orjan66 Skrevet Januar 3, 2016 Forfatter Skrevet Januar 3, 2016 har ikke skjedd så alt for mye i det siste.. pga plass mangel siden det blir utleid som vinterlagring å at den kan ikke stå i verkstedet hele tiden for det blir brukt en del... meen håper på en tidlig vår så bilene som står for lagring blir utkjørd slik at jeg kan begynne tidligst mulig men har fått kjøpt noe kaross deler har også kjøpt meg et et 3fase apparat som fungerer som en drøm En 518 som dukket opp på facebook som var så billig å bare 1time unna meg som jeg bare måtte kjøre å se på om det var noe å samle på... å den var overaskende bra! så jeg måtte bare kjøpe den svært bleket i lakken siden den har stått i 12 år å mye ute.. var rust på høyre dempertårn å ved innerskjerm som jeg fikk kappet ut å testet nye mitt "nye" sveiseapparat på kjørte den på EU å fikk 1 2er feil som var for at ene fram bremsen hang litt så var det bare å gjøre rein ene kalipperen å dagen etter på var det skilt på den har også satt in taurusrot interiør og 4x el ruter (har ikke bilder) har også skaffet meg s50b30 med supersprint grenrør å AC Schnitzer hjerne til bruksbilen min sandersander, S. Gunstad, BjornarHS og 1 annen reagerte på dette 4
Daniel. Skrevet Januar 3, 2016 Skrevet Januar 3, 2016 Kjekt å se at du gir nytt liv til gamle E28er! Tøff E36 også, hvilken motor står i nå?
orjan66 Skrevet Januar 3, 2016 Forfatter Skrevet Januar 3, 2016 (endret) Kjekt å se at du gir nytt liv til gamle E28er! Tøff E36 også, hvilken motor står i nå? sur 1.8.... Endret Januar 3, 2016 av orjanor
Daniel. Skrevet Januar 3, 2016 Skrevet Januar 3, 2016 sur 1.8.... Haha huff Den så da bra ut i hvertfall
orjan66 Skrevet Januar 9, 2016 Forfatter Skrevet Januar 9, 2016 Kom over et nytt orginal sound system til e28 på finn.no som jeg fikk til en fin pris And-reas, BjornarHS og HalvorK reagerte på dette 3
BMW E30 325 Skrevet Januar 9, 2016 Skrevet Januar 9, 2016 Følger:) Sent from my iPhone using Tapatalk
orjan66 Skrevet Januar 9, 2016 Forfatter Skrevet Januar 9, 2016 style 32 felger på e36´n? specs på de? Det er Ronal Alpina felger (har ikke senterdeksler) 17" 8.5" og 9.5" husker ikke et, man passer som et skudd utn subbing
Freakshow Skrevet Januar 9, 2016 Skrevet Januar 9, 2016 jasså ja! veldig kledelig på bilen hvertfall! synd at det ikke disse felgene kommer tilbake i stil i felg verden
Maggi93 Skrevet November 7, 2017 Skrevet November 7, 2017 Er det noe fremgang her? Har du schulzen fortsatt? BjornarHS reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå