CaptainSexy Skrevet Juli 19, 2015 Share Skrevet Juli 19, 2015 Hallo! Nytt medlem her( selv om jeg har vært medlem her siden 2013 har jeg aldri vært aktiv ) Forje uke kjøpte jeg min første BMW En 1997 520i E39 med facelift lykter. Er kjempe fornøyd med bilen, dette er en helt annen verden enn min forje bil..Som var fransk... Jeg likte å kalle den ''dødsfellen'' for jeg er sikker på at den kom til å drepe meg en dag.Men den er nå spiker uansett..Her har dere ett bilde av min BMW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M3 Skrevet Juli 19, 2015 Share Skrevet Juli 19, 2015 Gratulerer med ny bil og velkommen som medlem Noen planer for bilen eller...? CaptainSexy reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CaptainSexy Skrevet Juli 19, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2015 Takker! Ikke for øyeblikket, men kommer nok noe etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Juli 19, 2015 Share Skrevet Juli 19, 2015 Pen bil det der Gratulerer med fin bil! CaptainSexy reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyheim Skrevet Juli 20, 2015 Share Skrevet Juli 20, 2015 Pen bil Håper du forblir aktiv her på forumet, og ikke glemmer ut hele tråden som desverre mange gjør med nye tråder de lager.Liker den fargen der på E39! CaptainSexy reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juli 20, 2015 Share Skrevet Juli 20, 2015 Tøff bil ja CaptainSexy reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juli 20, 2015 Share Skrevet Juli 20, 2015 Gratulerer med fantastisk bil! Følger CaptainSexy reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CaptainSexy Skrevet Juli 20, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2015 Takker for hyggelige ord Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå