Rune M2-touring Skrevet Desember 8, 2015 Forfatter Skrevet Desember 8, 2015 Det er nok min tråd på Porsche Club Norge sitt forum det vises til. Har ikke hørt om andre tilfeller der inne heldigvis.
EasyL Skrevet Desember 8, 2015 Skrevet Desember 8, 2015 Ikke gi etter for latterlige trusler fra faren. Hva så om han anmelder deg? Er jo mannfolk som har truet ekser i årevis med mye graverende bevis mot seg som aldri blir dømt for noe. Eneste han oppnår med en anmeldelse er jo at politiet må etterforske mer, noe som gagner din sak. Stå på! MaWeRiCk reagerte på dette 1
Rune M2-touring Skrevet Desember 8, 2015 Forfatter Skrevet Desember 8, 2015 Jeg prøver å ringe politiet i morgen for å få vite status i saken, og samtidig om det foreligger noen anmeldelse mot meg. Setter stor pris på all støtte på forumet, og håper jeg kan ha avverget flere hendelser fra vedkommende ved å legge det ut offentlig. Skal holde dere informert om hvordan det går videre. MaWeRiCk, q1337, hsd og 2 andre reagerte på dette 5
Fredrik 90 Skrevet Desember 9, 2015 Skrevet Desember 9, 2015 Ser ut som om du har kommet ut for en skikkelig kjeltringfamilie. Bare la faren gå til politiet med saken, eneste han ender opp med da er å møte seg selv i døra. Selv hadde jeg ikke nølt med å ta turen for å møte opp personlig. Jeg snakker ikke om vold men heller for å spør hva faen de holder på med. Eventuelt for å personlig hente delene jeg hadde betalt for. La for all del tråden stå, selv om de ordner opp. Slike søppelmennesker bør man advare andre om. Fahad, stoltbmwelsker, Krika og 1 annen reagerte på dette 4
stoltbmwelsker Skrevet Desember 9, 2015 Skrevet Desember 9, 2015 Har dessverre vært utenfor svindel den gang jeg hadde mopedtiden og handlet deler fra andre. Endte til slutt med at jeg snakket med faren til vedkommende som var direkte flau over hva sønnen hadde gjort og betalte meg tilbake pengene på dagen. Håper saken ordner seg for deg til slutt
bmwgrace Skrevet Desember 14, 2015 Skrevet Desember 14, 2015 Jeg har flere felles venner med han på Facebook, og har snakket med dem, og de sier han driver med litt av hvert!! Sent from my iPhone using Tapatalk MaWeRiCk og Shattered reagerte på dette 2
bmwgrace Skrevet Desember 14, 2015 Skrevet Desember 14, 2015 Og.. Anmeld tapern! Sent from my iPhone using Tapatalk Ron Jeremy og Shattered reagerte på dette 2
Rune M2-touring Skrevet Desember 14, 2015 Forfatter Skrevet Desember 14, 2015 Og.. Anmeld tapern! Sent from my iPhone using Tapatalk Taperen ble anmeldt (for bedrageri) samme ettermiddag som jeg mottok pakken. Har ikke fått tak i saksbehandler hos politiet ennå, da virker å ha travle tider.
Rune M2-touring Skrevet Desember 16, 2015 Forfatter Skrevet Desember 16, 2015 Nå skal han selge bil på Facebook også (MB 180C). HBO 4500, så da får han jo inn penger (Biler under 30 tusen til salgs). Det har blitt lagt inn link til en av mine tråder i denne annonsen, så salget går vel i stå. Ron Jeremy reagerte på dette 1
Ivanrogov Skrevet Desember 16, 2015 Skrevet Desember 16, 2015 Fb link? Sent from my iPhone using Tapatalk
Rune M2-touring Skrevet Desember 16, 2015 Forfatter Skrevet Desember 16, 2015 (endret) Jeg er ikke på Fb, men det ligger visstnok under "Biler under 30 tusen til salgs". Du finner den sikkert Edit: Den ble visst slettet, da det ble for mye pes for han. Endret Desember 16, 2015 av Rune M2-touring Ron Jeremy reagerte på dette 1
EasyL Skrevet Desember 17, 2015 Skrevet Desember 17, 2015 Hehe. Bra du følger med på denne dusten og gjør livet surt for han. Ron Jeremy, stig. og noekult reagerte på dette 3
Rune M2-touring Skrevet Desember 17, 2015 Forfatter Skrevet Desember 17, 2015 Jeg får god hjelp av mange andre til å følge med
Rune M2-touring Skrevet Desember 26, 2015 Forfatter Skrevet Desember 26, 2015 (endret) Pengene har gått med til tatovering av håndbaken (Bilde fra Facebook). Han kunne like gjerne tatovert "idiot" i panna, men dette har vel omtrent samme effekt . Lav profil når man opptrer som svindler er jo bare tull . Måtte bare få det postet for å holde litt fart i tråden. Endret Desember 26, 2015 av Rune M2-touring Ivanrogov reagerte på dette 1
Freakshow Skrevet Desember 27, 2015 Skrevet Desember 27, 2015 (endret) haha såpass! ja den var jo nydelig xD Endret Desember 27, 2015 av Freakshow
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå