Gå til innhold

Gabz' nye E39 touring - Solgt.


Gabz
 Share

Anbefalte innlegg

Takk for det Freak!

Utseendemessig er de på ganske lik linje spør du meg. Nyydelige traller begge to :D Men sedan ser og føles jo mye mer sporty ut også da, som nevnt over.

Hahaha, fin definisjon på smak ja :lol:

Bruker ikke noe spesielle innstillinger på kameraet, Erik. Er bare at de blir for mørke eller overeksponerte veldig ofte, og da går jeg veldig kjapt over toner, skygger, kontraster og highlights i PS. Men å pynte på dem blir litt som å sminke en gris, blir ikke så veldig mye bedre akkurat og bildene er ganske håpløse for det. Men funker til en forumtråd :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ganske fornøyd med kameraet på z3 mini, det tar ikke bilder av kinokvalitet, men funker greit. Fikk jo noen ganske bra bilder av Gojira i sommer med S4 også, hvem trenger speilrefleks? :lol: neida, men "mannen i gata" trenger ikke noe heftige greier for å få greie bilder. Jeg er glad i manuelle innstillinger, og å leke med lysstyrke på kameraet på min. Burde fått slengt opp noen bilder av bilen min sjæl, men er ikke så mye å ta bilder av :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Haha, mente ikke at du var frekk ellerno jeg hvertfall! Sendte melding til han med interiøret, takk for tips :)

 

 

 

Funker greit, ja, men fokusen er så jævla treig og sensitiv.. Og blir jo helt forferdelig i mørket. Gidder ikke styre med innstillinger og sånn på mobilen. Men bruker alltid full-manuelt på speilrefleksen, selvsagt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, lufter den hvertfall :) Får jeg det jeg ønsker for den så blir det diesel, manuell og facelift, men hvis ikke så beholder jeg. E39-markedet er jo så labert uansett, så er litt optimistisk. Får se!

 

Til dere andre, så er annonsen her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...