Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Haha joda, venter med felger en stund :) Får se etter sommerhjul til våren, tenker jeg, så bare bruker jeg de jeg har.

Skrevet

Når jeg ser bilder av bilen din får jeg lyst til å gjøre min originalpolizei igjen hehe! Er en egen sjarm med helt originale strøkne biler synes jeg.

Veldig fin, så tenk deg om to ganger før du blodsenker og krangler på store hjul O:)

Skrevet

Er sant det du sier. Senk er ikke noe førsteprioritet denne gangen, synes det er så deilig med kjørekomforten jeg har nå. Men fete felger vil jeg ha meg :)

Skrevet

Jeg har jo to sett med 15" originalfelger, og en faceliftfanger liggende her hvis du tenkte i den retningen. Gjør vondt å selge originaldeler, men jeg kommer sikkert aldri til å bruke det:/

Style 48 og 83 O:)

Skrevet

Jeg har jo to sett med 15" originalfelger, og en faceliftfanger liggende her hvis du tenkte i den retningen. Gjør vondt å selge originaldeler, men jeg kommer sikkert aldri til å bruke det:/

Style 48 og 83 O:)

Style 48 synes jeg faktisk er utrolig fint på E39! 

Skrevet

Det er det faktisk, takk for at du minnet meg på det.

Kun style 83 tilsalgs :whistle:  :whistle: hehe 

Haha xD Ikke alltid like enkelt å gi slipp på ting :P 

Skrevet (endret)

Takktakk, ZGasi, nydelige biler du har selv ;)

Angående felger så har jeg ikke noe hastverk. Jeg kan fint bytte de jeg har i noen andre som også har gode dekk om jeg skulle fått tilbud om det, men har ikke penger til å kjøpe noe nye hjul enda. Facelift-fanger kunne vært tøft, men når jeg først skal bruke penger på det og lakk, så blir det M-fanger ;)

Men Style 48 er pent på E39, ja! Hadde det på TDS'en :)

Endret av Gabz

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...