Emilsen Skrevet Februar 22, 2016 Share Skrevet Februar 22, 2016 Fin E39! Har VELDIG lyst på sedan, facelift, manuell og diesel i en E39 selv, synd det er så få kurante. Håper du ikke får store problemer. Høres sjukt digg ut med 0,5 i forbruk, har nå en 2,3 liter bensin turbo som er tørst. Liker planene og følger med videre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Februar 22, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2016 Takktakk! Hyggelig at du følger. Ja, tok litt tid å finne en grei en. Var jo nest dyreste på Finn og 7 timer unna også. Men når du først får tak i en bra, så er det veldig digg Deilig med det forbruket ja, er jo vant med 520iA som brukte 1,2 på blandet og 0,9 på langkjøring, så er jo mer enn halvert nå! Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Februar 23, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2016 Da har vi fått feilsøkt og tatt diagnose. Heldigvis ingen feilkoder og bare en LMM som begynner å bli dårlig. Så skal få kjøpt det og byttet ASAP Glad det ikke var verre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Februar 23, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2016 Da har jeg fått fjernet skiltholderen bak også. Festet også denne med den kraftige dobbeltsidige teipen. Tok også på svart N-merke. Klarte å miste det andre til å ha foran, så skal hente nytt på torsdag. Menmen, er nå "ferdig" bak da, og ser utrolig mye bedre ut Før/etter: Ser veldig mye bedre ut. Magnus. og Durochris reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Februar 23, 2016 Share Skrevet Februar 23, 2016 Sjååå camberen! Ble finere uten skiltholdere Svarte N-Merker hjelper faktisk litt på utseendet! Kanskje jeg skal skaffe meg sånne også. Durochris reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Februar 23, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2016 #hellaflush #stancenation #dapper #slammed Haha, uff, hvor mye jeg gleder meg til å få kjøpt ordentlige felger og coilovers! Og ja, gjør mye de! Vel verdt pengene. Koster 99 kroner inkludert frakt for et sett fra Nmerker.no Durochris reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Februar 24, 2016 Share Skrevet Februar 24, 2016 Woop woop! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Februar 24, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2016 4 minutter siden, M|Fjeld skrev: Woop woop! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvestermo Skrevet Februar 25, 2016 Share Skrevet Februar 25, 2016 On 2/23/2016 at 0:11 AM, Gabz said: #hellaflush #stancenation #dapper #slammed Haha, uff, hvor mye jeg gleder meg til å få kjøpt ordentlige felger og coilovers! Og ja, gjør mye de! Vel verdt pengene. Koster 99 kroner inkludert frakt for et sett fra Nmerker.no Vet ikke hvordan felger du er ute etter men har et sett med orginale style 32 8x18" og 9x18" om du skulle være interessert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Februar 25, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2016 Solgte faktisk akkurat et sett med 17" Style 32 Men ja, kan være av interesse det! Ellers hadde jeg egentlig planlagt Rondell D58. Men har ikke penger til felger enda, skal betale for NZC-anlegg også videre først. Så kommer helt ann på når du tenker å selge. Kan sende en PM eventuelt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Februar 25, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2016 Fått ordnet litt småting i dag og Durochris var hyggelig nok til å la meg komme og hente et nytt N-merke til å ha foran siden jeg rotet bort det forrige, så det ble kjapt montert: Den lille forskjellen gjør så mye med helhetsinntrykket! Så tenkte jeg å montere LED-pærene i tåkelys. Setter igang: På tide med nye snart, tenker jeg! Salting av veier er fine greier.. Sammenligning av pærer: Sammenligning av lysstyrke. Halogenpærene funket så å si ikke, man så ekstremt lite lys når man hadde de på.. Så dette blir nok stor forbedring uansett. Og begge montert! Lyser ganske bra og mye penere fargetemperatur. Eneste er at de flikrer litt.. Også vil jeg få satt i LED i AE så de matcher også, men de pærene jeg har lyst på koster 1600 for et par så det får vente. Dette er kun tåkelys! Viskerene var også veldig dårlige. Ble jo egentlig bare verre når jeg visket med dem.. Så det måtte også byttes! Litt slappe de gamle, ja.. På plass! Og det var dagens lille innsats Har også fått hentet meg en brukt LMM i Drammen som jeg skal få montert en dag snart. Utenom det så blir bilen bare brukt, egentlig. Venter spent på å få montert anlegget. Kan også melde at bilen ikke bruker en dråpe olje, noe som er både digg og betryggede! Durochris og Walkabout reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Februar 25, 2016 Share Skrevet Februar 25, 2016 3 timer siden, kvestermo skrev: Vet ikke hvordan felger du er ute etter men har et sett med orginale style 32 8x18" og 9x18" om du skulle være interessert! jasså? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Februar 25, 2016 Share Skrevet Februar 25, 2016 Ble bra det der! Heldig du som ikke har ihjelrusta skruer til grøftelys sånn som jeg har Var forresten ganske ren og pen de grøftelysene Kjekt med salt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvestermo Skrevet Februar 25, 2016 Share Skrevet Februar 25, 2016 2 hours ago, Gabz said: Solgte faktisk akkurat et sett med 17" Style 32 Men ja, kan være av interesse det! Ellers hadde jeg egentlig planlagt Rondell D58. Men har ikke penger til felger enda, skal betale for NZC-anlegg også videre først. Så kommer helt ann på når du tenker å selge. Kan sende en PM eventuelt! Bare gi en lyd da, men de ligger allerede ute så først til mølla da haha Vurderer faktisk D58 selv, til vinterhjul, tøffe felger men litt "mainstream" da.. Håper egentlig å selge de så fort som mulig da jeg har 19" på hånden 1 hour ago, Freakshow said: jasså? Yes, bare å kjøpe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Februar 25, 2016 Share Skrevet Februar 25, 2016 80w led pærer gabs? de funker ikke like bra når du kjører xD trust me! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå