Shattered Skrevet November 18, 2015 Forfatter Share Skrevet November 18, 2015 Rockford! Dama mener jeg ikke skal fjerne den på død og liv, så jeg lar den være der litt til http://www.rockfordfosgate.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet November 18, 2015 Share Skrevet November 18, 2015 Ah, aldri hørt om hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet November 22, 2015 Forfatter Share Skrevet November 22, 2015 (endret) Døra har frosset fast! Så nå skal jeg se om ikke vi får åpna den igjen, da. Førerdøra altså. Den lukker seg ikke igjen, varma den opp i 10 min i går med hårføner og låsspray for å få den til å komme. Men det er åpløst når den har stått noen timer. Så planen: å kjøre den inn på verksted med litt varme, pelle av dørtrekk og smøre opp alt innvendig. Edit: midlertidig løst ved å låse døra, selv om den ikke er lukket inntil er den faktisk låst! Endret November 22, 2015 av Shattered Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hsd Skrevet November 22, 2015 Share Skrevet November 22, 2015 (endret) Vask dørpakningene og smør dem inn med siliconspray i samme slengen, så blir det bankers Endret November 22, 2015 av HSD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet November 22, 2015 Share Skrevet November 22, 2015 Blir det ikke veldig knirkete da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet November 22, 2015 Forfatter Share Skrevet November 22, 2015 Fikk opp døra på første forsøk i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Desember 1, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2015 Skjer lite her, førerdøra går ikke opp utenfra, så må lukkes opp innenfra hver gang. Men nå går den i det minste igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Desember 11, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2015 Ikke skjedd noe mer siden sist, men har noen speil som ligger og venter på å bli montert, spørsmålet er bare når jeg har tid Må også prøve å få fiksa førerdøra, for det er utrolig irriterende å måtte lukke opp på feil side før man må rundt bilen for å komme inn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Desember 20, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2015 Fortsatt lite bilder, dørhåndtak i orden igjen Men speilene jeg har fått tak i passa dårlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Desember 20, 2015 Share Skrevet Desember 20, 2015 Nå er det nesten så jeg må komme til Andeby og ta noen bilder for deg altså Skjerpings! Daniel. og Shattered reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Desember 20, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2015 Du har jo ikke råd til å kjøre til butikken engang Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Desember 20, 2015 Share Skrevet Desember 20, 2015 OOOOOOOOOOOOOOOH BUUUUUURN!!!11111 Shattered og Freakshow reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Desember 20, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2015 OOOOOOOOOOOOOOOH BUUUUUURN!!!11111 Sa til han tidligere i dag at bilen min hadde brukt under halv tank på 60 mil - "min holder knapt nok til butikken " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Desember 20, 2015 Share Skrevet Desember 20, 2015 Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Desember 23, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 23, 2015 Tok bilen en tur i vaskehallen i dag, sjekk forskjellen - dritten sitter i lakken, orker ikke gjøre mer enn jeg må, men først så man ikke skiltnummeret bak engang. Rart dette lyser dårlig? Etterpå:Tok 5 min i selvvasken på Statoil - først avspyling, så avfetting, så ny avspyling. Bedre enn å kuke med hageslange hjemme i mørkten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå