Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

OK..

Så i dag kolliderte en bil i baken på min e39.. Det er store skader i bakluke og bakfanger er blitt skudd inn under karroseri og det er skader i karosseri bak rett under bakluke hvor det er bulker og bøyd.. Kan bilen reddes uten å se helt forferdelig ut? Eller er det no hope?

Skrevet

I forhold til bilens verdi ville jeg tro det var no hope dessverre men vanskelig å si uten litt mer beskrivelse. Har du noen bilder?

Skrevet

Jeg skal komme med noen bilder, er på mobilen så fikk ikke lagt til.. Håpte bare på en liten tilbakemelding for å gjerne få et lite bilde om hvordan det ligger an..
Skulle tatt med bilder, beklager Saltkjelen..

Skrevet

Auda! Håper det gikk bra med alle involvert :) 

Utifra skadene du beskriver, høres det nesten ut som:  "han mangler hode, er det mulig å redd'n"  :P 
Selv nyere biler kan bli kondemnert når de før en trøkk 16 i ræva,-

Skrevet

Det trenger ikke være voldsomme skader før pengesummen blir enorm! Du får trøste deg med at alt gikk bra!

Skrevet

Et bilde hadde jo vært fint.

Men med tanke på at du får helt greie E39 520i for under 20k så tror jeg nok du hadde spart penger på å kjøpe ny bil.

Skrevet

Gikk heldigvis veldig bra med alle, ingen nakkesleng eller noe.. :)
Her er et par bilder litt skitten bil, men men..:

post-86409-0-72819900-1450292032_thumb.j

post-86409-0-69003300-1450292033_thumb.j

post-86409-0-17940300-1450292034_thumb.j

post-86409-0-74301900-1450292034_thumb.j

post-86409-0-24215000-1450292035_thumb.j

Skrevet

Uten at det kanskje betyr så mye, så hadde en del større skade på min touring og det kostet vel 70k for 4 år siden.

Nå skal de sies at det ser ut som din har skade i hoved sak på bakluke og ikke karosseri. Så det kan bli vesentlig billigere.

Skrevet

Uten at det kanskje betyr så mye, så hadde en del større skade på min touring og det kostet vel 70k for 4 år siden.

Nå skal de sies at det ser ut som din har skade i hoved sak på bakluke og ikke karosseri. Så det kan bli vesentlig billigere.

Tenker mer på det under selve bakluken, veldig vanskelig å se på bildene, men det er bøyd overalt, litt opp litt ned, er ikke bent i hele tatt.. :S Men er det en Ok sak å fikse opp i tror du? Uten å betale enorme summer?

Skrevet

All den tid du ble påkjørt bakfra, så er det jo motpart som må betale for skadene (fra privat lomme eller gjennom forsikringsselskap). Platen under koffertlokket som er bøyd er sveiset inn, men det er ingen problem å få ordnet dette på et skadeverksted, men man snakker nok fort bortimot 30-40.000kr i villedende priser og ved kjøp av nye deler.

Skrevet

All den tid du ble påkjørt bakfra, så er det jo motpart som må betale for skadene (fra privat lomme eller gjennom forsikringsselskap). Platen under koffertlokket som er bøyd er sveiset inn, men det er ingen problem å få ordnet dette på et skadeverksted, men man snakker nok fort bortimot 30-40.000kr i villedende priser og ved kjøp av nye deler.

okai, tusen takk for svar! :) Da har jeg ivertfall et godt lite håp på at det skal kunne fikses! 

Skrevet

Er redd skadene blir vesentlig større om du titter under bakfangeren. Vet ikke helt jeg, men tviler på at de siste årsmodeller av E39 er verdt noe særlig mer enn 130-140k etter takst. Å er det en eldre bil med mindre motor skal det bare mindre til for at den blir kondemnert.

Skrevet

Er redd skadene blir vesentlig større om du titter under bakfangeren. Vet ikke helt jeg, men tviler på at de siste årsmodeller av E39 er verdt noe særlig mer enn 130-140k etter takst. Å er det en eldre bil med mindre motor skal det bare mindre til for at den blir kondemnert.

Hmm, der sier du noe.. Jeg blir rett og slett bare nødt å sjekke.. er ikke sikkert det er mulig å få fikset..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...