Gå til innhold

Bmw 520d X-drive F10 2015 Alpinhvit III Tatt av m- klistremerker, ny polert

Share

Anbefalte innlegg

Da har jeg kjøpt med ny bil. Bilen er en 2015 modell 520d f10 X-drive, full lastet med utstyr.

Utstyr som kan nevnes:

X-Drive
Dynamic Damper Control

Oppvarmbar rattkrans
Automatgir med girhendler på rattet (F1 giring)

Comfort Access
Soft Close
M-Sportspakke
Ryggekamera
El. soltak i glass
El. solgardin for bakvindu
Solgardiner i sidevinduer bak
Automatisk avblendbare utvendige og innvendig speil
Automatisk avbl. innvendig speil
Aktive seter foran
Komfortseter foran
Interiørlister Aluminium Hexagon
Keramiske innfatninger for kontroller
Atmosfærebelysning
Park Distance Control ( PDC)
Adaptive LED Kjørelys
Led Tåkelys
Fjernlysassistent
Lane Change Warning
Active protection
Driving Assistant Plus
Adaptiv cruise control stop/go

Surround View
Navigasjonssystem Professional
Head-Up Display
DAB Tuner
Harman/Kardon Surround sound system
Connected Drive Services
Internett

Multifunksjons Instrument Display
Individual høyglans shadowline
BMW Individual solbeskyttende vinduer
BMW Individual antrasitt taktrekk
Speed Limit Info
Div M-performance deler
++++
Sommerfelger : 20" Vertini dynastye
Vinterfelger: Orginale 19" 351M

Har egentlig ikke så mye planer med bilen.
Tenkte å montere på M-perfomance leppe forran i carbon.
15_63168852 bimmers.jpg15_344803561 bimmers.jpg15_2117390030 bimmers.jpg15_666157231.jpg15_369017145 (1) bimmers.jpg

0101.jpg15_1782390487.jpg15_1588425015.jpg

15_1020018099.jpg15_214034971.jpg15_477294165.jpg

Endret av Ludvigzen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 hours ago, E.H.D said:

Så flott ut denne, og det vil nok gjøre seg med en frontleppe. :-)

Takk for det. Ja, skal bestille M-performance leppa å montere den på til sommeren :)
Litt usikker på om jeg skal beholde M-perfomance klistremerkene, kanskje finere uten..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, figgen said:

Gratulerer med ny bil! Enig at en frontleppe hadde satt prikken over i`en. Men er absolutt ikke ett "must". Jeg synes bilen var mer en tøff nok nå også :) 

Takker 😊 Har sendt forespørsel på pris nå, så blir nok handel😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Fet bil😊På min F11 2015 535i,så er det performance kitt. Men på kone bilen, F11 2015 520d,190 hk. Så har det ikke kommet ut noe ennå. Syns 190 hk holder for fruen,så har ikke tenkt noe mer på det,hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stilig look på denne her! Synes faktisk at klistremerkene langs siden var tøffe. Jeg ville nok prøvd å få tak i en diffuser i karbon også for å fullføre stilen, siden du går for frontleppe i karbon og også har spoiler bak i karbon. Vedrørende Performance-klistremerkene på sideskjørtene så synes jeg ikke det er så passende på lyse biler, fordi det skaper en illusjon av at bilene har mye høyere klaring til bakken. Et annet tips er å fjerne skiltholderne og festet skiltene med dobbelsidig teip eller borrelås, det gir en veldig clean look :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kul bil! :)

Helt enig med Walkabout på alle punkter.

Stripene oppe var tøffe. Litt utenom det vanlige. Selv om det kanskje er fy-fy så hadde jeg vurdert å fjerne de sorte merkene på sideskjørtene. Ser bare rart ut.

Endret av StigJ
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
  • 3 weeks later...
On 24. februar 2016 at 7:46 AM, Fahad said:

Kjørte din tidligere A7 forrige helg sammen med en kompis av meg (autowagen.no) :) fin bil med bra utstyr :) 

Ja, var en fin bil det å. Men var kun en bil jeg tok i innbytte da jeg solgte en bmw E61 M5 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 24. februar 2016 at 1:46 AM, bmw cab said:

Fet bil😊På min F11 2015 535i,så er det performance kitt. Men på kone bilen, F11 2015 520d,190 hk. Så har det ikke kommet ut noe ennå. Syns 190 hk holder for fruen,så har ikke tenkt noe mer på det,hehe

Snakket med en forhandler om dette. Performance kittet vil komme snart til disse bilene, da di nye politibilene med samme motor er bestilt med performance kittet :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 24. februar 2016 at 9:13 AM, Walkabout said:

Stilig look på denne her! Synes faktisk at klistremerkene langs siden var tøffe. Jeg ville nok prøvd å få tak i en diffuser i karbon også for å fullføre stilen, siden du går for frontleppe i karbon og også har spoiler bak i karbon. Vedrørende Performance-klistremerkene på sideskjørtene så synes jeg ikke det er så passende på lyse biler, fordi det skaper en illusjon av at bilene har mye høyere klaring til bakken. Et annet tips er å fjerne skiltholderne og festet skiltene med dobbelsidig teip eller borrelås, det gir en veldig clean look :) 

Er enig med deg der, skal fjerne klistremerkene på sideskjørtene og beholde de andre :) Blir å bestille en diffuser i karbon også, må bare finne hvilken. Forslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...