Gå til innhold

Kvestermo's BMW 525d touring 2003 M-sport

kvestermo
 Share

Anbefalte innlegg

nydelig touring! :D godt å se andre tar vare på disse bilene! :D følger med videre her ^^

Takk for det! Jeg så nå at din quote ikke ble med i forrige innlegg, så beklager for det :) hyggelig at du følger med! Kommer update om litt nye deler og bilder når jeg kommer hjem fra havet! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Update:

Har skjedd litt siden sist. Kom hjem fra jobb midt i januar og da hadde bilen stått i 2 uker. hadde ekstremvær med varierende temperatur fra 0 til -20 grader så batteriet var flatt og glødepluggene var ødelagt. fikk bilen rullet i en garasje og satt varme mot motoren og batteriet på lading. Bilen starta dagen etterpå og da var det rett og få skiftet glødeplugger :D Nå starter den på første hver gang!

Har desverre merket hull i bunnpanna så leker en god del olje og oljelampa lyser.. BMW skulle ha over 20k for reperasjon men ser for meg at jeg heller bytter denne selv. :) 

56c5f7e215955_gldings.jpg.35bdeb3266c3df

Har også fått montert flaskeholdere bak, ringer i dashen og Dension Gateway Bluetooth :D:D  drøm å ikke bruke FM-sender mer!

illustrasjonsbilde, But u get the point ;) 

koppholdere.jpg.738b17605c1009359214b961

dension.thumb.jpg.60b68bb6eaba47e75ff31a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, sveigis said:

Har da tittet gjennom tråden og det er en veldig fin bil du har uten tvil.

Fargen utvendig og innvendig er perfekt spør du meg.

Siglet lenge på e39 diesel touring selv.Føler du får mye får pengene. :).

Tusen takk! Ja du får absolutt mye for pengene! Så prisen på disse har gått ned en del i det siste, bra for de som skal kjøpe hvertfall ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...