Gabz Skrevet Juni 26, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2016 Tusen takk, du! Driver å vurderer nye dekk nå, usikker på hva det skal bli. Tenkte kanskje 215/35 og 235/35, selv om det blir 3cm høydeforskjell på hjulet foran, men det gjør meg ikke så mye tror jeg. Hvis det strekker litt mer bak kan det jo jevne seg ut littegrann også. Får se hva jeg får tak i først! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Juni 26, 2016 Share Skrevet Juni 26, 2016 Kjøpte du ikke nettopp nye? Eller er det fordi de ble litt høvlet av skjermkanten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juni 26, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2016 De forrige jeg hadde hadde pent strekk med de dimensjonene jeg har nå. Men de nye var mye feitere, så ble litt ballong. Så må ha smalere både så jeg ikke høvler dem i alle svinger, og for å få bilen litt lavere Daniel. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juni 26, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2016 Måtte bite i det sure eplet og justere opp en centimeter fram til jeg får på smalere dekk og får valset. Subbet fælt i svinger når jeg hadde med passasjer. Og uten egentlig, haha. Får gå enn så lenge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juni 28, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2016 Fikk endelig skiftet olje og oljefilter idag Godt å få gjort etter 12k kilometer siden sist. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juni 30, 2016 Share Skrevet Juni 30, 2016 nydelig gabz! nydelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juli 3, 2016 Share Skrevet Juli 3, 2016 har du død eller har bilen død? du hakke oppdatert på mange dager her jo!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juli 4, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2016 Ingen av oss har dødd enda, dessverre Bare ikke skjedd noe siden sist. Bilen bare kjøres og fylles diesel på, haha. Kan kompensere med noen bilder da! codex, magneten, HenrikSolberg og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hostine Skrevet Juli 6, 2016 Share Skrevet Juli 6, 2016 Flotte bilder, as usual Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juli 6, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2016 Tenkju tenkju Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hefner Skrevet Juli 12, 2016 Share Skrevet Juli 12, 2016 Blitt fin denne bimmern din Gabz, du gjør alt det rette med den. Men subbing er fy fy.... blir det bare trøbbel av og ikke snakk om rust. Keep up the good work man Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juli 12, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2016 Tusen takk, Hefner! Subbing er fælt, ja, irriterer meg veldig. Bare få råd til smalere dekk og ordentlig valsing nå så slipper jeg subbing og får senket mer samtidig Mellom jobber for tiden, så penger strømmer ikke akkurat inn lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juli 12, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2016 (endret) Har slitt med at bilen går i nødmodus de siste par dagene og etter litt diagnosering var jeg rimelig sikker på at EGR-termostaten var synderen. Dro opp til GS i dag og kjøpte ny, original termostat og byttet med en gang jeg kom hjem. Klar til bytte: Gamle ute: Nye på plass: Tok prøvetur på 18-20km (nødmodus kom tidligere etter bare noen få kilometer) for å sikre meg om at ting var i orden igjen, og det var de! Turen gikk problemfritt, så dette var visst riktig løsning. Greit å ha den byttet uansett, da jeg tok hovedtermostaten i forrige omgang. Fikk også slettet airbag-feilkoden fra rattbyttet, så det var godt. Neste på agendaen er E30Meet på lørdagen. Skal få senket en del mer foran (så langt det går uten å subbe så fælt med disse dekkene), og kanskje littegrann bak og. Men må virkelig få valset og byttet dekk snart, da det allerede subber i svinger bak med passasjerer da dette settet er relativt mykt i forhold til mange andre alternativer. Endret Juli 12, 2016 av Gabz HenrikSolberg, Thundercoil og MarcusSteffensen reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juli 13, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2016 Ooog selvfølgelig måtte noe gå i dass.. Bilen lekker kjølevæske. Ikke noe åpenlyst sted heller, ikke noe synlig vått i motorrommet eller på bakken, så kan være en slange under innsug eller noe. Fikk greit pristilbud av Snapdrive på feilsøking, så leverer bilen til dem på søndag kveld så de får sjekket den mandag morgen. Men det betyr jo at jeg ikke får dratt på E30Meet med den heller.. Spurte dem om man kunne få refundert billetten men neida. 500kr rett i dass Så da får bilen stå resten av uka.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juli 13, 2016 Share Skrevet Juli 13, 2016 billett? oO hvordan billett? er det ikke abre 300kr i medlemskap som skal til? har du ingen andre og dra med da? ^^ kjedelig emd bilen. sikker på at det ikke er sensor? sjekka at du faktisk mangler veske? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå