Gå til innhold

Max morro og kos for 500 000?

chrisen
 Share

Anbefalte innlegg

http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=65457821&body_type=2&body_type=3&q=330&model=1.749.2132&make=0.749&ref=fas

http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=66195465&model=1.749.893&make=0.749&ref=fas

To alternativer her: En fornuftig 330D F30, og en meget gunstig E92 M3 med lav Km. Hva er haken med den tror dere? Høres for godt ut til å være sant. Har lyst å hive meg på tlf og kjøpe den usett da den står ett stykke unna, men alt med å eige en M-bil med tanke på at noe skal ryke skremmer meg. Hva sier folket? Bør en slå til her, eller ta halen mlm beina og kjøpe den safe 330d?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E92 M3'en var jo meget fin, godt utstyrt, komplett servicehefte, garanti, tilstandsrapport, mulighet for nylakkert panser. Synes den alt i alt så veldig fin ut :) Tror det er mest safe med manuell på en eldre M-bil. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ville jeg bare kastet meg rundt og fått tak i den M3en før den ryker til noen andre, det er slettes ikke noen gal pris for en bil som fortsatt er enormt rå. Dessuten står den hos merkeforhandler, du får garanti, opplakkert panser og komplett servicehistorikk...kjør på sier jeg :)

Men, 330en er en nyere bil, har firehjulstrekk og med en liten "chip" så går den vel så bra som M3en. Men likevel, den er ikke like spennende og vil alltid bare være en "vanlig" 3-serie mens M3en er ett ikon :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fremt den M3-en er i god stand vil dette mest sannsynlig være det mest økonomiske valget også. Sannsynligheten for at du får pengene tilbake om du skulle angre er ganske stor, selv etter et års tid. Det samme tror jeg ikke er tilfelle med 330d-en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...