osteper Skrevet August 2, 2016 Share Skrevet August 2, 2016 Syns du skal holde deg til E39! Om du evt. selger, er du jo ca. halvveis til E39 M5! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet August 2, 2016 Forfatter Share Skrevet August 2, 2016 2 timer siden, Freakshow skrev: trf Stage 4..... Igjen så vil jeg heller ha en sprek bensinbil enn å tyne ut en dieselbil så godt man kan. Dette er biler som er ment til å kjøres pent og økonomisk 1 time siden, Bækkmann skrev: Det fornuftige her er nok å beholde bilen. Jeg solgte jo 520i'en min som var strøøken, og kjøpte en 530i med masse tull. Ikke lurt. Men gøy! Ønsker du morro bil, så ville jeg heller ha kjøpt en bil nummer to om du har råd. Hvis ikke, hold deg i skinnet og kjøp en grom sommerbil neste år! Du trives mye bedre i 5'ern på vinterstid vil jeg tro! Ikke like kult å kjøre cab da Er lei av å kjøre fornuftig bil Life is too short to drive boring cars, haha. Blir nok ikke cab om jeg selger denne, MX er kun hvis jeg skulle beholdt. Men tror ikke jeg har nok tålmodighet til å vente til neste år eller når enn jeg hadde hatt råd til det. Blir morrobil for dyrt/ubeleielig så har de jeg ser på salgsverdi nok til å gå over til E60 i stedet. Jeg er en mann med dårlig tålmodighet og for mye viljestyring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet August 2, 2016 Forfatter Share Skrevet August 2, 2016 (endret) 1 time siden, hanzhe skrev: Lurer litt på hva du legger i en morsom bil som kan kjøres aktivt. Er det lyskryss-racing og kjøring opp og ned den lokale stripa som er tanken eller er det street-drifting? Forstår deg litt uansett, 520d er ikke akkurat en rakett. Bare å spare til 335i/535i eller en M3/M5 Får se om det blir en 335i på meg en gang neste år. Skal ikke herje med den, vil bare ha en bil som gir mer racingbil-preg og er litt sprek. En bil jeg eksempelvis kan ha bøtteseter i, ha bråkete eksos, bygge litt motor i og som er sprek nok til å ha det morro med. Gjerne også med turbo (de fleste jeg vurderer nå har det). Kunne trekke ut gira under pådrag uten dårlig samvittighet, og suse gjennom svingete sideveier Pengene er ikke der for noe M5 enda, og dessuten trenger jeg litt variasjon fra E39 litt. Har hatt fire stykker nå, så Kommer nok til å bli noe fornuftig igjen etterhvert, må bare få litt utslipp for morrosuget. 24 minutter siden, osteper skrev: Syns du skal holde deg til E39! Om du evt. selger, er du jo ca. halvveis til E39 M5! Halvveis er ikke nok, så må bli noe i samme prisklasse enn så lenge Har nå sagt til han som var interessert at han kan komme og se en gang det passer. Får jeg solgt for en god pris (95-100k) så blir vi nok enige på det, også kjøper jeg meg noe nytt. Tenker da i hovedsak S14a. Vi får se hva det blir til Endret August 2, 2016 av Gabz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
osteper Skrevet August 2, 2016 Share Skrevet August 2, 2016 5 minutter siden, Gabz skrev: Skal ikke herje med den, vil bare ha en bil som gir mer racingbil-preg og er litt sprek. En bil jeg eksempelvis kan ha bøtteseter i, ha bråkete eksos, bygge litt motor i og som er sprek nok til å ha det morro med. Gjerne også med turbo (de fleste jeg vurderer nå har det). Kunne trekke ut gira under pådrag uten dårlig samvittighet, og suse gjennom svingete sideveier Pengene er ikke der for noe M5 enda, og dessuten trenger jeg litt variasjon fra E39 litt. Har hatt fire stykker nå, så Kommer nok til å bli noe fornuftig igjen etterhvert, må bare få litt utslipp for morrosuget. Halvveis er ikke nok, så må bli noe i samme prisklasse enn så lenge Har nå sagt til han som var interessert at han kan komme og se en gang det passer. Får jeg solgt for en god pris (95-100k) så blir vi nok enige på det, også kjøper jeg meg noe nytt. Tenker da i hovedsak S14a. Vi får se hva det blir til Må innrøme, S14 er stilige biler det og da. Så lykke til med evt. salg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet August 2, 2016 Forfatter Share Skrevet August 2, 2016 (endret) Siklet på de veldig lenge nå, så blir en liten drøm i oppfyllelse eventuelt Får se hva han karen vil gi, om han i det hele tatt tar turen helt fra Trøndelag. Om ikke legger jeg ut på Finn og prøver der. Og får jeg ikke det jeg ønsker så blir den hos meg. Takk for det! Endret August 2, 2016 av Gabz Bækkmann reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.H.O Skrevet August 2, 2016 Share Skrevet August 2, 2016 90K for en E39 520D, da hadde jeg glatt solgt hvis budet var seriøst hvertfall. Er jo nesten E60 pris det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet August 2, 2016 Share Skrevet August 2, 2016 Du vet at Jan-Roger hare n 330i som skriker "Gaaaabz!" den er både sprek og tøff (lav nok?), og du kan ha 520d ved siden av Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet August 2, 2016 Forfatter Share Skrevet August 2, 2016 4 timer siden, T.H.O skrev: 90K for en E39 520D, da hadde jeg glatt solgt hvis budet var seriøst hvertfall. Er jo nesten E60 pris det. Og hva så? Får ikke rustfri og strøken E60 i sjelden og nydelig farge med M-sport og bra med utstyr, samt så lav kilometerstand til den prisen 4 timer siden, Shattered skrev: Du vet at Jan-Roger hare n 330i som skriker "Gaaaabz!" den er både sprek og tøff (lav nok?), og du kan ha 520d ved siden av Ja! Sølvfarget touring med automat, akkurat det jeg ønsker meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet August 2, 2016 Share Skrevet August 2, 2016 4 minutter siden, Gabz skrev: Og hva så? Får ikke rustfri og strøken E60 i sjelden og nydelig farge med M-sport og bra med utstyr, samt så lav kilometerstand til den prisen Ja! Sølvfarget touring med automat, akkurat det jeg ønsker meg sølvfarga touring med automat ønsker vel alle seg? xD Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet August 2, 2016 Forfatter Share Skrevet August 2, 2016 Alle på 60+ Haha neida, men nå skal jeg enten ha noe mer sporty. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet August 2, 2016 Share Skrevet August 2, 2016 1 minutt siden, Gabz skrev: Alle på 60+ Haha neida, men nå skal jeg enten ha noe mer sporty. haha erru frekk? bare hiv på skikkelig coilovers og bygg om til manuell så har du en skikkelig sleeper og hive på en kompressor så drar du fra ganske mye Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet August 2, 2016 Forfatter Share Skrevet August 2, 2016 Meh, aldri vært noe fan av E46 egentlig og ikke gidder jeg ombygg heller Skal det bli BMW igjen nå, så er det E60 525D. Anyways, vært en tur hos Valsemesteren idag og fått valset alle fire buene for å slippe subbingen. Veldig hyggelig kar og strålende resultat! Underveis: Kjøpte også en slik lakkstift i pretty much riktig farge for å pensle litt over eventuelle riper som var på innsiden av buen. Fikk også tectylert inni der. Resultatet av valsingen ble jo veldig bra! Subbet ikke i en eneste sving eller dump på hele veien hjem Veldig fornøyd! Freakshow, Fahad og HenrikSolberg reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet August 2, 2016 Share Skrevet August 2, 2016 sto ikke en sølv passat stasjonsvogn hos han? buene ble bra (Y) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet August 2, 2016 Forfatter Share Skrevet August 2, 2016 Hos hvem? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet August 2, 2016 Share Skrevet August 2, 2016 41 minutter siden, Gabz skrev: Meh, aldri vært noe fan av E46 egentlig og ikke gidder jeg ombygg heller Skal det bli BMW igjen nå, så er det E60 525D. Anyways, vært en tur hos Valsemesteren idag og fått valset alle fire buene for å slippe subbingen. Veldig hyggelig kar og strålende resultat! Underveis: Kjøpte også en slik lakkstift i pretty much riktig farge for å pensle litt over eventuelle riper som var på innsiden av buen. Fikk også tectylert inni der. Resultatet av valsingen ble jo veldig bra! Subbet ikke i en eneste sving eller dump på hele veien hjem Veldig fornøyd! Dyktig han Philip. Han som tok buene mine og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå