Gabz Skrevet Juni 3, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2016 Takktakk! Neste prioritet det nå, bare kjøpe nye dekk først Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikSolberg Skrevet Juni 3, 2016 Share Skrevet Juni 3, 2016 Dette så virkelig bra ut Gabz! nesten som jeg må gratulere deg med ny bil Må bli helt rått med senk ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juni 3, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2016 Haha, tusen takk Burde vel ganske godt på vei de coiloverne nå, spent som en unge! HenrikSolberg reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juni 3, 2016 Share Skrevet Juni 3, 2016 ble bra når den ble rustfri men! må ærlig innrømme at jeg faktisk syns den så bedre ut med facelift kan hende det er høyden men helheten ble hvertfall veldig bra hvordan potte tenker du? 2stk utblås? (ikke m5 men 2stk på en side) eller diesel potte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juni 3, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2016 Takk! Hjelper nok ekstremt med senk, ja. Faceliften er utrolig pen foran, men etter å ha sett denne i virkeligheten med fargen på osv., så er jeg helt forelsket Skal ha to stykk på ene siden, ja! Dieselstuss synes jeg blir litt harry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juni 3, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2016 Var en liten tur innom høggeren idag for å se om de hadde noe interessant. Var dessverre lite, men fant i hvertfall noen interiørlister som virket litt freshere enn det kjedelige treverket som jeg er så lei av nå. Til 300 kroner så tok jeg dem med. Askebegerluken funker ikke og er noen riper her og der, men fin stand ellers! Utgangspunkt: Forskjellen: Resultat: Beklager veldig skittent interiør og halvveise bilder (hadde bare et fast 50mm-objektiv tilgjengelig og veldig dårlige lysforhold). Men ble litt freshere og litt penere kontrast til det svarte! Fornøyd. magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Juni 3, 2016 Share Skrevet Juni 3, 2016 Tror faktisk det hadde vært tøft med de i bilens farge, sammen med det svarte interiøret. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juni 3, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2016 Tenkte på det selv, faktisk. Fargen som er på nå er jo ikke så langt unna Får se! Mye annet som skal brukes penger på først. Daniel. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juni 5, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2016 Litt dagdrømming i PS. HenrikSolberg reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet Juni 5, 2016 Share Skrevet Juni 5, 2016 Så meget bra ut med nye lister Føler trangen for trelister blir større nå lurer på om jeg skal skaffe meg det igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Juni 5, 2016 Share Skrevet Juni 5, 2016 Legg deg Remy du er jo heeelt på jordet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet Juni 5, 2016 Share Skrevet Juni 5, 2016 Haha må jo få litt bryting av kontrasten. Alt er jo svart inni bilen 😅😅 listene er av alcantara og skinn 😅😅 too much black Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juni 7, 2016 Share Skrevet Juni 7, 2016 funka lokket på den andre midtkonsollen? isåfall er det bare å fløtte over "list" delen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juni 7, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2016 Vurderte å gjøre det, men orka ikke styre med det. Askebegeret får stå åpent Bytter dem sikkert igjen en gang etterhvert. Var for øvrig en tur på posten i stad, for jeg har nemlig fått inn shadowlinelistene! Var også litt morro at mannen på Posten var skikkelig gira på å se ferdig resultat etter å ha levert meg M5-fangerne forrige gang, og ble med ut for å titte litt. Hyggelig! Disse blir da montert sammen med takluken en dag snart, da Remy var så snill og rakk ut en hjelpende hånd igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Juni 7, 2016 Share Skrevet Juni 7, 2016 Dette ble knall det! Litt Senk nå så blir det bra! Jeg har komplett originalt M sport understell i god stand tilsalgs men du har vel bestilt coilovere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå