Ludvigzen Skrevet Februar 8, 2016 Share Skrevet Februar 8, 2016 (endret) Da har jeg kjøpt med ny bil. Bilen er en 2015 modell 520d f10 X-drive, full lastet med utstyr. Utstyr som kan nevnes:X-Drive Dynamic Damper ControlOppvarmbar rattkrans Automatgir med girhendler på rattet (F1 giring)Comfort AccessSoft CloseM-SportspakkeRyggekameraEl. soltak i glassEl. solgardin for bakvinduSolgardiner i sidevinduer bakAutomatisk avblendbare utvendige og innvendig speilAutomatisk avbl. innvendig speilAktive seter foranKomfortseter foranInteriørlister Aluminium HexagonKeramiske innfatninger for kontrollerAtmosfærebelysningPark Distance Control ( PDC)Adaptive LED KjørelysLed TåkelysFjernlysassistentLane Change WarningActive protectionDriving Assistant Plus Adaptiv cruise control stop/goSurround ViewNavigasjonssystem ProfessionalHead-Up DisplayDAB TunerHarman/Kardon Surround sound systemConnected Drive Services InternettMultifunksjons Instrument DisplayIndividual høyglans shadowlineBMW Individual solbeskyttende vinduerBMW Individual antrasitt taktrekkSpeed Limit Info Div M-performance deler ++++ Sommerfelger : 20" Vertini dynastye Vinterfelger: Orginale 19" 351M Har egentlig ikke så mye planer med bilen. Tenkte å montere på M-perfomance leppe forran i carbon. Endret April 30, 2016 av Ludvigzen figgen, Marius2002 og flobben reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Februar 8, 2016 Share Skrevet Februar 8, 2016 Så flott ut denne, og det vil nok gjøre seg med en frontleppe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ludvigzen Skrevet Februar 9, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2016 8 hours ago, E.H.D said: Så flott ut denne, og det vil nok gjøre seg med en frontleppe. Takk for det. Ja, skal bestille M-performance leppa å montere den på til sommeren Litt usikker på om jeg skal beholde M-perfomance klistremerkene, kanskje finere uten.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
figgen Skrevet Februar 9, 2016 Share Skrevet Februar 9, 2016 Gratulerer med ny bil! Enig at en frontleppe hadde satt prikken over i`en. Men er absolutt ikke ett "must". Jeg synes bilen var mer en tøff nok nå også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Februar 9, 2016 Share Skrevet Februar 9, 2016 Fet F10! Følger Ludvigzen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ludvigzen Skrevet Februar 9, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2016 5 hours ago, figgen said: Gratulerer med ny bil! Enig at en frontleppe hadde satt prikken over i`en. Men er absolutt ikke ett "must". Jeg synes bilen var mer en tøff nok nå også Takker 😊 Har sendt forespørsel på pris nå, så blir nok handel😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ludvigzen Skrevet Februar 9, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2016 Noen som vet om det er mulig å få performance kittet på 2015 modellen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw cab Skrevet Februar 25, 2016 Share Skrevet Februar 25, 2016 Fet bil😊På min F11 2015 535i,så er det performance kitt. Men på kone bilen, F11 2015 520d,190 hk. Så har det ikke kommet ut noe ennå. Syns 190 hk holder for fruen,så har ikke tenkt noe mer på det,hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Februar 25, 2016 Share Skrevet Februar 25, 2016 (endret) Kjørte din tidligere A7 forrige helg sammen med en kompis av meg (autowagen.no) fin bil med bra utstyr Endret Februar 25, 2016 av Fahad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Februar 25, 2016 Share Skrevet Februar 25, 2016 Stilig look på denne her! Synes faktisk at klistremerkene langs siden var tøffe. Jeg ville nok prøvd å få tak i en diffuser i karbon også for å fullføre stilen, siden du går for frontleppe i karbon og også har spoiler bak i karbon. Vedrørende Performance-klistremerkene på sideskjørtene så synes jeg ikke det er så passende på lyse biler, fordi det skaper en illusjon av at bilene har mye høyere klaring til bakken. Et annet tips er å fjerne skiltholderne og festet skiltene med dobbelsidig teip eller borrelås, det gir en veldig clean look Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Februar 25, 2016 Share Skrevet Februar 25, 2016 (endret) Kul bil! Helt enig med Walkabout på alle punkter. Stripene oppe var tøffe. Litt utenom det vanlige. Selv om det kanskje er fy-fy så hadde jeg vurdert å fjerne de sorte merkene på sideskjørtene. Ser bare rart ut. Endret Februar 25, 2016 av StigJ Ludvigzen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mars 13, 2016 Share Skrevet Mars 13, 2016 flott vogn! Ludvigzen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ludvigzen Skrevet Mars 30, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2016 On 24. februar 2016 at 7:46 AM, Fahad said: Kjørte din tidligere A7 forrige helg sammen med en kompis av meg (autowagen.no) fin bil med bra utstyr Ja, var en fin bil det å. Men var kun en bil jeg tok i innbytte da jeg solgte en bmw E61 M5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ludvigzen Skrevet Mars 30, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2016 On 24. februar 2016 at 1:46 AM, bmw cab said: Fet bil😊På min F11 2015 535i,så er det performance kitt. Men på kone bilen, F11 2015 520d,190 hk. Så har det ikke kommet ut noe ennå. Syns 190 hk holder for fruen,så har ikke tenkt noe mer på det,hehe Snakket med en forhandler om dette. Performance kittet vil komme snart til disse bilene, da di nye politibilene med samme motor er bestilt med performance kittet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ludvigzen Skrevet Mars 30, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2016 On 24. februar 2016 at 9:13 AM, Walkabout said: Stilig look på denne her! Synes faktisk at klistremerkene langs siden var tøffe. Jeg ville nok prøvd å få tak i en diffuser i karbon også for å fullføre stilen, siden du går for frontleppe i karbon og også har spoiler bak i karbon. Vedrørende Performance-klistremerkene på sideskjørtene så synes jeg ikke det er så passende på lyse biler, fordi det skaper en illusjon av at bilene har mye høyere klaring til bakken. Et annet tips er å fjerne skiltholderne og festet skiltene med dobbelsidig teip eller borrelås, det gir en veldig clean look Er enig med deg der, skal fjerne klistremerkene på sideskjørtene og beholde de andre Blir å bestille en diffuser i karbon også, må bare finne hvilken. Forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå