bmwe46fan Skrevet Mars 13, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2017 Fikk en kul gave i posten 🕶 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe46fan Skrevet Mars 13, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2017 Da var det tid for EU-kontroll, og det var diverse ting som måtte forbedres. 🔹Bremser foran + bak 🔹Bærekule på høyre side foran 🔹Xenon osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe46fan Skrevet Mars 13, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2017 Slitne deler ja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe46fan Skrevet Mars 13, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2017 (endret) Da var bilen blitt godkjent i to nye år til! For å feire dette ble det satt på sorte N-merker og orginale M-sport Shadow-line sidelister Neste prosjekt blir å bytte ut krom-listene rundt vinduene til shadowline også. Listene har jeg kjøpt, men tenkte å profflakkere både dem og sidelistene i pianosvart før jeg setter dem på Byttet også ut nyrene til facelift versjonen, da jeg synes dette så mye penere ut Endret Mars 13, 2017 av bmwe46fan Peak reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe46fan Skrevet Mars 13, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2017 Ha en fin kveld videre kjære lesere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppy Skrevet Mars 13, 2017 Share Skrevet Mars 13, 2017 Blir bedre og bedre for hvert innlegg det her. Kjempebra at du bytta til org. facelift grill. Eneste som mangler i mine øyne nå er vel hella org. baklys, andre felger og coilovers? bmwe46fan og BjornarHS reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe46fan Skrevet Mars 13, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2017 @Poppy Takk for det ja synes det ble mye mer clean look med facelift nyrene. Baklysene har jeg faktisk tenkt en del på, men klarer ikke helt å bestemme meg hehe.. i og med at hele bilen snart blir shadow-line, så føler jeg det blir et kontrast-kræsj med hvite facelift baklykter.. hva tenker du? Har fått tak i noen Rondell d58 18" 8,5 foran og 10" bak, som ligger godt pakket nede i kjellern som venter på våren ✌️ Coilover kommer såklart har du noen anbefalinger til hvilke jeg bør gå for, og som ikke koster skjorta? 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppy Skrevet Mars 14, 2017 Share Skrevet Mars 14, 2017 2 timer siden, bmwe46fan skrev: @Poppy Takk for det ja synes det ble mye mer clean look med facelift nyrene. Baklysene har jeg faktisk tenkt en del på, men klarer ikke helt å bestemme meg hehe.. i og med at hele bilen snart blir shadow-line, så føler jeg det blir et kontrast-kræsj med hvite facelift baklykter.. hva tenker du? Har fått tak i noen Rondell d58 18" 8,5 foran og 10" bak, som ligger godt pakket nede i kjellern som venter på våren ✌️ Coilover kommer såklart har du noen anbefalinger til hvilke jeg bør gå for, og som ikke koster skjorta? 😅 Jeg tenker at de hvite facelift lyktene går sammen med alt. Her er bilde av min gamle med original shadowline og omtrent nye hella lykter D58 blir nice. Angående coilovers har jeg ingen særlig erfaring, men de fleste går jo for supersport black evolution, som er sånn middels billig, har TUV og skal være ganske ok. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe46fan Skrevet Mars 14, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2017 @Poppy For en strøken bil 👌 Synes helt klart Hella lyktene ser penest ut på bilen, men er det ikke en nokså omfattende jobb å få koble dem opp til en preface modell? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppy Skrevet Mars 14, 2017 Share Skrevet Mars 14, 2017 5 timer siden, bmwe46fan skrev: @Poppy For en strøken bil 👌 Synes helt klart Hella lyktene ser penest ut på bilen, men er det ikke en nokså omfattende jobb å få koble dem opp til en preface modell? Njaaa, enten må du ha styrebokser til lyktene Eller sette inn ny LCM (3) og kode den til bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe46fan Skrevet Mars 14, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2017 Åja interessant får se om jeg kommer over noen som selger dette komplett da.. med styrebokser, mener du da ballaster? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppy Skrevet Mars 14, 2017 Share Skrevet Mars 14, 2017 1 time siden, bmwe46fan skrev: Åja interessant får se om jeg kommer over noen som selger dette komplett da.. med styrebokser, mener du da ballaster? Ja, de regulerer spenningen til lykten slik at LED-delen ikke går bananas. bmwe46fan reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 14, 2017 Share Skrevet Mars 14, 2017 Kommet seg bra denne Bare senk, shadowline, eksos og som nevnt originale baklykter så blir det krem! bmwe46fan reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe46fan Skrevet Mars 15, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2017 @Gabz @Poppy Takk for det gutta! Neste på planen er å få bytta komplett forstilling, bakstilling, servopumpe og bensinpumpe. Så skal jeg få fiksa senk og coils, og baklykter da såklart Ang. eksosen så tenker jeg to på hver side, fordi jeg har planer om å sette inn en 540ia motor i den om et par år 😏 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe46fan Skrevet Mars 16, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2017 Har laget en liste over ting som gjenstår: Innvendig: 🔹Eonon 2-din spiller m/ ryggekamera 🔹2 x DVD skjermer i nakkestøtte 🔹Interiørbelysning LED 🔹Lys i dørhåndtak fra BMW E38 🔹Single-Stage M-sport ratt i omtrekt skinn 🔹Nedre del av dashboard i svart 🔹Svart teppe 🔹M-innstegslister 🔹M5-bakspeil 🔹M5 - fothvile + M-pedaler 🔹Org koppholdere bak 🔹Ebay - koppholdere foran 🔹Koble opp setevarmere Utvending: 🔹Bygge om til Hella baklykter (facelift) 🔹4 x eksos 🔹Skiltlys i LED - komplett 🔹Pianosvarte shadowline lister (sidelister + lister rundt vinduene) 🔹Sote alle rutene 🔹LED tåkelys 🔹Venstre side innskjerm (sprukket) 🔹M5 sidespeil m/ autofold 🔹Senk + felger 🔹Fikse PDC bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå