Daniel. Skrevet Oktober 29, 2015 Share Skrevet Oktober 29, 2015 Hehe jeg måtte få en jeg kjenner til å ta dekkene fra stålfelgene over til alufelger jeg hadde. Nekter å ha rustne stålfelger på fine bilen Får håpe du kommer deg gjennom vinteren uten nye problemer da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Oktober 29, 2015 Share Skrevet Oktober 29, 2015 hjelper å ha dysene festa til fuel railen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Oktober 29, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2015 Kjekt det, ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Oktober 29, 2015 Share Skrevet Oktober 29, 2015 Man kunne ruse seg bare ved å stå i rommet, helt vilt! Digg at det ble fiksa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Oktober 29, 2015 Share Skrevet Oktober 29, 2015 faen var du i tbg i går?! skulle sagt ifra så kunne vi møttes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Oktober 29, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2015 Åja, bor ikke så langt unna, du.. Hadde glemt det Får ta det en annen gang (snart) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Oktober 30, 2015 Share Skrevet Oktober 30, 2015 bor jo i nabo byen så og si ja du får si ifra! vi er jo venner på face og snap nå så da ordner det seg vel (Y) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Oktober 30, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2015 Haha, jepp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Oktober 31, 2015 Share Skrevet Oktober 31, 2015 Spent på å se hvor mange uker til du har denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Oktober 31, 2015 Share Skrevet Oktober 31, 2015 Spent på å se hvor mange uker til du har denne Mobbing på høyt nivå dette her! [emoji38] Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Oktober 31, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2015 Hysj på dere, skal beholde den lenge Det er i alle fall planen. Eneste unntak er om noen skulle ha gitt et godt bud slik at jeg kunne kjøpt meg en sedan med diesel og manuell. Men tviler. Har faktisk tenkt å ha denne så lenge jeg kan! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Oktober 31, 2015 Share Skrevet Oktober 31, 2015 Byr deg en kebab og en brus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wrnr1 Skrevet November 1, 2015 Share Skrevet November 1, 2015 Byr deg en kebab og en brus En gammel opprusta og ihjelstyla E36 og en brus med andre ord? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet November 1, 2015 Share Skrevet November 1, 2015 Opprusta e36 har ingen av oss, ekte kebab ftw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet November 3, 2015 Forfatter Share Skrevet November 3, 2015 (endret) Her skjer det ikke mye, gitt. Kjedet meg litt i stad, så begynte å måle og planlegge litt rundt basskassen jeg skal bygge når jeg får råd til 15-tommeren. Men jeg må ha noe midlertidig. Vil hvertfall ha litt bedre lyd, mer bass og en spiller med flere tilkoblinger enn den originale, da jeg bare får hørt på radio eller CD nå.. Så skal midlertidig ha en 1DIN-spiller, montere GZ frontsettet jeg har liggende, samt slenge inn en basskasse baki. Og i den anledning har jeg handlet litt ting og tang. Bestilt disse to fra Nautiluz: Hentet meg også en monoblokk for en 500-lapp her om dagen, til bassen. En ADS P700.1: Også skal jeg mest sannsynlig kjøpe en ferdig kasse med 12" Cerwin Vega-element av Thundercoil. Ellers har jeg en 12" Hertz basser som reserve: Så da mangler jeg bare en 1DIN-spiller, men det finner jeg brukt. Så det siste blir kjøpt når lønningen kommer og montert da. Og det er da 2-3 uker til. Så fram til da så bare ratter jeg rundt og koser meg Endret November 3, 2015 av Gabz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå