Gå til innhold

Gabz' nye E39 touring - Solgt.


Gabz
 Share

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...

Ikke skjedd mye her. Har vært utrolig opptatt med skole, jobb og flytting de siste par ukene. Så bilen har fått hjulpet til med masse flyttelass da, så nå var det godt å ha stasjonsvogn! 

 

Her om dagen bestemte jeg meg for å installere basskassa igjen, ble så kjedelig uten. Alt var montert utenom jordingskabelen på batteriet. Skulle stramme til, og det ble visst litt for mye. Strammegreia endte dermed slik:

post-80101-0-50035100-1450787522_thumb.j

 

Ingen hadde inne, så måtte bestille fra BMW i Sverige. Fikk den så idag. Måtte selvsagt kjøpe hele kabelen siden strammegreia ikke fås kjøpt separat. Kostet dermed nesten 400kr for den lille dritten. 

post-80101-0-10620800-1450787525_thumb.j

 

Men greit for det være, for bilen må brukes. Monterte det sammen nå og vrei om nøkkelen. Ingenting. Strøm har den, men starteren går ikke rundt. Ikke så mye som et klikk når jeg vrir om til start. Tenkte kanskje forsterkeren dro for mye strøm, så koblet ut spilleren for at den ikke skulle skru seg på. Det hjalp ikke. Prøvde å starte med giret i N, det funket heller ikke. Fått tips av Djwik at jeg bør prøve å få slått på starteren. Hvis den kommer da må den visst byttes. Faen ass, jeg som endelig trodde jeg hadde en bil som ikke skulle få så mye problemer. Blir nok dyrt det her.. Trenger jo bilen for å komme til og fra jobb og skole også. Dritt.

 

Nå står han bare der.. Skitten, kald og ensom :(

post-80101-0-05082700-1450787536_thumb.j

 

 

Fikk i hvertfall ordnet noe jeg har ventet på å gjøre siden jeg kjøpte bilen da:

post-80101-0-46463200-1450787530_thumb.j

 

post-80101-0-59001400-1450787532_thumb.j

 

Fikset for den nette sum av 7 kroner! 

 

Menmen, får se hvordan det går med dette..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes du er rimelig modig som tørr å føre logg på utgiftene du har på bilen :P

 

 

Ga 20 + omreg, ja. Resten er påkost. Har som vanlig et Excel-ark hvor jeg skriver opp utgiftene (utenom bensin, vasking osv.).

 

987df22324c715f8cec2cceff93537ca.png

 

Kan ha vært noe jeg har glemt, men..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...