///-M-power Skrevet Oktober 25, 2016 Skrevet Oktober 25, 2016 Lest hele tråden din, flott arbeid!! Følger med videre her
Pyrox Skrevet Oktober 26, 2016 Forfatter Skrevet Oktober 26, 2016 Aleksander: Han har gjort en veldig bra jobb. Utdannet sveiser og tilgang til det beste av utstyr, kan jo ikke bli annet enn bra da Takk for tips, det vil bli gjort 19 timer siden, ///-M-power skrev: Lest hele tråden din, flott arbeid!! Følger med videre her Takk Legger ved flere bilder av eksosen og ett lite lydklipp Fikk bilen ut i dagslys, og kjørte meg en bitteliten tur. Helt fantastisk følelse og kjøre den for første gang Studerte bilen bak fra og syns taket virket skjevt fra b stolpe og bak! Slengte på bakruten og fikk meg ett lite sjokk. Diagonalen/kryssmålene var nærmere 3 cm forskjellig. Her ligger ruten gjevnt nede Så litt mørkt på ting. Men med litt kreativitet ble det strøkent Veldig glad jeg oppdaget dette før lakk. Nesten i mål på bildet under. Dro den enda en gang etter bildet. Kryssmålene ble identisk og ruten smatt på uten problem Frontruten sitter som den skal og kryssmålene er bra! Dette har mest sannsynlig skjedd pga taket har blitt lent mot en stol når den har stått i karosserivuggen.
Pyrox Skrevet November 7, 2016 Forfatter Skrevet November 7, 2016 Liten bildeupdate 😊 Fått koblet opp vifte! Lagde eget ledningsnett for det, med rele og føler. bimmerR, JE, Ivrig86 og 6 andre reagerte på dette 8 1
RF91 Skrevet November 7, 2016 Skrevet November 7, 2016 (endret) Strøkent arbeid Einaste eg ikkje lika på denna bilen e lakkert spylarvæsketank. Den lika eg bedre kvit og fin Endret November 7, 2016 av RF91
Pyrox Skrevet November 7, 2016 Forfatter Skrevet November 7, 2016 Takk Det er jeg helt enig i Men min var både gul og brun. Får heller kjøpe ny etter ferdigstilt bil når jeg har fått litt bedre råd
Pyrox Skrevet November 9, 2016 Forfatter Skrevet November 9, 2016 Noen som har forslag til flinke lakkerere i bergensområdet? Han som skal/skulle lakke bilen sliter med sykemeldinger og for mye jobb..
RF91 Skrevet November 12, 2016 Skrevet November 12, 2016 On 9.11.2016 at 16.59, Pyrox skrev: Noen som har forslag til flinke lakkerere i bergensområdet? Han som skal/skulle lakke bilen sliter med sykemeldinger og for mye jobb.. Såg i ein anna tråd at brukaren sv90 her inne blei anbefalt. Høyr med han
volvobrage Skrevet Mai 24, 2017 Skrevet Mai 24, 2017 Korleis går det med detta fantastiske prosjektet?:) hsd reagerte på dette 1
Pyrox Skrevet Juni 21, 2017 Forfatter Skrevet Juni 21, 2017 (endret) Det går veldig bra Bilen er bortimot ferdig. Gjenstår litt småplukk. Kommer en stor oppdatering om ikke så lenge. Legger ved noen bilder fra rett etter lakkering Endret Juni 21, 2017 av Pyrox Maggi93, Ivrig86, Zeveren og 4 andre reagerte på dette 7
RF91 Skrevet Juni 22, 2017 Skrevet Juni 22, 2017 Her ha da skjedd mykje bra, ser eg Einaste eg ha å setta fingen på e at eg syns du burde kosta på deg ei M-Tech1-vinga
Haugee Skrevet September 11, 2017 Skrevet September 11, 2017 Lenge sio eg har sett på tråden din no. Meget bra arbeid, blir bra detta her
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå