Fredrik 90 Skrevet Desember 29, 2015 Share Skrevet Desember 29, 2015 (endret) Så vidt jeg har observert på min så er disse lukket så lenge motoren ikke er driftsvarm (pil rett opp) eller så lenge det er minus grader ute. Om sommeren står de veldig mye åpene, eller hvis jeg har kjørt litt hardt og motoren trenger kjøling ifra lufta Så vidt jeg vet så er dette standard på alle F10/11. Endret Desember 29, 2015 av Fredrik 90 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerFan! Skrevet Desember 29, 2015 Share Skrevet Desember 29, 2015 Finnes disse automatiske spjeldende på 520d også, eller er kun for biler med seks sylindre? Syns jeg har lest ett sted at det kun gjelder for 6 sylindrede biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Desember 29, 2015 Share Skrevet Desember 29, 2015 Jeg har de på min og jeg har en 520D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Desember 29, 2015 Share Skrevet Desember 29, 2015 Noen som har bilde av disse? Jeg har ikke lagt merke til noe spjeld på min 520d. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerFan! Skrevet Desember 29, 2015 Share Skrevet Desember 29, 2015 Jeg har disse spjeldene bak grillen på min jeg og, men saken er om den faktisk åpner og lukker seg? Jeg har ikke lagt merke til det på min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Desember 29, 2015 Share Skrevet Desember 29, 2015 Noen som har bilde av disse? Jeg har ikke lagt merke til noe spjeld på min 520d.Var mørkt ute nå så jeg måtte finne ett bilde på nettet, ser slik ut når de er lukket Slik ser det ut på EKTen På dette bildet kan man se at disse spjeldene er åpene på min bil. Her er motoren driftsvarm og under relativt hard bruk, man ser de to skråstagene inni nyrene som man ikke ser når spjeldene er lukket. Jeg la merke til dette nettopp når jeg satt å så på bildene ifra Nurburgring, er jo sjelden man ser sin egen bil utenfra når man selv kjører. Husker jeg synes det ikke så noe fint ut at de skråstagene (er vel avstivere) var synlig, men også at jeg aldri hadde lagt merke til dem før ved vask ol. Mr. Erling og BimmerFan! reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerFan! Skrevet Desember 29, 2015 Share Skrevet Desember 29, 2015 Jeg har lagt merke til de stagene på diverse BMW'er, men usikker på om de åpner og lukker på 520D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johanngj Skrevet Desember 30, 2015 Share Skrevet Desember 30, 2015 På e60 åpner de automatisk hos meg når jeg kobler på henger. Smart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Desember 30, 2015 Share Skrevet Desember 30, 2015 Har vært og sett på min, og der er det også spjeld slik som på bildet over her. Merkelig at jeg ikke har lagt merke til det tidligere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerFan! Skrevet Desember 30, 2015 Share Skrevet Desember 30, 2015 Nå er det egentlig bare å finne ut om de åpner/lukker på 4 sylindrede motorer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Desember 30, 2015 Share Skrevet Desember 30, 2015 flott bil med flott info! følger med videre ^^ Mr. Erling reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Desember 30, 2015 Share Skrevet Desember 30, 2015 Nå er det egentlig bare å finne ut om de åpner/lukker på 4 sylindrede motorer Jada, det gjør de, du må bare lufte bilen litt skikkelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerFan! Skrevet Desember 30, 2015 Share Skrevet Desember 30, 2015 Så de gjør det på din flobben? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Desember 31, 2015 Share Skrevet Desember 31, 2015 De gjør det på min ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerFan! Skrevet Desember 31, 2015 Share Skrevet Desember 31, 2015 Kult, da har jeg ikke lagt merke til det på min Hvordan kan man provosere fram dette ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå