Gå til innhold

120d Sport 05, forslag til felger og oppgradering?

kortsluttning
 Share

Anbefalte innlegg

Da var det på tide å prøve 1-serie, etter 10år med 3-serie. e30, e36, e46 og e92 nå på slutten.

Bilen ser jo ganske bra ut allerede, men tar gjerne imot forslag om oppgraderinger :) Har vurdert performance sommer felger med 215 og 245 dekk, og svarte nyrer.

08_888339342.jpg

08_477716186.jpg

08_1512069113.jpg

08_396754962.jpg

performance felger.jpg

Endret av kortsluttning
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers er bilen fulgt opp med servicer på Bavaria, men det er litt småtteri. 

-Pipelyd fra rattet, går sikkert ann å smøre opp dette?

-Lakk skade på bakluke, skal få micropaint til å se på dette.

-Sprekk i ene baklykt

08_1166992426.jpg

Endret av kortsluttning
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig lik min bil, denne. Fint med Sparkling Graphite! Skjønner ikke helt hvorfor du kaller den "sport", men nok om det.

Jeg monterte facelift baklys med LED. Synes det tar seg godt ut. Ellers er soting bak og senk noe som gjør seg. Jeg synes de felgene du har på det øverste bildet er veldig fine. 313P er også fine felger, men du må være forberedt på at bremseskivene ser utrolig stusselig ut med så åpne felger. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg ikke så veldig peiling på 1-serie enda, men det sto sport i annonsen :) Front fanger ligner på e46 m-teck, og den hadde ganske stiv fjæring, så gikk ut ifra at det var en slags m-sport light.

http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=69822008&fks=69822008

Ja, sant det. Det ser ikke bra ut med åpne felger og små bremser :) Har du bilde av de nye baklyktene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mye rart av betegnelser på finn, så det er ikke så mye hjelp å kikke der. Så vidt jeg vet er 1-serien bare solgt som 118i, 120d osv., med unntak av noen kampanjer der det i prislistene har stått f.eks. 118d Business. Det har vel heller ikke vært noen som har vært solgt som f.eks. 120d M Sport, selv om mange står avertert som dette på finn. Offisielt har denne hett 120d, men har hatt M Sportpakke som ekstrautstyr. (Mulig at jeg er litt på tynn is her.)

Hvis du følger med på finn ser du med jevne mellomrom 1-serier som står til salgs med framhjulstrekk også. :-)

Uansett fin bil du har kjøpt. Kanskje vi ses i distriktet en gang!

Endret av ogee1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det stemmer igrunn det, men man fikk bl.a. "Edition Sport" litt før den gikk ut av produksjon, men det kan jo kalles en utstyrskode det også på sett og vis.

Det at en 120D bare heter dette, uavhengig av om den har M-sportspakke eller ikke er også riktig, men her synes jeg ikke det blir feil å skrive dette på f.eks. finn.no, da det faktisk er noe bilen har (kommer også til å gjøre det samme selv når jeg skal selge). Hadde vært verre om bilen ikke hadde hatt dette (noe som det også er endel av). :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...