Gå til innhold

Max morro og kos for 500 000?

chrisen
 Share

Anbefalte innlegg

Veldig usikker på prisen på denne. (kjenner ikke til markedet) men disse er jo ganske morsomme, kan fint brukes på lengre turer på sommern og har plass til både fruen, barneseter og sikkert litt bagasje. 

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=65155410&searchclickthrough=true

Endret av BMWE39turbo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

F10 er kanskje litt stor tung til morrobil, men bilen er den beste jeg har kjørt. Savner den selv etter ett halvt år med Tesla Model S. 4-serie er nydelig å se til, men en 420 blir litt tamt, samt den mangler bakdører, Skulle så gjerne hatt en sekser:) Har dog vurdert 328i f30 så lenge den har active lydtuning med motorlyd på høytalerene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ville jeg sett etter en 2010-2011 F10 535I :) Da får du en herlig cruiser, sportslige kjøreegenskaper og en aldeles nydelig motor som du kommer til å bli avhengig av. Skal du nå først ha en F10 som nummer to bil og morro bil, velg nå for guds skyld en med bensin og helst sekser ;) Alternativt strekk budsjettet litt og hent inn en F30 335I ifra Tyskland...eller gå motsatt vei å importer en E60 550I LCI :) Skal du ha morro og god BMW til under 500 000 kr så er det veldig mye å velge i så lenge det ikke må være en M bil.

Endret av Fredrik 90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i alt du sier. Men en F10 535i til 500K tror jeg du skal lete lenge etter. Men det hadde jo såklart vært perfekt. Tenkte på en 523i som en forhandler her skal selge, men usikker på om 204hk blir for tamt. Men det er jo sekser og bensin:)

Er blitt vant til Tesla med 376hk til familiebil så er litt bortskjemt der, selvom F10en går Tesla en høy gang på absolutt alt annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja, du trenger ikke å lete lengere enn Tyskland og Mobile.de ;) Men det er ikke lenge siden jeg så en 2010 535I til 499 000,-, men de som ligger ute nå er stort sett biler med xDrive, M-sport og 2012 modeller så de er en del dyrere. Følg litt med så dukker det av og til opp noen biler, 523I er IKKE veien å gå hvis du vil ha en "morro bil". Da ville jeg i det minste ha sett etter en 528I med 3,0 literen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...