Gå til innhold

Shattered's andre E46 - "Lynet"

Shattered
 Share

Anbefalte innlegg

Døra har frosset fast! :P Så nå skal jeg se om ikke vi får åpna den igjen, da. Førerdøra altså. Den lukker seg ikke igjen, varma den opp i 10 min i går med hårføner og låsspray for å få den til å komme. Men det er åpløst når den har stått noen timer.

Så planen: å kjøre den inn på verksted med litt varme, pelle av dørtrekk og smøre opp alt innvendig.

Edit: midlertidig løst ved å låse døra, selv om den ikke er lukket inntil er den faktisk låst! :P

Endret av Shattered
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Ikke skjedd noe mer siden sist, men har noen speil som ligger og venter på å bli montert, spørsmålet er bare når jeg har tid :huh::lol: Må også prøve å få fiksa førerdøra, for det er utrolig irriterende å måtte lukke opp på feil side før man må rundt bilen for å komme inn! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Tok bilen en tur i vaskehallen i dag, sjekk forskjellen - dritten sitter i lakken, orker ikke gjøre mer enn jeg må, men først så man ikke skiltnummeret bak engang.

BYqLJnr.jpg
Rart dette lyser dårlig?

44yrGQr.jpg
A8WvmXp.jpg
4gREjEM.jpg
l9XET8G.jpg
Etterpå:
cijrt4M.jpg
lRTeLVg.jpg

Tok 5 min i selvvasken på Statoil - først avspyling, så avfetting, så ny avspyling. Bedre enn å kuke med hageslange hjemme i mørkten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...