MrBrum Skrevet Oktober 25, 2015 Skrevet Oktober 25, 2015 (endret) Da min datter på 2 år og 8 mnd så denne på Oslo Motor Show i dag sperret hun opp øyne...."pappa....prinsesse!!!" http://www.bilsport.se/artikel/bmw-cabbe-med-frozen-tema-slass-mot-barncancer/ Endret Oktober 25, 2015 av MrBrum
Marius2002 Skrevet Oktober 25, 2015 Skrevet Oktober 25, 2015 Så kult og morsomt at noen gjør dette, og ikke minst bra for saken de kjemper! Siden målgruppen er i hovedsak barn, så gjør det ingenting at denne er tatt helt ut! MrBrum og RF91 reagerte på dette 2
MrBrum Skrevet Oktober 25, 2015 Forfatter Skrevet Oktober 25, 2015 Så kult og morsomt at noen gjør dette, og ikke minst bra for saken de kjemper! Siden målgruppen er i hovedsak barn, så gjør det ingenting at denne er tatt helt ut! Det er mere kultur for slikt i Sverige. Janteloven er typisk norsk. Skiller man seg ut i Norge blir man uglesett. Da fikk jeg sagt det og.......
hanzhe Skrevet Oktober 25, 2015 Skrevet Oktober 25, 2015 Blir artig å se dene på bilbyggarna, kommer visstnok nærmere jul
noekult Skrevet Oktober 25, 2015 Skrevet Oktober 25, 2015 Mine bilder, var veldig gøy å se denne blant annet hobbyracerne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå