Gabz Skrevet Oktober 7, 2015 Forfatter Skrevet Oktober 7, 2015 Snakk med CarSpa/Skinnspesialisten i Oslo.Sendte en mail for å høre om cirkapris og fikk svar nå. Ble ALT for dyrt hos dem..
Carlsius Skrevet Oktober 7, 2015 Skrevet Oktober 7, 2015 Min anbefaling: Kjør en skikkelig rens med swisswax leather care kitet. Ville vært litt forsiktig med å bruke den sterkeste rensen(forte), men jeg brukte det på min tidligere E39 med beige seter og det renset setet skikkelig men renset også frem sår i setet(hvor setet manglet farge).Kjøpte så en swisswax leather healer i riktig farge og la det i sårene på setet. Ble KJEMPE fornøyd med resultatet, men er jo litt dyrt i innkjøp.
Robin L Skrevet Oktober 7, 2015 Skrevet Oktober 7, 2015 kjør på med swissvax skinnrens. trur setene dine trenger den sterke rensen og jeg. men husk og sette de inn med skinnmelk etterpå. blir det ikke bra bestiller du bare en farge hos de også. rens så på nytt, tørk, avfett med f.eks lighterbensin og farg i vei. mange tynne lag. så avlutter du med skinnmelk og det andre fettet som er i pakka på utsatte deler. kommer til å se nytt ut : )
Gabz Skrevet Oktober 7, 2015 Forfatter Skrevet Oktober 7, 2015 Blir nok å prøve det, ja! Takk for tips
Mariuse34 Skrevet Oktober 7, 2015 Skrevet Oktober 7, 2015 (endret) Sendte en mail for å høre om cirkapris og fikk svar nå. Ble ALT for dyrt hos dem.. Ja, hvis de skal gjøre det for deg blir det jo kostbart. Du er ute etter midler for å gjøre det selv. Men ta i første omgang å kjøp inn midler for å rense og smøre. Med unntak av førersetet ditt ser resten bare litt skittent ut. Førersetet er veldig skittent, men blir 80 prosent bedre av å rense Swissway sitt startkit er veldig bra. Det samme er sakene de selger hos Carspa. Forøvrig veldig enig med Space-ace. Endret Oktober 7, 2015 av Mariuse34
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå