powerfulglenn Skrevet Februar 9, 2016 Share Skrevet Februar 9, 2016 (endret) Ja da har jeg ordnet meg en ny bil! Bmw 530 DAT som skal få litt pleie! kjøpte denne like ved Trondheim. Blir og ordne noe småting og trimme den ganske greit hehe! Blir også skikkelig anlegg i bilen.. og der må jeg planlegge litt pga må ha plass til barnevogna også! Skikkelig familietralle Følg med og legg igjen en kommentar Endret Februar 9, 2016 av powerfulglenn Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Februar 9, 2016 Share Skrevet Februar 9, 2016 Må selvfølgelig følge med her powerfulglenn reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Februar 9, 2016 Share Skrevet Februar 9, 2016 Grattis med ny bil da Strøken bakluke hehehe. Noe planer i form av senk og felger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Februar 9, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2016 11 minutter siden, DanielStance skrev: Grattis med ny bil da Strøken bakluke hehehe. Noe planer i form av senk og felger? Takker Daniel ☺️ Ja blir nok senk og felger etterhvert ☺️👌 Men først så skal jeg bytte den bakluka😂 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Februar 10, 2016 Share Skrevet Februar 10, 2016 Klin til med hevesett og 13" bare for å ikke følge trenden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Februar 10, 2016 Share Skrevet Februar 10, 2016 Gratulerer med ny E39 Følger med! Hva slags planer har du for anlegg? Mtp både kasse, elementer og forstekere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Februar 10, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2016 11 timer siden, Shattered skrev: Klin til med hevesett og 13" bare for å ikke følge trenden hahahahaha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Februar 10, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2016 4 timer siden, Gabz skrev: Gratulerer med ny E39 Følger med! Hva slags planer har du for anlegg? Mtp både kasse, elementer og forstekere. takker er litt usikker enda, men kommer vell med en bra plan på det hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet Februar 18, 2016 Share Skrevet Februar 18, 2016 Sagt det tidligere Glenn, Hev bilen, få på noe 38" all terrain dekk, få bygd om bilen til 4x4, rakk rør rett opp på taket så sette på en stor lastebil turbo da blir det bra Glenn. Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Februar 18, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2016 2 timer siden, RemyNG skrev: Sagt det tidligere Glenn, Hev bilen, få på noe 38" all terrain dekk, få bygd om bilen til 4x4, rakk rør rett opp på taket så sette på en stor lastebil turbo da blir det bra Glenn. Du er så morsom remy😂 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Februar 18, 2016 Share Skrevet Februar 18, 2016 Gratulerer med e39. Ja 530d er jo en gild familiebil og ikke minst god motor med nok av krefter. Liker den fargen på bilen din.Nyvasket og polert så er den knall. Du vurderer ikke rails etterhvert? Som sagt en e39 tråd liker vi. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gullsakar Skrevet Februar 18, 2016 Share Skrevet Februar 18, 2016 Grattis:) Geniale biler. Fikk ordna meg selv en for en liten mnd siden. Har du planer om å blende egr? Jeg går å vurderer å gjøre d. Så denne videoen på tuba: Kan det være så forbanna enkelt å bli kvitt den drittventilen så frister det mye. Lurer bare på om et trent øye vil kunne se det på eu kontroll. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet Februar 18, 2016 Share Skrevet Februar 18, 2016 1 time siden, powerfulglenn skrev: Du er så morsom remy😂 Nei Glenn jeg er ikke morsom jeg er hysterisk Få det gjort Glenn så blir det liv i din bil og . Men fra spøk til revolver, bakluke Glenn den må byttes så jo helt jævlig ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Februar 18, 2016 Share Skrevet Februar 18, 2016 får følge med her da glenn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Februar 18, 2016 Share Skrevet Februar 18, 2016 btw! noe interiør bilder hadde gjort seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå