Gå til innhold

Gabz' #449 E39 - Video (s.80)

Gabz
 Share

Anbefalte innlegg

ble bra når den ble rustfri :)
men! må ærlig innrømme at jeg faktisk syns den så bedre ut med facelift :o
kan hende det er høyden ;) men helheten ble hvertfall veldig bra :D
hvordan potte tenker du? 2stk utblås? (ikke m5 men 2stk på en side) eller diesel potte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! Hjelper nok ekstremt med senk, ja. Faceliften er utrolig pen foran, men etter å ha sett denne i virkeligheten med fargen på osv., så er jeg helt forelsket :) Skal ha to stykk på ene siden, ja! Dieselstuss synes jeg blir litt harry :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var en liten tur innom høggeren idag for å se om de hadde noe interessant. Var dessverre lite, men fant i hvertfall noen interiørlister som virket litt freshere enn det kjedelige treverket som jeg er så lei av nå. Til 300 kroner så tok jeg dem med. Askebegerluken funker ikke og er noen riper her og der, men fin stand ellers!

Utgangspunkt:

1.jpg

2.jpg

Forskjellen:

3.jpg

Resultat:

4.jpg

5.jpg

6.jpg

7.jpg

Beklager veldig skittent interiør og halvveise bilder (hadde bare et fast 50mm-objektiv tilgjengelig og veldig dårlige lysforhold). Men ble litt freshere og litt penere kontrast til det svarte! :) Fornøyd. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vurderte å gjøre det, men orka ikke styre med det. Askebegeret får stå åpent :lol: Bytter dem sikkert igjen en gang etterhvert. 

Var for øvrig en tur på posten i stad, for jeg har nemlig fått inn shadowlinelistene! Var også litt morro at mannen på Posten var skikkelig gira på å se ferdig resultat etter å ha levert meg M5-fangerne forrige gang, og ble med ut for å titte litt. Hyggelig!

DSC_2150.JPG

Disse blir da montert sammen med takluken en dag snart, da Remy var så snill og rakk ut en hjelpende hånd igjen :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...