bmwe46fan Skrevet Juli 26, 2017 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2017 Noen små oppgraderinger 😏 - montert Org. Koppholdere - Biltema koppholdere (luftinntak) og noen få stemningsbilder 😊 Enjoy 🕺🏽 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe46fan Skrevet Juli 26, 2017 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2017 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe46fan Skrevet August 27, 2017 Forfatter Share Skrevet August 27, 2017 Da har det skjedd litt ting her siden sist jeg oppdaterte tråden 😎 Lar bildene tale for seg selv ✌🏽 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe46fan Skrevet August 27, 2017 Forfatter Share Skrevet August 27, 2017 Har blant annet fått på M5 effektanlegg kjøpt hos GS, og senkefjærer 40mm/15mm. Fikk også satt på Hella facelift baklykter etter litt tilpasningsarbeid, og LED i ryggelysene 😁 Ron Jeremy reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe46fan Skrevet August 27, 2017 Forfatter Share Skrevet August 27, 2017 Ron Jeremy reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet August 28, 2017 Share Skrevet August 28, 2017 Ingen tvil om at e39 er fine biler nei! bmwe46fan reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe46fan Skrevet November 23, 2017 Forfatter Share Skrevet November 23, 2017 Stemningsbilder ✨ Otis, BjornarHS og Ron Jeremy reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe46fan Skrevet Desember 20, 2017 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2017 En liten julegave til Bimmern 🎁 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Desember 20, 2017 Share Skrevet Desember 20, 2017 5 timer siden, bmwe46fan skrev: En liten julegave til Bimmern 🎁 spent på hvordan det blir seende ut på bilen bmwe46fan reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe46fan Skrevet Januar 5, 2018 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2018 On 20.12.2017 at 23.57, Freakshow skrev: spent på hvordan det blir seende ut på bilen Slik ble det hva synes du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe46fan Skrevet Januar 5, 2018 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2018 (endret) Fikk luftet bilen litt, etter at den har stått i garasjen hele vinteren. Skiltene er blitt levert inn, da jeg er i utlandet grunnet studier og bilen ikke blir brukt Videre planer for sommeren er å få sotet alle rutene, tenker 35% foran og 20% fra B-Stolpen og bakover. Skal også foliere listene rundt vinduene i pianosvart, og til slutt få på carbon diffuser til bakfangeren Eksosen må også bli justert littegrann oppover 😅 Endret Januar 5, 2018 av bmwe46fan BjornarHS reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe46fan Skrevet Mars 17, 2018 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2018 On 20.12.2017 at 23.57, Freakshow skrev: spent på hvordan det blir seende ut på bilen Slik ble det hva synes du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe46fan Skrevet Mars 17, 2018 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2018 Begynner å bli en liten stund siden jeg oppdaterte her sist, så legger ved et par bilder Klarte dessverre ikke å la bilen være i fred sist jeg var hjemme, så jeg satte på vinterhjula og tok den med en liter tur ut 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe46fan Skrevet Mars 17, 2018 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2018 Kjedet meg litt, så tok å vasket bilen på SoftWash og ga felgene ei litta runde med vask og polish 🙌🏽 tennbrikket reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe46fan Skrevet Mars 17, 2018 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2018 Den ene tåkelyspæren bak manglet en holder, så fikk bestilt og kjøpt dette hos GS bildeler, og montert på. Det funka 👌🏽 Avsluttet dagen med en liten børsteløs maskinvask på Esso, som var altfor kraftig for skiltplata mi bak 😂 denne fløy rett av sammen med skiltet 🤪 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå