Slavearbeider'n Skrevet November 27, 2016 Forfatter Share Skrevet November 27, 2016 (endret) 5 minutter siden, Frode D skrev: Hmmm. Den var ikke dum. Er det noe man får kjøpt eller har han laget den selv? Du får sikkert kjøpt det hos våpenforretninger. Tror det er der han har kjøpt den. Skal skjekke opp navnet på'n så kan du google litt Frankford Arsenal er en av de bedre har jeg hørt Edit: http://www.ebay.com/bhp/case-tumbler Endret November 27, 2016 av Slavearbeider'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet November 27, 2016 Share Skrevet November 27, 2016 Takk for link! Var helt ødelagt i fingrene etter å ha polert 160 OZ bolter, så det der er en god investering. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet November 27, 2016 Forfatter Share Skrevet November 27, 2016 1 minutt siden, Frode D skrev: Takk for link! Var helt ødelagt i fingrene etter å ha polert 160 OZ bolter, så det der er en god investering. En god innvestering, problemet er at det finnes masse forskjellig type sand/nøtter som brukes i tromlene, hvilken som passer best til aluminium skal jeg ikke uttale meg så mye om, men tror valnøttskall skal funke. Nå var riktig nok boltene mine nye i vinter og trengte lite polering og arbeid, så om man skal gyve løs på skikkelig møkkete og korroderte bolter man nok annet polermiddel anskaffes. Men ingen tvil om at man sparer fingrene for mye juling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Desember 4, 2016 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2016 Liten update igjen: Ble en liten økt på bilen idag. Hadde planer om å bytte til powerflex i svingarmsforingene bak, det kunne jeg bare glemme. Dro til så hardt at skivene på pressa knakk i småbiter, siden foringene satt som juling. Trenger ikke å bytte foringene, men vil ha bilen litt tightere. Siden det ikk gikk med svingarmene tok jeg isteden bærearmene foran. Dette gikk som en lek Gammel foring v.s Ferdig bytta Gammel foring h.s Ferdig bytta Bytta også til camberplater foran(muttertrekker'n gikk tom for strøm så fikk ikke dratt til nok) Stay tuned Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Desember 15, 2016 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2016 (endret) Liten update igjen: Venter fortsatt på skruene men de forventet i hus 21. desember. Fin liten julegave altså. Eller så ble det en bestilling hos koed forrige uke. Ble nytt blinklys v.s, nye sideblinklys begge sider, ny dynamoreim, OEM høyglanssorte shadowline lister til dørene, nye mudflaps begge sider bak og litt skruer og plastpropper. Så tok en liten runde på bilen i dag og monterte noe av det. Startet med å bytte ut blinklyset på v.s, da dette var knekt helt i bunn, funker helt fint. Men irriterende å se på. Gammelt Nytt Men synes ikke passformen var noe voldsomt, selvom de er orginale Så tok jeg for meg muddflapsa bak, disse hang så vidt sammen, så godt å få bytta til nye Gammel h.s Ny vs gammel Ny på plassNy vs gammel v.s Ny på plass Så fikk jeg endelig bytta til orginale sorte shadowline lister på dørene, de bak kommer over nyttår Orginale vs plastidip v.s Orginale vs plastidip h.s Så avslutter jeg med ett bilde av ett center ferdig lakka i Frozen Grey, takk til @Frode D for lakkode. Stay tuned -Slaven- Endret Desember 15, 2016 av Slavearbeider'n BjornarHS, Marius2002, MarcusSteffensen og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Desember 15, 2016 Share Skrevet Desember 15, 2016 Nice, nice Felgene blir rå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Desember 15, 2016 Share Skrevet Desember 15, 2016 Ble fin farge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Desember 15, 2016 Share Skrevet Desember 15, 2016 Ble fin farge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Desember 20, 2016 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2016 On 15.12.2016 at 22.01, Gabz skrev: Nice, nice Felgene blir rå! Små detaljer som hjelper på helhetsinntrykket. Tror felga blir bra, men mangler fortsatt bolter. De skal komme i morgen, ellers så får jeg melde dem savnet og kjøpe nye og vente til jeg får tilbake penga. On 15.12.2016 at 23.55, Frode D skrev: Ble fin farge Ja, spent på hvordan det blir mot svart bil, men 335'n din kledde jo RS2 felga i Frozen så burde ikke bli så annerledes på min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet Desember 21, 2016 Share Skrevet Desember 21, 2016 Felgane blir nok skamtøffe Ha veldig trua på at gullskruene kjem til å passa som Hans i Grete Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Desember 22, 2016 Share Skrevet Desember 22, 2016 Aner ikke hvorfor forrige posten min kom tre ganger. Skal du ha gull hjulbolter også? Og hvilke senterkopepr blir det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Desember 22, 2016 Forfatter Share Skrevet Desember 22, 2016 35 minutter siden, Frode D skrev: Aner ikke hvorfor forrige posten min kom tre ganger. Skal du ha gull hjulbolter også? Og hvilke senterkopepr blir det? haha Har bestilt gull hjulbolter og studs. Har fått tak i orginale svarte senterkopper, men vurderer å prøve å lakke eller male koppene jeg har nå i gull. Lakke alle detaljer i gull, alt som er sølv på senterkoppen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Desember 29, 2016 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2016 Da har jeg endelig fått gullboltene i hus etter mye frem og tilbake og ikke minst mas fra selger, kom de levert på døra i dag. Må si meg fornøyd med resultatet, iom at det er første gang jeg skrur noe sånt sammen. Blir enten sorte centerkopper. Eller sort/sølv Blir forhåpentligvis prøvemontering på bil til helga. Stay tuned! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Desember 29, 2016 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2016 Da har jeg endelig fått gullboltene i hus etter mye frem og tilbake og ikke minst mas fra selger, kom de levert på døra i dag. Må si meg fornøyd med resultatet, iom at det er første gang jeg skrur noe sånt sammen. Blir enten sorte centerkopper. Eller sort/sølv Blir forhåpentligvis prøvemontering på bil til helga. Stay tuned! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå