helst 188mm LSD, så demonterer du LSD enheten og flytter kun den over til diffen som står på bilen nå. Flytter over solhjulet fra den åpne enheten til LSD'n, da beholder du diesel utvekslingen. Så må klaringene justerest inn igjen, noe som er enkelt bare du setter deg ned å leser litt. Ser du mørkt på det, bestill komplett. Endret Desember 16, 2015 av HSD
318turbodiesel Skrevet Desember 30, 2015 Forfatter Skrevet Desember 30, 2015 takk for råd men jeg har ordnet det tråden kan slettes
Krika Skrevet Desember 31, 2015 Skrevet Desember 31, 2015 Skriv heller hvordan du ordnet det, så kan andre søke opp tråden senere. Null poeng å slette tråder.
bmwe30is Skrevet Desember 31, 2015 Skrevet Desember 31, 2015 Er bare å kjøpe hvilken som helst 188mm LSD, så demonterer du LSD enheten og flytter kun den over til diffen som står på bilen nå. Flytter over solhjulet fra den åpne enheten til LSD'n, da beholder du diesel utvekslingen. Så må klaringene justerest inn igjen, noe som er enkelt bare du setter deg ned å leser litt. Ser du mørkt på det, bestill komplett. dette stemmer vel ikke helt. har du en diff som har 3.07 eller lavere utveksling så vil ikke lsd enheten fra en diff som har 3.15 eller høyere passe. det samme gjelder selvfølgelig også andre veien, har du en 3.15-> diff, vil ikke en <-3.07 diff enhet passe. det er forskjellig offset på kronhjulet.
hsd Skrevet Desember 31, 2015 Skrevet Desember 31, 2015 dette stemmer vel ikke helt. har du en diff som har 3.07 eller lavere utveksling så vil ikke lsd enheten fra en diff som har 3.15 eller høyere passe. det samme gjelder selvfølgelig også andre veien, har du en 3.15-> diff, vil ikke en <-3.07 diff enhet passe. det er forskjellig offset på kronhjulet. Hei, dette var jeg ikke klar over! ser på realoem at 325 sitt delenummer slutter med 53 mens 325td har 55. Legg gjerne ut hvor mye det skiller i praksis om du har mulighet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå