Gå til innhold

Min e91 325d + S1000RR


mowz
 Share

Anbefalte innlegg

4 minutter siden, Daniel. skrev:

Stemmer :P

Ikke godt å si. Dårlig utvalg og mye useriøse folk, så ikke enkelt å finne noe merker jeg :)

Blir BMW i hvertfall :P

Hva ser du etter da? Og hvorfor kvitta du deg med 325'n? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, mowz skrev:

Ja fikk de anbefalt fra MC Oslo.

Hva slags sykkel har du?

Power wheelies i 2de gir går nesten ikke å unngå som det er nå, så kanskje power wheelies i 3de gir 😊😎 Wheelie control tar seg av saken 😉 skrur av TC (og wheelie control) hvis jeg skal leke meg litt 😊

Har en gsxr 1000 07 mod. Litt vansker for og tro det nesten ikke er til og unngå i 2 gir.. isofall har du heilt annen utveksling enn meg 😅 Jeg må alltid bruke clutch for og få den opp i 120-130. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Skulebollen skrev:

Har en gsxr 1000 07 mod. Litt vansker for og tro det nesten ikke er til og unngå i 2 gir.. isofall har du heilt annen utveksling enn meg 😅 Jeg må alltid bruke clutch for og få den opp i 120-130. 

Vet ikke hvordan den er med original effekt, men sånn den er nå drar så og si alltid på hjulet i 2gir ved fullt pådrag. Drar jeg ut 2de gir på bakhjulet har jeg litt under 200 kmh, tror det er 180 ish. Så jeg bruker aldri clutch egentlig :-)

Det er vel litt mindre power i en 07 gixxer?? Hadde en R1 tidligere den klarte ikke i 2de gir.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, mowz skrev:

Hva ser du etter da? Og hvorfor kvitta du deg med 325'n? :-)

Gikk litt "smålei" av å ha manuell på brukisen, i hvertfall på trimmet dieselbil. Syns i grunn automat funker greiest da. Selv om det er skandale å si sånt :P

Var og i tankene med å gå over til 5 serie igjen, men finner jeg en fin E9x så er det innafor også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Daniel. skrev:

Gikk litt "smålei" av å ha manuell på brukisen, i hvertfall på trimmet dieselbil. Syns i grunn automat funker greiest da. Selv om det er skandale å si sånt :P

Var og i tankene med å gå over til 5 serie igjen, men finner jeg en fin E9x så er det innafor også.

Det er vel den retningen verden er på vei.... :-) Må få deg en manuell som er god å gire med vettu, en sånn RTD shifter ;-)

Ja men da blir det spennende å se hva det blir da, noe tanker om hvilken motorvariant du er på utkikk etter?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, mowz skrev:

Det er vel den retningen verden er på vei.... :-) Må få deg en manuell som er god å gire med vettu, en sånn RTD shifter ;-)

Ja men da blir det spennende å se hva det blir da, noe tanker om hvilken motorvariant du er på utkikk etter?

Haha nei foretrekker fortsatt manuell, men akkurat på diesel så syns jeg det ble mer "slitsomt" til daglig kjøring. :P

Blir nok 3 liter diesel av en eller annen variant. Utover det vet jeg ikke enda :P Er som sagt ikke det mest imponerende utvalget vi har her i Norge :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Daniel. skrev:

Haha nei foretrekker fortsatt manuell, men akkurat på diesel så syns jeg det ble mer "slitsomt" til daglig kjøring. :P

Blir nok 3 liter diesel av en eller annen variant. Utover det vet jeg ikke enda :P Er som sagt ikke det mest imponerende utvalget vi har her i Norge :D

Aha. Det er litt slitsomt med forsterket clutch men liker nå manuell jeg da på diesel :-P

Du får ha lykke til med jakten da, det dukker nok opp noe :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, mowz skrev:

Aha. Det er litt slitsomt med forsterket clutch men liker nå manuell jeg da på diesel :-P

Du får ha lykke til med jakten da, det dukker nok opp noe :-D

Hehe ;) Det perfekte (for meg) hadde vært brukis med diesel og autolat og en kosebil med bensin og manuell :D

Jo takk :) Håper på det. I mellomtiden får jeg bare sikle etter bilene til folk her inne 🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Daniel. skrev:

Hehe ;) Det perfekte (for meg) hadde vært brukis med diesel og autolat og en kosebil med bensin og manuell :D

Jo takk :) Håper på det. I mellomtiden får jeg bare sikle etter bilene til folk her inne 🤣

M bil Daniel må du få deg. Går fint å ha det som daily

Veit hvordan det er å sikle etter biler. Brukte hele vinteren på å sikle jeg. Og til slutt sprakk jeg og gikk på en M smell. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Daniel. skrev:

Hehe ;) Det perfekte (for meg) hadde vært brukis med diesel og autolat og en kosebil med bensin og manuell :D

Jo takk :) Håper på det. I mellomtiden får jeg bare sikle etter bilene til folk her inne 🤣

Hadde jeg hatt en kosebil hadde jeg bare endt opp med å bruke den som bruksbil :-D

Når jeg lånte E92 M3 med DCT så er jeg usikker på om jeg hadde valgt det over manuell...… Vurderte noe sånt men løsningen ble å trimme en bruksbil som er billig i drift, så ble det en 50% kosebil og 100% bruksbil :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Slavearbeider'n skrev:

M bil Daniel må du få deg. Går fint å ha det som daily

Veit hvordan det er å sikle etter biler. Brukte hele vinteren på å sikle jeg. Og til slutt sprakk jeg og gikk på en M smell. 

Skulle gjerne hatt en M bil ja :) Men har ikke lyst å kjøpe slikt så lenge jeg ikke har lagringsplass om vinteren.

Litt derfor jeg venter med å kjøpe gamle BMWer.

1 minutt siden, mowz skrev:

Hadde jeg hatt en kosebil hadde jeg bare endt opp med å bruke den som bruksbil :-D

Når jeg lånte E92 M3 med DCT så er jeg usikker på om jeg hadde valgt det over manuell...… Vurderte noe sånt men løsningen ble å trimme en bruksbil som er billig i drift, så ble det en 50% kosebil og 100% bruksbil :-P

Haha du sier noe der :lol:

Ja funker vel til begge deler denne ;) Praktisk også!

Endret av Daniel.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Slavearbeider'n skrev:

M bil Daniel må du få deg. Går fint å ha det som daily

Veit hvordan det er å sikle etter biler. Brukte hele vinteren på å sikle jeg. Og til slutt sprakk jeg og gikk på en M smell. 

Hvordan er E36 M3 kontra andre M biler, happy med den? Har både prøvd E30, E46 og E92 men aldri E36 :-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Daniel. skrev:

Haha du sier noe der :lol:

Ja funker vel til begge deler denne ;) Praktisk også!

Det morsomste er å erte på seg en M bil med en diesel stasjonsvogn og se uttrykket deres etterpå :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, mowz skrev:

Hvordan er E36 M3 kontra andre M biler, happy med den? Har både prøvd E30, E46 og E92 men aldri E36 :-)

 

Nå er min så langt i fra orginal du kommer. Den har alt jeg hadde som krav da jeg leita etter ny bil da. Sinter clutch, oppgradert kjøling, 100% quaife brems. Gromt understell, polyforinger nesten overalt, halvbur og ribba interiør.

Jeg er hjempehappy. En vanvittig morsom bil rett frem og i svinger. En veldig leken bil som slipper ved litt gasspådrag og litt rattutslag og med null elentronikk som ødelegger kreopplevelse. Eneste sammenlikningsgrunnlaget jeg har er E39 M5 som jeg hadde ett år og E46 M3 jeg kjørte i 10 min. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, mowz skrev:

Det morsomste er å erte på seg en M bil med en diesel stasjonsvogn og se uttrykket deres etterpå :-)

Nei. Det morsomste er tullinger i Tesla som har kjøpt seg støvsuger for å få litt ekstra ponnier under panseret. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • mowz changed the title to Min e91 325d LCI Steg 4 + S1000RR (EU godkjenning + Awron måling hk/Nm)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...