MBiMMer Skrevet Juli 14, 2015 Share Skrevet Juli 14, 2015 har funnet ut at jeg har høydekast i ett av fremdekkene på f11'en. dette er plagsomt å kjøre med.har pr idag falken dekk.lurer på å gå over på michelin pilot super sport.dim 245/35/zr20. på dekkonline ligger det flere varianter av samme dekk. klarer ikke å skille disse fra hverandre bortsett fra det øverst som det står k1 bak.men vet ikke hva det betyr. noen som har kjennskap til dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juli 14, 2015 Share Skrevet Juli 14, 2015 Holder du musepeker over kodene kommer det opp hva det er. K1= Ferrari/Maserati spesifikasjoner (hva nå det enn innebærer...) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MBiMMer Skrevet Juli 14, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2015 okey.sitter på telefonen så får ikke dette opp..noe spm har erfaringer med disse dekkene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Juli 14, 2015 Share Skrevet Juli 14, 2015 Utifra dekk erfaringer på tyrereview.com og tester i utlandet valgte ihvertfall jeg PS3 over pss. Mest pga frykt for å for mye dekk støy og for lite komfort. Det var ihvertfall en person het inne en gang som mente pss bråket litt mye på sin e61, mener jeg det var. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MBiMMer Skrevet Juli 14, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2015 jeg kjører på falken dekk pr idag så jeg vil tro at det vil bli forbedring uansett. med 20" og såpass lav profil blir det vel uansett litt støy. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juli 14, 2015 Share Skrevet Juli 14, 2015 (endret) Har 19" PSS på begge bilene mine. Veldig fornøyd med grep på både tørt og vått føre. Nå er Z4en min ikke akkurat noen komfortbil da. Så hjulstillingskontroll er det uansett. Denne bruker jeg litt på bane. Og PSSene sitter som klistret. Er vel de beste normale dekkene man kan få når det gjelder feste før man må over på R-dekk. Har også 19" PSS på MINIen. Der sporer det en del. Men det er nok pga bil/dekkdimensjon-kombo... Men alt i alt så anbefaler jeg PSS på det varmeste. Har også selv hatt Falken FK453 i 18". Disse bråkte mer enn 19"ene. Endret Juli 14, 2015 av StigJ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Juli 14, 2015 Share Skrevet Juli 14, 2015 Som sagt så betyr K1 merka PSS dekk at de er laget for Ferrari. BMW har til sammenligning en stjerne. Her kan du lese om forskjellene, ser ut som K1 dekkene har mindre mønsterdybde og rundere/smallere dekksider. http://f10.5post.com/forums/showthread.php?t=682188 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mkalle Skrevet Juli 14, 2015 Share Skrevet Juli 14, 2015 Hva heter egentlig gateslicksene til Michelin? Trudde egentlig det var pss som var de grommeste? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juli 14, 2015 Share Skrevet Juli 14, 2015 Pilot sport Cup2 Mkalle reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MBiMMer Skrevet Juli 14, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2015 da blir det vel muligens bestilling av michelin.blir uansett oppgradering fra falken. håper på å slippe unna kast i dekk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Juli 14, 2015 Share Skrevet Juli 14, 2015 Jeg har også PSS. Ikke noe å si på comforten selv med 19" på min E90 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hauerik Skrevet Juli 15, 2015 Share Skrevet Juli 15, 2015 Samme her, også PSS på 19" på e92, funker gull Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå