matsrh Skrevet Desember 9, 2015 Share Skrevet Desember 9, 2015 Fantastisk arbeid. Blir ikke dette bra så vet ikke jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Skrevet Desember 9, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2015 (endret) On 12/9/2015 at 16.42, RF91 skrev: At de orka å gjera den drittjobben Men må vel nesten gjerast om da skal bli 100% Hadde jeg steam vaska bilen under før jeg begynte å demontere så hadde jeg nok ikke skrapa den helt rein.. men det gjorde jeg altså ikke .. On 12/9/2015 at 20.35, matsrh skrev: Fantastisk arbeid. Blir ikke dette bra så vet ikke jeg! Takk Håper det blir bra til slutt! Det blei litt skraping i dag og gitt.. så var det å vippe karosseriet over på andre siden, for å komme bedre til, jaggu kjekt med vippe gitt Endret September 2, 2017 av JE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tpmek Skrevet Desember 10, 2015 Share Skrevet Desember 10, 2015 Hvordan har du gjort det med innfestning på "vippen" bak ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Strat0s Skrevet Desember 10, 2015 Share Skrevet Desember 10, 2015 Lest hele prosjekte nå Satan så bra jobba! Blir jo sykt bra!! Følger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Desember 11, 2015 Share Skrevet Desember 11, 2015 Som sagt på bimmeren, bra arbeid! Morro å følge med på Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvobrage Skrevet Desember 12, 2015 Share Skrevet Desember 12, 2015 Begynner og blir reint og fint under no! Ka farge har du planar om og lakke bilen i? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Skrevet Desember 13, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2015 (endret) On 12/10/2015 at 14.31, tpmek skrev: Hvordan har du gjort det med innfestning på "vippen" bak ? Er bare ett firkantrør som festa med to bolter i festet til bakfangeren. Dette sitter jo i rammevangene. On 12/10/2015 at 20.14, Strat0s skrev: Satan så bra jobba! Blir jo sykt bra!! Takk On 12/11/2015 at 7.20, diohrvik skrev: Som sagt på bimmeren, bra arbeid! Morro å følge med på Takk On 12/12/2015 at 13.16, volvobrage skrev: Begynner og blir reint og fint under no! Ka farge har du planar om og lakke bilen i? Det begynner å hjelpe nå blir en liten økt i morgen, så kommer det til å bli en pause i noen uker pga jobb. Jeg har planer om å lakke den i en eller annen nyanse mørk grå metallic. Endret September 2, 2017 av JE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tpmek Skrevet Desember 13, 2015 Share Skrevet Desember 13, 2015 Ok. Jeg slo ut platen til hengerfeste å tredde firkantrøret inn i rammevangen Men vil ikke slå ut platen i den nye bakplaten . Dette var jo en litt glupere løsning [emoji106] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knoskar Skrevet Desember 16, 2015 Share Skrevet Desember 16, 2015 Mye bra arbeid her Må følges! Sent from my LG-H815 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Skrevet Desember 19, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 19, 2015 (endret) On 12/13/2015 at 23.33, tpmek skrev: Ok. Jeg slo ut platen til hengerfeste å tredde firkantrøret inn i rammevangen Men vil ikke slå ut platen i den nye bakplaten . Dette var jo en litt glupere løsning [emoji106] Jeg ville ikke slå ut blind platene i den nye bakplata, så det blei på denne måten On 12/16/2015 at 12.29, knoskar skrev: Mye bra arbeid her Må følges! Takk Fikk knipsa ett siste bilde av den siste skrapinga som ble gjort før jeg dro på jobb. Nå blir det desverre pause frem til Februar Endret September 2, 2017 av JE tpmek, Strat0s og hsd reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Skrevet September 1, 2016 Forfatter Share Skrevet September 1, 2016 Har dessverre ikke vært noen fremgang her hittil i år, pga det ble handlet inn en e46 320 coupe for å kunne få kjørt på noen banetreff i år. Men i høst / vinter blir igjen tid for E30`n Planen er å skrape ferdig bilen under og i hjulhus forran, så utbedre det som er av rust under. Etter det er gjort så begynner det som er morro! tilpassing av motor og girkasse, samt fabrikering av grenrør, innsug osv. Ser virkelig fram til dette! danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Skrevet Oktober 19, 2016 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2016 (endret) Endelig fikk jeg tid til å få gjort litt igjen Har fått skrapa ferdig under bilen og er ca 60% ferdig med høyre hjulhus foran. ser virkelig fram til å bli ferdig med skraping ! Endret September 2, 2017 av JE Hawkon88 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Skrevet Oktober 21, 2016 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2016 (endret) Høyre hjulhus er skrapa ferdig, men siden jeg er møkk lei understellsmasse.. så blei det å begynne med utbedring av rust i tank og belte feste. Ferdig sandblåst og grunna belte brakett ferdig montert samme jobben måtte gjøres med tankfeste Dagens insats Endret September 2, 2017 av JE janerik171187, tpmek, williamwiers og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Skrevet Oktober 25, 2016 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2016 (endret) Er endelig ferdig med å lappe under i første omgang, så kan begynne å sandblåse overflate rusta. Er vel fare for at det er noe mer som må byttes når man blir ferdig med sandblåsinga. trur jaggu man blir nødt til å investere i noen andre hjul på vippa, så det blir lettere å trille bilen ut fra garasjen for å sandblåse ute. Går dårlig i grusen med de hjula som sitter på nå.. det har noen luft fylte på biltema som ser ok ut, så vurderer å bytte ut 4 av dem Endret September 1, 2017 av JE hsd, Nyheim og RF91 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tpmek Skrevet Oktober 30, 2016 Share Skrevet Oktober 30, 2016 (endret) On 25.10.2016 at 20.01, JE skrev: Er endelig ferdig med å lappe under i første omgang, så kan begynne å sandblåse overflate rusta. Er vel fare for at det er noe mer som må byttes når man blir ferdig med sandblåsinga. trur jaggu man blir nødt til å investere i noen andre hjul på vippa, så det blir lettere å trille bilen ut fra garasjen for å sandblåse ute. Går dårlig i grusen med de hjula som sitter på nå.. det har noen luft fylte på biltema som ser ok ut, så vurderer å bytte ut 4 av dem Jeg satte på Biltema sine med engang. De funker i grus også 👍Se om du finner hjul med rett vinkel ned. Jeg satte på med "bøyd " gaffel. Det ble litt styrete,fordi man må vri de rundt i forhold til hvilken vei man skal kjøre. Endret Oktober 30, 2016 av tpmek Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå