Frode D Skrevet September 26, 2016 Share Skrevet September 26, 2016 Jepp. Det ligger videoer på siden deres om hvordan du bør farge opp igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet September 26, 2016 Forfatter Share Skrevet September 26, 2016 12 minutter siden, Frode D skrev: Jepp. Det ligger videoer på siden deres om hvordan du bør farge opp igjen. Har sendt en mail til de nå, og hørt om de kan vente med å sende pakka og la meg kjøpe sealer'n og legge den til i samme sending. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Oktober 5, 2016 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2016 Update: For en tid tilbake husker nok noen av dere at jeg mottok en ganske så bøyd baklukeflip i Posten, fikk tips om å bruke en varmepistol for å bøye den tilbake så godt det lar seg gjøre. Joda, den ble rett den! Grunne til at flippen blir bytta Mye limrester. Men en god runde med citrusrens fikk bort nesten alt, polerte bort det siste som satt igjen. Da så det slik ut, hmm ble liksom litt nakent oppå der Ny flipp ferdig montert kommer lenger ned Siden jeg la på rød lyktefilm på blinklysa har jeg slitt med litt fukt og dugg under filmen, dro av filmen i dag og fant frem lyktesprayen fra Biltema, funka fjell! Uten film Med film Underveis Sluttresultat Hele den deilige rumpa med flipp Kommer muligens en oppdatering i morgen med fiks av hjulbuer -Slaven- HenrikSolberg, Even Pladsen og MarcusSteffensen reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Oktober 28, 2016 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2016 Update: Bilen er nå vinterlagret. i fjor sto bilen til lagring på en gård, der kunne jeg ikke gjøre noe som helst på bilen. Så i år ble det forandring. Fikk tak i en parkeringsplass i ett boligsameie, godt å varmt og muligheter for å skru. Og god tid til diverse prosjekter Første prosjekt er ny, racing inspirert diffuser 328 bremsene jeg enda ikke har somlet meg til å montere, samt nye bremseslanger. Nye camber topplagere foran og armer bak. Skiltprosjektet jeg aldri gjennomførte i fjor. +++ MarcusSteffensen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Oktober 28, 2016 Share Skrevet Oktober 28, 2016 Fine prosjekter Lyktene ble også bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Oktober 30, 2016 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2016 Fikk montert racing diffusoren i dag. Even Pladsen, BjornarHS og Hawkon88 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Pladsen Skrevet Oktober 30, 2016 Share Skrevet Oktober 30, 2016 Ble tøft dette her!🙏 Slavearbeider'n reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Oktober 30, 2016 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2016 12 minutter siden, Even Pladsen skrev: Ble tøft dette her!🙏 Nei, synes ikke det blei så værst, jeg. Skiller meg mer ut, nå. Blir bedre med mer senk og camberarmer på plass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet November 17, 2016 Forfatter Share Skrevet November 17, 2016 Litt på gang nå om dagen Har fått montert 328 bremsene foran, for å gjøre en lang historie kort, i fjor kjøpte jeg "feil" klaver. Trodde jeg fikk 328 klaver men fikk samme som jeg hadde. Fikk tak i noen 320d facelift klaver forrige uke, og ble montert idag. Fikk kun montert foran, da jeg hadde glemt hammer'n hjemme og fikk ikke banka av skivene bak. Tok å malte bremsene orange også. Kommer mer fremover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet November 17, 2016 Share Skrevet November 17, 2016 E klavane på 328i og 320d like? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet November 18, 2016 Forfatter Share Skrevet November 18, 2016 5 timer siden, RF91 skrev: E klavane på 328i og 320d like? 328, 325 og 320d facelift har samme klaver Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet November 27, 2016 Forfatter Share Skrevet November 27, 2016 (endret) Liten update: Har skrudd felgene fra hverandre og begynt å dulle litt med dem. Litt rotete hobbyrom, men det går Sølvskruene skal byttes ut med smidde gullskruer fra SSR. Centrene leveres til lakkering ila. neste uke. Vasket og polert skruene Har pussa ned og polert opp en kant. Ganske fornøyd med resultatet. Før Etter: Har og mottatt de siste delene *Powerflex svingarmsforinger *Powerflex bærearmsforinger *Skiltmotoren til skiltprosjektet Stay tuned -Slaven- Endret November 27, 2016 av Slavearbeider'n BjornarHS reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet November 27, 2016 Share Skrevet November 27, 2016 Har du laget din egen vibrasjonspolerer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet November 27, 2016 Forfatter Share Skrevet November 27, 2016 2 minutter siden, Frode D skrev: Har du laget din egen vibrasjonspolerer? Nei, det er fader'n sin. Brukes egentlig til å vaske og polere tomhylser. Men funker fjell på alt annet av metall og aluminium og. Sparer en for vanvittig mye knot og tid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet November 27, 2016 Share Skrevet November 27, 2016 Hmmm. Den var ikke dum. Er det noe man får kjøpt eller har han laget den selv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå