Fredrik 90 Skrevet Januar 5, 2016 Share Skrevet Januar 5, 2016 Hadde selvsagt valgt E39 M5, nesten uten å tenke meg om en gang. Årsaken er rett og slett at E39 M5 var verdens beste bil når den kom, lekker design, god kvalitet, går utrolig bra og har plass til hele familien. Man har i tillegg en utrolig lekker motorlyd, samt at den er like rask om ikke litt raskere enn E46 M3 på akselerasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen-e46 Skrevet Januar 5, 2016 Share Skrevet Januar 5, 2016 samt at den er like rask om ikke litt raskere enn E46 M3 på akselerasjon. Er vel heller motsatt. m3 litt raskere enn m5 0-200 E46 M3 Coupe - 16.8 E39 M5 - 16.9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Januar 5, 2016 Share Skrevet Januar 5, 2016 Å bruke ordet "raskere", når det skiller 0.1 sek til 200km/t blir vel meningsløst syns jeg. Da dette baker ned til sjåføren og dekk. Bedre å si at M3 er mer agil og kvikk, mens M5 har mer komfort og kvalitet i hverdagen. Dessuten om du bruker bilen 99% på vanlig vei og 1% på bane, er ikke jeg i tvil om hva passer deg best. Når det kommer til disse to er det feil å stille et spm i et fora, uten å ha prøvd disse selv. Man kan få veldig mange svar mange ikke stiller spm på. Så du må selv prøve disse! Ifht trimming så er begge "egnet". Men ifht begge disse modellene ville jeg nok gått for noen av de siste årsmodellene. Lykke til med en morsom jakt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E39 M5 Skrevet Januar 5, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2016 Hmm, ser ut som jeg må ut å prøve bilene før jeg tar den endelige avgjørelsen... Tusen takk for inspill alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Januar 5, 2016 Share Skrevet Januar 5, 2016 Etter å ha eid en e46 (320i) og en e39 (523iA) er jeg ikke i tvil om at det er e46 som er den rette bilen. Jeg ser kun etter e46 m3 om dagen. e39 m5 har jeg egentlig aldri vurdert. e39 er større og tyngre. Altså er e46 bedre. Men jeg har lyst på sportsbil da, så har vurdert e46 m3 mot Porsche 996, og funnet at m3 er en bil som passer meg bedre i hverdagen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E39 M5 Skrevet Januar 5, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2016 Okey, jeg er veldig der jeg og, for har også vurdert 911 996 opp mot disse to. Kjerringa er porsche entusiast, men ble funnet for lett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E39 M5 Skrevet Januar 5, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2016 Syntes denne så bra ut, foruten treverket på interiør... http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=215267654&isSearchRequest=true&scopeId=C&zipcode=&minFirstRegistrationDate=2001-01-01&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=46&pageNumber=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kent .R Skrevet Januar 5, 2016 Share Skrevet Januar 5, 2016 Hei. Er det original bil du er på utkikk etter? M5 E39 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Januar 6, 2016 Share Skrevet Januar 6, 2016 mtp verditap/økning er vel originalbil det beste? Nå koster jo originalbiler og ombygde det samme også, så ombygd har vel ikke så mye for seg, med usikkerheten rundt utført arbeid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E39 M5 Skrevet Januar 6, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2016 Er primert på utkikk etter orginalbil ja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Januar 6, 2016 Share Skrevet Januar 6, 2016 De har jo en del erfaring med S62 i statene, både fra Ess, RK som er en kjenning av meg med enestående kunnskap på S62 og kompressorombygginger til bmw sine V motorer, og andre. Har egentlig tilgode å finne dårlig erfaring på akkurat det området, å i statene vil jeg tro de får prøvd seg mer enn i høga nord. Jeg har selv en M5 orginalbil, å ville selv valgt en M3 som kombinertbil. Hadde selv E36 M3 vinterbil, det fungerte helt topp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kent .R Skrevet Januar 6, 2016 Share Skrevet Januar 6, 2016 Ombygde biler er rimeligere enn orginale, og er de godkjent ombygd og ordentlig bygd, så kan man ha det like moro og samtidig spare 50000- 100000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Januar 7, 2016 Share Skrevet Januar 7, 2016 Ombygde biler er rimeligere enn orginale, og er de godkjent ombygd og ordentlig bygd, så kan man ha det like moro og samtidig spare 50000- 100000 Det er begrenset hvor mye lavere en ombygd E39 M5 ligger om dagen. En bra ombygd bil kan fort ligge veldig nærme prisen på en original bil. Jeg hadde ikke vært i tvil hvis jeg skulle kjøpe slik bil nå - da hadde jeg hentet en originalbil fra Tyskland. Da kan du nesten sitte igjen med en bra original bil til prisen av en ombygd i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E39 M5 Skrevet Januar 7, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2016 Ja det ser ut for at det er veien å gå ja... Hadde jeg bare vært sikker på hva jeg skulle kjøpe Tror det blir M3 med manuell, trygge farger inne/ute med lav km... Får se på mobile.de og ta meg en tur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Januar 7, 2016 Share Skrevet Januar 7, 2016 Innlegget mitt her også ble borte ser det ut til... Jeg vil ha noe slikt: Svart, mest mulig original, men med CSL-luke, og kanskje litt lavere understell enn standard. Får se hva året bringer. Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå