Shattered Skrevet Desember 7, 2015 Share Skrevet Desember 7, 2015 ja sedan ser ikke like bra ut som en touring btw Fantastisk oppdatering gabz Enig! Hvilke telefonkamerainnstillinger bruker du Gabz? Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wrnr1 Skrevet Desember 7, 2015 Share Skrevet Desember 7, 2015 Sedan ser mye bedre og mer sportslig ut enn Touring ;D HenrikSolberg reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Desember 7, 2015 Share Skrevet Desember 7, 2015 Sedan ser mye bedre og mer sportslig ut enn Touring ;D njæ! smak og behag! eller som jeg sier! smaken er som baken, den er delt i to med et rasshøll i midten! wrnr1 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Desember 7, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2015 Takk for det Freak! Utseendemessig er de på ganske lik linje spør du meg. Nyydelige traller begge to Men sedan ser og føles jo mye mer sporty ut også da, som nevnt over. Hahaha, fin definisjon på smak ja Bruker ikke noe spesielle innstillinger på kameraet, Erik. Er bare at de blir for mørke eller overeksponerte veldig ofte, og da går jeg veldig kjapt over toner, skygger, kontraster og highlights i PS. Men å pynte på dem blir litt som å sminke en gris, blir ikke så veldig mye bedre akkurat og bildene er ganske håpløse for det. Men funker til en forumtråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Desember 7, 2015 Share Skrevet Desember 7, 2015 ja jeg er ganske morsom serru! håper bare ikke noen tok seg nær av det! vakke ment frekt på noen måte som helst! er det noen som er rasshøl her så er det vel meg! men skal sies at jeg er et ganske ålreit rasshøl! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Desember 7, 2015 Share Skrevet Desember 7, 2015 Er ganske fornøyd med kameraet på z3 mini, det tar ikke bilder av kinokvalitet, men funker greit. Fikk jo noen ganske bra bilder av Gojira i sommer med S4 også, hvem trenger speilrefleks? neida, men "mannen i gata" trenger ikke noe heftige greier for å få greie bilder. Jeg er glad i manuelle innstillinger, og å leke med lysstyrke på kameraet på min. Burde fått slengt opp noen bilder av bilen min sjæl, men er ikke så mye å ta bilder av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Desember 7, 2015 Share Skrevet Desember 7, 2015 foresten gabz en inni her som hadde sort sports interiør til touring http://bimmers.no/topic/803902-e39-sportsinteri%C3%B8r/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Desember 7, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2015 Haha, mente ikke at du var frekk ellerno jeg hvertfall! Sendte melding til han med interiøret, takk for tips Funker greit, ja, men fokusen er så jævla treig og sensitiv.. Og blir jo helt forferdelig i mørket. Gidder ikke styre med innstillinger og sånn på mobilen. Men bruker alltid full-manuelt på speilrefleksen, selvsagt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Desember 7, 2015 Share Skrevet Desember 7, 2015 haha nei skjønte det ^^ jo no worries! ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikSolberg Skrevet Desember 7, 2015 Share Skrevet Desember 7, 2015 ja sedan ser ikke like bra ut som en touring Synes touringene har en tendens til å se veldig baktunge ut, spesielt når luftreguleringen(?) bak ryker og bakenden siger sammen.. Men ja, smaken er som baken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Desember 8, 2015 Share Skrevet Desember 8, 2015 jo fair enough! akkuratt der skal jeg ikke diskutere med deg xD HenrikSolberg reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Desember 10, 2015 Share Skrevet Desember 10, 2015 Når kommer den ut på finn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Desember 10, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2015 Haha, får se Ikke lenge til, regner jeg med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skare1 Skrevet Desember 11, 2015 Share Skrevet Desember 11, 2015 Ute for salg nå ser jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Desember 11, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2015 Hehe, lufter den hvertfall Får jeg det jeg ønsker for den så blir det diesel, manuell og facelift, men hvis ikke så beholder jeg. E39-markedet er jo så labert uansett, så er litt optimistisk. Får se! Til dere andre, så er annonsen her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå