matsi Skrevet November 18, 2015 Share Skrevet November 18, 2015 Da ble det endelig BMW igjen på meg.. Bare en e39 520i denne gangen da.. Men den var ett kupp jeg ikke kunne la være å kjøpe Bilen er en 98 mod med bare 174k på telleren VELDIG lite rust. Ingen rust på dører eller bakluka. men en liten flekk på begge hjulbuer bak. og en flekk på a.stolpen på førersiden. Ellers er den veldig hel og fin. Er nok ikke store planene jeg har for denne, men litt er det jo. Først å fremst skal den bli 100% i orden før det blir senk, felger eller annet dill En liten liste over hva som skal gjøres, å som blir oppdatert etterhvert. *Bytte katalysator - (bestilt) *Bytte toppdekselpakning - (bestilt) *Nye koppholdere foran og bak - (bestilt) *Nye gulvmatter inni - (Bestilt) *Aux adapter til orignal stereo - (bestilt) *Nye skilt - (bestilt) *Fikse og lakke rust på a.stolpe og bakskjermer - *Bytte ratt - *Nye felger med sommerdekk - *Kanskje Litt senk (blir ingen skam senk) - *Kanskje bytte alle hjulager (og hub fra 74.1 til 72.6) - ++ Har bare bilder fra annonsen pr.dags dato da det ikke er mye fint vær å ta bilde av bilen i nå. (skitten å fæl) Men nye bilder kommer etterhvert og underveis ved oppgraderinger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet November 18, 2015 Share Skrevet November 18, 2015 Grattis med fin bil Ser ut som du har funnet deg et bra utgangspunkt, i god stand Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppy Skrevet November 18, 2015 Share Skrevet November 18, 2015 Veeeldig pen 98mod det der, fine planer også. Så finn annonsen og ble imponert over standen. Følger med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet November 18, 2015 Share Skrevet November 18, 2015 Gratulerer, så veldig pen ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikSolberg Skrevet November 19, 2015 Share Skrevet November 19, 2015 Dæven, den så strøken ut! Følger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet November 19, 2015 Forfatter Share Skrevet November 19, 2015 Idag kom toppdekselpakningen, så den blir byttet til helgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet November 19, 2015 Share Skrevet November 19, 2015 Der var du på plass igjen Grattis med "ny" Bimmer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[P-Man] Skrevet November 19, 2015 Share Skrevet November 19, 2015 Grattis med fin bil. Alttid gøy når de er så strøkne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet November 19, 2015 Share Skrevet November 19, 2015 Gratulerer med super e39 og velkommen tilbake . Den så veldig pen ut. Nesten for fin til å moddes noe særlig. Blir gøy å følge med på. Nytern reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet November 19, 2015 Forfatter Share Skrevet November 19, 2015 Den skal nok ikke moddes mye med blir isåfall bare felger og eventuelt senk. Utseende skal den forbli slik den er ikke alle e39 trenger å være facelift med m5 fanger osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet November 19, 2015 Forfatter Share Skrevet November 19, 2015 Den skal nok ikke moddes mye med blir isåfall bare felger og eventuelt senk. Utseende skal den forbli slik den er ikke alle e39 trenger å være facelift med m5 fanger osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet November 23, 2015 Forfatter Share Skrevet November 23, 2015 Ble dessverre ikke no skruing på meg i helgen får ta det en dag snart da. Idag kom iallfall de nye skiltene så jeg var oppe å fikk henta de da Så da måtte jeg jo ta en kjapp vask å få tatt bilder av den Ikke de beste bildene da de er tatt med mobilen. Men det var det eneste jeg hadde tilgjengelig.. Får finne frem speilrefleksen en dag å ta noen skikkelig bilder en dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet November 27, 2015 Forfatter Share Skrevet November 27, 2015 Ettersom at det kviner litt når jeg bremser, så tenkte jeg det var på tide med nye bremser. Å siden der var sånn black friday på gs i dag, så ble det bestilt derifra Bestilte da gs performance sett forann og bak. å kan vel ikke akkurat klage på prisen Ca3800,-(m.frakt) komplett med skiver, klosser og slitasjevarsler foran og bak Drøyer nok med å bytte så lenge det går. Uansett greit å ha liggende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
handaer Skrevet Desember 3, 2015 Share Skrevet Desember 3, 2015 Følger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
divad Skrevet Desember 3, 2015 Share Skrevet Desember 3, 2015 Pen E39! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå