BjornarHS Skrevet Mai 16, 2016 Share Skrevet Mai 16, 2016 Gjorde seg det der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Mai 16, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2016 2 timer siden, BjornarHS skrev: Gjorde seg det der! Det kommer seg veldig nå. Lommeboka merker det for å si det sånn, hehe. Bare å få fiksa eksosen til Bud nå, så begynner det å hjelpe på. Satser på å ordne det til freda'n BjornarHS reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Mai 16, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2016 Kjeda meg i stad så tok meg en tur ut og knipsa noen bilder. Har btw. plastidippet rillene i nyrene sorte. Synes det ble hakket barskere magneten og Marius2002 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mai 16, 2016 Share Skrevet Mai 16, 2016 Ble kjempebra med bakfangeren! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Mai 19, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2016 Fikk en pakke fra statene idag. Nye baklykter, lurer om jeg skal gå for helrøde baklykter, sota eller orange blink? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Juni 1, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2016 (endret) En liten oppddatering fra denne kanten igjen. Fikk montert nye Powerflex bumpstops bak i går, monterte samtidig Z3 forsterkningsplater på topplagrene. Har måttet bite i det sure eple og heve bilen 10-12 mm bak. Vil ikke risikere å ødlegge hjulbuene mine på vei til GS, orker heller ikke å granske veien for hull og humper i 50 mil. Har aldri kjørt noe særlig nordafor Lillehammer, så vet ikke hva som venter av veikvalitet. Skal ta en lengre kjøretur i kveld, for å se hvordan bumpstoppene er, er de harde nok og jeg har nok å gå på høydemessig, skrur jeg bilen litt ned igjen. Har også montert nye LED baklykter, har lagt på rød folie. Så nå blir det helrøde baklys en stund. Endret Juni 1, 2016 av Slavearbeider'n MarcusSteffensen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juni 1, 2016 Share Skrevet Juni 1, 2016 Pent! Slavearbeider'n reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Pladsen Skrevet Juni 1, 2016 Share Skrevet Juni 1, 2016 Begynner å bli bra dette!👏, når tenkte du å dra til bud? Torsdag eller fredag?😎 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Juni 1, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2016 Jeg må jobbe på fredag, drar etter jobb rundt kl. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Juni 5, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2016 Da var jeg kommet hjem fra Bud, var ett treff med mye fine og gjennomførte biler. Alltid kjedelig å gå å se på så fine biler, da man får enda mer lyst på noe enda råere og enda mer strøkent. Men det kommer med tiden. Møtte @MarcusSteffensen og @williamwiers på Bud også. Bilen så forøvrig helt j..... ut etter 120 mil tur-retur. Ble derfor en god vask idag. Hadde ikke behov for berøringsvask, da bilen fikk en god beskyttelse for to uker siden. Slik så bilen forøvrig ut foran, legg merke til skiten på skiltet Siden fatter'n knota litt med sin bil idag, ble jeg selv litt inspirert. Fikk endelig byttet ut de plastidippa listene over vinduene med de orginale blank sorte jeg kjøpte i vinter av en her inne. God i gang med demontering Og ett par random snaps jeg tok etter endt vasking williamwiers og MarcusSteffensen reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Juni 12, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2016 Mini update: Kjøpte nye lykteglass her om dagen, samt litt sotefolie. Fikk tid til å bytte glassene i går og må si meg veldig fornøyd med resultatet! Sota til høyre og ikke sot til venstre Før og etter bilde HenrikSolberg reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcelg Skrevet Juni 12, 2016 Share Skrevet Juni 12, 2016 Nice, ble bra. Ser forresten du har montert RSM-forsterkning på undersiden, mener de skal være innvendig for å hjelpe på belastningen fra de to små mutterne der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arnie1981 Skrevet Juni 12, 2016 Share Skrevet Juni 12, 2016 Meget pen og smakfull E46 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Juni 12, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2016 10 timer siden, mcelg skrev: Nice, ble bra. Ser forresten du har montert RSM-forsterkning på undersiden, mener de skal være innvendig for å hjelpe på belastningen fra de to små mutterne der. Takk Har jeg det...hm? Trodde de skulle på undersiden av tårnet jeg. Har hørt at godset er tynt. Plater under tårnet istedenfor på oversiden vil jo absorbere støtene som evt vil bli overført til godset tenker jeg hvertfall da. Må nok sjekkes opp nærmere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Juni 12, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2016 8 timer siden, Arnie1981 skrev: Meget pen og smakfull E46 Takk for det, prøver å holde den så clean som mulig, og gjøre mods som beholder eller øker verdien på en ellers gammel bil. Arnie1981 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå