Gabz Skrevet Mars 13, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2016 Gjorde det, ja. Ikke helt enda, nei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 14, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2016 (endret) Trillet en fin pakke inn her idag, nemlig Mtec V3 LED-pærene jeg har ventet spent på Her er altså utgangspunket (panseret er åpent, derfor ser det rart ut): Pæreforskjell fra original til LED: På plass! Mtec vs original. Merk at bilen er veldig skitten her, så glassene blir veldig matte og ringene kommer veldig dårlig fram! Bedre bilder kommer. Begge inne: Kjørte ut i det som var igjen av dagslys også, for å se: Og i mørket etter at bilen hadde fått en kjapp vask. Glasset er fortsatt litt matt her og.. Veldig gode pærer! Lyser veldig kraftig og pent, både i mørket og i dagslys. Matchet perfekt med tåkelysene også, så ser veldig pent ut. Hvite med et hint av blått. Utrolig stor forbedring fra de originale, gule halogenpærene som så å si ikke syntes i dagslys engang. Veldig fornøyd Her er også et tilfeldig, men litt bedre bilde av hvordan LED-skiltlysene ser ut. Synes det lyser pent! Litt mye for noen, men synes det er helt greit sånn som det er nå. Ser litt freshere ut enn slitne, svake skiltlys. Endret Mars 14, 2016 av Gabz Fahad, HenrikSolberg og Bækkmann reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Mars 14, 2016 Share Skrevet Mars 14, 2016 Det ble pent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Mars 14, 2016 Share Skrevet Mars 14, 2016 Angeleyes er så fjortis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppy Skrevet Mars 14, 2016 Share Skrevet Mars 14, 2016 (endret) Ai ai ai spørs om jeg investere slike jeg og! Pent det der Endret Mars 14, 2016 av Poppy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 14, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2016 Bare å kjøre på, spesielt til den prisen! Eneste jeg ikke kan uttale meg om er varighet og kvalitet i lengden. Men har hørt bare gode ting så har troa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikSolberg Skrevet Mars 15, 2016 Share Skrevet Mars 15, 2016 Ble utrolig pent Gabz hva kostet settet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 15, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2016 Takktakk! Fant en til så å si halv pris så ga ca 850 for settet. Pleier å koste ca 1600 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mars 15, 2016 Share Skrevet Mars 15, 2016 ble kjempe bra! har du noe grønnskjær i ringene dine? kan hende mine ringer er skittende xD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 15, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2016 (endret) Takk! Tror ikke det, synes de er veldig hvite med litt blått i seg. Men så er jeg fargeblind på diverse nyanser av rød og grønn, så er ikke godt å si Edit: fikk dama til å se på dem for sikkerhets skyld, er helt hvite med litt blått i. Ikke noe grønt Endret Mars 15, 2016 av Gabz Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bækkmann Skrevet Mars 17, 2016 Share Skrevet Mars 17, 2016 Å du dæven, det ble knallbra med Mtec pærer! Er på mitt tredje billig LED kit selv, så det er kanskje på tide å kjøpe ordentlige saker.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 17, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2016 Takk for det! Ja, er absolutt å satse på disse. Heller ett dyrt kjøp enn mange billige Så dem i direkte sollys i stad, syntes fortsatt og lyser bra på dagtid generelt også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 18, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2016 Spørsmål til dere. Hva gjør man hvis man har gjeld og endelig har fått lønning nok til å betale en god del av det? Jo, man kjøper felger Har endelig kjøpt meg Rondell D58 som jeg har ventet på lenge nå. Fikk dem til en fin pris så hentet i stad. Hvem sier sedan ikke er praktisk? Er da 6 stykker, men to av dem skal selges da jeg ikke har behov for dem. Felgene er i ganske god stand, trenger bare en polering. Framdekkene går nok å bruke en stund, men bakdekk må byttes. Men hey, jeg er kjempefornøyd Specs er da 8,5x18 foran og 10x18 bak. Står nå 225/45-dekk foran og 265/35 bak. Fikk også en pakke i posten når jeg kom hjem, og den inneholdt dette: Ser uendelig mye bedre ut enn bussrattet, så skal bytte ASAP. Når jeg så tredekselet på bildet i salgsannonsen så bestilte jeg øyeblikkelig et mattsvart trimdeksel fra Ebay som er på vei i posten. men etter å ha sett det i virkeligheten så lurer jeg på om tre-trimmen faktisk var litt fin Får se hva jeg gjør. Har nå hvertfall et mye fetere ratt klart! Shattered og Daniel. reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppy Skrevet Mars 18, 2016 Share Skrevet Mars 18, 2016 Går fort i svingene her! Blir bra med både ratt og rondell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 18, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2016 2 minutter siden, Poppy skrev: Går fort i svingene her! Blir bra med både ratt og rondell Tror det, ja! Hehe, sånn er det med lite tålmodighet Skaffe dekk til felgene nå, så skal jeg roe meg ned en stund og få betalt det jeg har av gjeld.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå