Shattered Skrevet Desember 11, 2015 Share Skrevet Desember 11, 2015 Spent på å se om du får solgt den jeg bildene er jo knallbra, så regner med sen kanskje ryker fort? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Desember 11, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2015 Takk for det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Desember 12, 2015 Share Skrevet Desember 12, 2015 fått no napp enda? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Desember 12, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2015 Nope, ingenting enda Får vel sette ned prisen etterhvert, hvis det enda ikke blir noe. Men får jeg ikke en grei pris for den, så selger jeg ikke, så stresser ikke så fælt med det. Vil ikke selge en så hel og fin bil til skampris så noen ungdommer (med forbehold om å virke veldig hyklersk) kan rævkjøre den i vinter.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Desember 12, 2015 Share Skrevet Desember 12, 2015 Lykke til med salg da, Gabriel Må få tak i en bil som du kan beholde en stund nå Men skal selv innrømme at jeg er ekstremt sugen på ny bil, men problemet er at jeg nekter å selge sedanen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Desember 12, 2015 Share Skrevet Desember 12, 2015 Nope, ingenting enda Får vel sette ned prisen etterhvert, hvis det enda ikke blir noe. Men får jeg ikke en grei pris for den, så selger jeg ikke, så stresser ikke så fælt med det. Vil ikke selge en så hel og fin bil til skampris så noen ungdommer (med forbehold om å virke veldig hyklersk) kan rævkjøre den i vinter.. okey, ikke legg den ned for mye da bare ha de tankene du har nå at du har en bra bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Desember 12, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2015 Takktakk, Daniel! Får jeg solgt så blir det E39 sedan med diesel, manuell, mye utstyr og facelift, så da kommer jeg ikke til å ville selge for da har jeg alt jeg trenger Skal ikke legge ned for mye nei, Freak! Denne gangen gidder jeg ikke å gå i minus og har brukt ca 30k på den nå. Så tenker at hvis jeg får 32/33-ish, så er jeg fornøyd. Da legger jeg i typ 8k til, så har jeg råd til bilene jeg ser på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Desember 12, 2015 Share Skrevet Desember 12, 2015 Er vel ikke så mye manuelle diesel E39 på finn? Jeg finner kun noen 520D. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Desember 12, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2015 Er 520d jeg skal ha, og de kom bare med manuell Skal jeg ha 6'er diesel blir det fort dyrt, og har ikke råd til det akkurat nå. Og eneste på samme prisnivå er TDS, og de er det vanskelig å finne i grei stand. Enten falleferdig, eller med automatgir, eller med null utstyr. Eller alt på en gang. Og omtrent alltid touring.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Desember 12, 2015 Share Skrevet Desember 12, 2015 Åja, men da er det sikkert litt lettere å finne en grei bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Desember 12, 2015 Share Skrevet Desember 12, 2015 Takktakk, Daniel! Får jeg solgt så blir det E39 sedan med diesel, manuell, mye utstyr og facelift, så da kommer jeg ikke til å ville selge for da har jeg alt jeg trenger Skal ikke legge ned for mye nei, Freak! Denne gangen gidder jeg ikke å gå i minus og har brukt ca 30k på den nå. Så tenker at hvis jeg får 32/33-ish, så er jeg fornøyd. Da legger jeg i typ 8k til, så har jeg råd til bilene jeg ser på god tanke gang gabz! ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Desember 12, 2015 Share Skrevet Desember 12, 2015 Hæ? Har du brukt 30k på denne? Eller regnet du med prisen du ga for bilen og? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Desember 12, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2015 Haha, neineinei, det er inkludert alt! Bilen, omreg og påkost Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Desember 12, 2015 Share Skrevet Desember 12, 2015 Han ga 20 pluss 12 ca på div utgifter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Desember 12, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2015 Ga 20 + omreg, ja. Resten er påkost. Har som vanlig et Excel-ark hvor jeg skriver opp utgiftene (utenom bensin, vasking osv.). Kan ha vært noe jeg har glemt, men.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå