bjorneoen Skrevet November 11, 2015 Forfatter Share Skrevet November 11, 2015 hvordan led ringer har du egentlig? veldig bra jobb du har gjort foresten! Takk! Kjøpte LED pærene som jeg la ut bilde av litt tidligere på denne siden disse bruker jeg både i angel eyesa og tåkelysa, er en ny type led pære med cree xml2 led 40w som skal gi 2500lumen på hver, funka veldig bra! Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjorneoen Skrevet November 11, 2015 Forfatter Share Skrevet November 11, 2015 Da var bilen tilbake fra polering, blei meget bra synes jeg! Freakshow, Bimmer fan og ahj reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet November 13, 2015 Share Skrevet November 13, 2015 Grattis med ny bil! Flott e91, ser strøken ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjorneoen Skrevet November 15, 2015 Forfatter Share Skrevet November 15, 2015 Grattis med ny bil! Flott e91, ser strøken ut Tusen takk! Gjorde seg med polering! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjorneoen Skrevet November 16, 2015 Forfatter Share Skrevet November 16, 2015 LED sota blinklys montert med M-logo Synes det ble litt fint og matchet chrome detaljene på bilen samt LED pærene passet godt med blinklys LED pærene i frontlyktene. Mangler bare full Chrome grill så tror jeg det blir bra, og selvfølgelig M-Sport fangere da, det kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet November 16, 2015 Share Skrevet November 16, 2015 Gleder meg til å se M fangere på denne, men kan desverre ikke støtte de sideblinkerene der desverre :/ awt, andreaskarm og Diiesel reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjorneoen Skrevet November 16, 2015 Forfatter Share Skrevet November 16, 2015 Gleder meg til å se M fangere på denne, men kan desverre ikke støtte de sideblinkerene der desverre :/ Jeg å! Litt usikker jeg også, synes de er ganske fine, liker ikke de originale da de ser kjedelige ut.. Vurderte lenge sota originale, tror det kunne vært kult. Men måtte bare teste de, vet jo ikke om det blir bra eller dårlig før man har prøvd men det hadde kanskje blitt bedre uten den chrome stanga i midten? Altså kun mørkt sota blinklys uten m merket og chrome, hva tror du om det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet November 16, 2015 Share Skrevet November 16, 2015 Gjør dette heller http://m.ebay.com/itm/BMW-M3-Style-Look-Front-Fender-Side-Panels-E90-Sedan-Saloon-325i-328i-335i-335xi-/161480977559?nav=SEARCH Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjorneoen Skrevet November 16, 2015 Forfatter Share Skrevet November 16, 2015 (endret) Gjør dette heller http://m.ebay.com/itm/BMW-M3-Style-Look-Front-Fender-Side-Panels-E90-Sedan-Saloon-325i-328i-335i-335xi-/161480977559?nav=SEARCH Hehe joa! hadde det vært kult for nøye meg med de originale inntill videre til det er noe penger å bruke hehe Skal prøve å fjerne chromen på blinkerne etterpå, tror det kan bli finere uten de chrome linjene Tror også at det blir M3 fangeren med tåkelys etterhvert, prøvd å finne 1m fangerne til e90/e91, men denne er umulig å finne i noe god kvalitet og til en normal pris.. Endret November 16, 2015 av bjorneoen danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet November 16, 2015 Share Skrevet November 16, 2015 Skal du kjøre full e92 front da eller bare fanger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet November 16, 2015 Share Skrevet November 16, 2015 Likte nok ikke sideblinkerne jeg heller, synes det ble for jalla. Men "vanlige" med sot ser jo greit ut Og hey, E92-front på E90 er jævlig fett! Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarcusSteffensen Skrevet November 16, 2015 Share Skrevet November 16, 2015 her er mine blinklys og bilen. si ifra om jeg skal slette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet November 17, 2015 Share Skrevet November 17, 2015 Kjør som jeg hadde på 1 serien. Helt svarte. Da går de ett med bilen og forsvinner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjorneoen Skrevet November 17, 2015 Forfatter Share Skrevet November 17, 2015 Skal du kjøre full e92 front da eller bare fanger? Blir nok bare fangeren med det første Står mellom M3 fronten og vanlig M-Sport men tror det blir M3 look fangeren med tåkelysa. Likte nok ikke sideblinkerne jeg heller, synes det ble for jalla. Men "vanlige" med sot ser jo greit ut Og hey, E92-front på E90 er jævlig fett! Hva som var jalla med dem a? Den chrome lista, eller bare selv blinkerne? Har jo tenkt å gå for chrome grill, og har jo chrome lister rundt vinduene så tenkte at det derfor var kult med de blinkerne. Men enig i at de chrome listene kanskje var litt jalla.. men selve blinkerne var forsåvidt greie Men svarte originale hadde kanskje vært bedre ja. Ja det synes jeg å! her er mine blinklys og bilen. si ifra om jeg skal slette Fin bil! ;D på din er jo alt svart så der passer de jo veldig bra, vet ikke hvordan helt svarte blir på min når jeg har tenkt å gå for chrome grill og chrome lister rundt vinduene? Kjør som jeg hadde på 1 serien. Helt svarte. Da går de ett med bilen og forsvinner Ja så de var så og si usynlige, link? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjorneoen Skrevet November 17, 2015 Forfatter Share Skrevet November 17, 2015 Hvem av disse? Alternativer: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå