Mbjerke1 Skrevet Januar 5, 2016 Share Skrevet Januar 5, 2016 Lager en tråd på mitt andre pågående prosjekt Har hatt denne bilen siden april 2015 så har skjedd mye før denne tråden, men det skal skje ganske mye mer fremover Ting som ble utført i 2015 -sorte hella de -nye baklykter med rød refleksplate -simons bakpotte -ksport coilovers -throwing stars i 8x17" og 9x17" -Rondell d58 -knusing av bunnpanne Planer for 2016 -Mtech plast rundt hele (fått taki framfanger og skjørt) -3 delte felger -hellakkering -bytte bunnpanne -Eu kontroll Legger ved noen bilder av bilen opp igjennom tiden figgen, Daniel. og BjornarHS reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Januar 5, 2016 Share Skrevet Januar 5, 2016 Se her, ja! Gøy å se at du skal få den i skikkelig stand Trodde denne skulle bli ihjelkjørt og kastet/solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mbjerke1 Skrevet Januar 5, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2016 Se her, ja! Gøy å se at du skal få den i skikkelig stand Trodde denne skulle bli ihjelkjørt og kastet/solgt.Denne har hatt ett hardt liv, var vinterbil før mitt eie og jeg har brukt den godt selv også, men den er altfor god til å brukes opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Januar 5, 2016 Share Skrevet Januar 5, 2016 Haha, tviler ikke Menmen, E34 fortjener luksusbehandling uansett Blir det hellakkering i samme farge eller har du tenkt deg ut en annen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mbjerke1 Skrevet Januar 6, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2016 Haha, tviler ikke Menmen, E34 fortjener luksusbehandling uansett Blir det hellakkering i samme farge eller har du tenkt deg ut en annen?Blir nok samme farge, diamantschwarz er veldig fin når den er bra i lakken! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Januar 6, 2016 Share Skrevet Januar 6, 2016 Blitt tøff denne her nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mbjerke1 Skrevet Januar 7, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2016 Noen her inne som har bytta styresnekke eller stramma den før? Har meget dødgang på rattet som skulle vært ordna før Eu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Januar 8, 2016 Share Skrevet Januar 8, 2016 Ny e34 tråd,ja det liker jeg . Det at du redder den er hvertfall flott.Desverre mange som går dunken for ingenting. Forøvrig ser det jo ut til at den får fint stell.Grisefin den fronten din. . Jeg har både byttet og strammet snekke. Det første du bør sjekke ,er at alt av foringer og stag er tighte og iorden. Hvis de er det ,er det bare og stramme . Jeg hadde en grusom slakke på min og det hjalp betraktelig og stramme den. Desverre var det ikke nok så en ny måtte monteres. En e34 med slark i styring er ikke greit å kjøre med.Merker det spesielt med breie hjul. Prosedyren på stramming er enkel og. Men som du sikkert har lest ,ikke stram mye,da kniper den og selvoppretting utgår. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Januar 8, 2016 Share Skrevet Januar 8, 2016 Må vel følge med her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Januar 9, 2016 Share Skrevet Januar 9, 2016 må følge med her ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mbjerke1 Skrevet Januar 20, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2016 Siden jeg har altfor mye fritid, så har jeg begynt såvidt på throwing starsene, fikk disse svinbillig i fjor sommer pga at dem var malt med svart benga! Så driver nå i dette øyeblikk å koser meg med malingsfjerner kommer mer bilder etter dette får virka litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Januar 20, 2016 Share Skrevet Januar 20, 2016 Lykke til sier bare eg org lakken på disse er noe av det værste eg har holdt på med samme sier de fleste som har gjort samme jobben. Men vell verdt det sveigis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Januar 20, 2016 Share Skrevet Januar 20, 2016 Den verste felgen jeg har pusset opp og høyglanspolert noengang. Men verdt det når du en gang blir ferdig . Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mbjerke1 Skrevet Januar 20, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2016 Får se åssen dem ser ut når jeg blir ferdig med bengalakken, den er rimelig seig merker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Januar 20, 2016 Share Skrevet Januar 20, 2016 Og når du har pusset lenge og lengre enn langt kan du få de sånn: Enormt tidkrevende men en god følelse etterpå . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå