Daniel. Skrevet Oktober 5, 2015 Share Skrevet Oktober 5, 2015 Stemmer. Men de pengene kan du jo heller bruke til viktigere ting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Oktober 5, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2015 Haha joda, venter med felger en stund Får se etter sommerhjul til våren, tenker jeg, så bare bruker jeg de jeg har. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Oktober 5, 2015 Share Skrevet Oktober 5, 2015 Siden det finnes sånne spacere så lurer jeg på hvorfor ingen har prøvd Throwing Stars på E39 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Oktober 5, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2015 Ser ikke det så ofte akkurat, nei.. Tviler på at det passer så bra uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Oktober 6, 2015 Share Skrevet Oktober 6, 2015 Djwik har noen GS-felger til deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Oktober 6, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2015 (endret) Er ikke så glad i dem.. Endret Oktober 6, 2015 av Gabz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[P-Man] Skrevet Oktober 6, 2015 Share Skrevet Oktober 6, 2015 Når jeg ser bilder av bilen din får jeg lyst til å gjøre min originalpolizei igjen hehe! Er en egen sjarm med helt originale strøkne biler synes jeg. Veldig fin, så tenk deg om to ganger før du blodsenker og krangler på store hjul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Oktober 6, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2015 Er sant det du sier. Senk er ikke noe førsteprioritet denne gangen, synes det er så deilig med kjørekomforten jeg har nå. Men fete felger vil jeg ha meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Oktober 6, 2015 Share Skrevet Oktober 6, 2015 Djwik har noen GS-felger til deg Selger ikke lenger Kjøpte nye dekk i steden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[P-Man] Skrevet Oktober 6, 2015 Share Skrevet Oktober 6, 2015 Jeg har jo to sett med 15" originalfelger, og en faceliftfanger liggende her hvis du tenkte i den retningen. Gjør vondt å selge originaldeler, men jeg kommer sikkert aldri til å bruke det:/ Style 48 og 83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wrnr1 Skrevet Oktober 6, 2015 Share Skrevet Oktober 6, 2015 Jeg har jo to sett med 15" originalfelger, og en faceliftfanger liggende her hvis du tenkte i den retningen. Gjør vondt å selge originaldeler, men jeg kommer sikkert aldri til å bruke det:/ Style 48 og 83 Style 48 synes jeg faktisk er utrolig fint på E39! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[P-Man] Skrevet Oktober 6, 2015 Share Skrevet Oktober 6, 2015 Det er det faktisk, takk for at du minnet meg på det. Kun style 83 tilsalgs hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wrnr1 Skrevet Oktober 6, 2015 Share Skrevet Oktober 6, 2015 Det er det faktisk, takk for at du minnet meg på det. Kun style 83 tilsalgs hehe Haha xD Ikke alltid like enkelt å gi slipp på ting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZGasi Skrevet Oktober 6, 2015 Share Skrevet Oktober 6, 2015 Fin bil med fine planer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Oktober 6, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2015 (endret) Takktakk, ZGasi, nydelige biler du har selv Angående felger så har jeg ikke noe hastverk. Jeg kan fint bytte de jeg har i noen andre som også har gode dekk om jeg skulle fått tilbud om det, men har ikke penger til å kjøpe noe nye hjul enda. Facelift-fanger kunne vært tøft, men når jeg først skal bruke penger på det og lakk, så blir det M-fanger Men Style 48 er pent på E39, ja! Hadde det på TDS'en Endret Oktober 6, 2015 av Gabz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå