Gå til innhold

Gabz' #449 E39 - Video (s.80)

Gabz
 Share

Anbefalte innlegg

Takk! :) Subber alt for mye, dessverre. Men skal hvertfall lavere foran. Skal også bytte felger etterhvert til noen som er 0,5" smalere bak, så kan kanskje senkes mer da :) Eventuelt ta av spacerne, men det har jeg ikke så lyst til.

Endret av Gabz
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Gabz skrev:

Takk! :) Subber alt for mye, dessverre. Men skal hvertfall lavere foran. Skal også bytte felger etterhvert til noen som er 0,5" smalere bak, så kan kanskje senkes mer da :) Eventuelt ta av spacerne, men det har jeg ikke så lyst til.

Senker du mer forran så blir det enda større forskjell bak enn det er allerede nå. Få heller tak i smalere dekk ja. Dekk og spacer dim?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bak er det 10x18 ET19 + 15mm spacer med 255/35 dekk som er ganske breie for størrelsen sin. Har derfor ikke giddet å senke mer bak før jeg får på de smalere felgene med smalere dekk. Er også valset, men subber likevel i brå svinger og med passasjerer. Subbet myye mer før jeg valset da. Også ser jeg på høyreside bak at strammeskruen til justeringsmutteren på coiloveren er rundet ut, så det må fikses for at jeg skal kunne justere noe som helst.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk montert LED-kitet jeg kjøpte til interiøret på eBay i dag. 

Før/underveis/etter-bilder:

Under dører:

1.JPG

2.JPG

3.JPG

Lys i C-stolpe:

4.JPG

5.JPG

6.JPG

Lys i midten foran:

7.JPG

8.JPG

Her funket ikke leselysene av en eller annen grunn. De samme pærene funket i leselysene bak, og det funket med originalpærene, men den ville absolutt ikke.

9.JPG

Lys til speil i solskjermer bak:

10.JPG

11.JPG

12.JPG

Hanskerom:

13.JPG

14.JPG

15.JPG

Bagasjerom:

16.JPG

17.JPG

18.JPG

19.JPG

20.JPG

Slik ble det i mørket. Ble skuffet over resultatet.. Ble lovet hvite pærer men disse var ganske blå, så ble mye mer harry preg enn jeg ønsket. Så må skaffe meg et annet kit ASAP. Vil nesten bare montere tilbake halogen enn så lenge slik dette ser ut :P

21.JPG

Fikk også byttet pæra til det tredje bremselyset bak, da det ikke funker og jeg har varsel i dashbordet som irriterer fælt. 

22.JPG

Meeen ikke hjalp det heller. Lyser fortsatt ikke. Pæra er intakt, og pæreholderen virket grei. Skal dobbeltsjekke sistnevnte før jeg eventuelt må lete etter kabelbrudd under hattehylle, som frister lite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd det med led lysene, derfor jeg velger å beholde mine halogen.  Hvis ikke fargen er helt rett så kan det fort se så jalla ut. Angående bremselyset ditt, så er du veldig uheldig hvis det ikke var pæra eller sokkelen. På min hadde ene kontakten til tåkelyset brent seg totalt av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, vil ikke tro det :lol: Men ser de kitene som faktisk anbefales og er hvite koster 1000-1500 kontra et 200-kroners sett fra eBay. Da er det jaggu bedre med halogen, hvertfall en stund framover. Med mindre jeg finner noe billige hvite sett da. Ser til og med at Biltema-pærer blir rundt tusenlappen. 

4 timer siden, tennbrikket skrev:

Angående bremselyset ditt, så er du veldig uheldig hvis det ikke var pæra eller sokkelen. 

Skal dobbeltsjekke holderen igjen idag. Var mørkt i går, jeg bare tenkte at den gikk så fint inn og ut at alt virket greit. Så må se litt nærmere i lys :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare et tips angående billige ebay led-pærer, en kompis monterte desse i en e36 m3, både i kupe og i bagasjerommet. Tilfeldigvis var vi i garasjen da vi kjendte en brendt lukt, men greide ikke å plassere lukten med en gang. Da viste det seg at ene pæren i bagasjerommet hadde smeltet og svidde holderen/glasset samt litt isolasjon. Ikke meningen å skape negativitet rundt ledlys monteringen, tenkte bare jeg skulle dele erfaringen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, BjornarHS skrev:

Bare et tips angående billige ebay led-pærer, en kompis monterte desse i en e36 m3, både i kupe og i bagasjerommet. Tilfeldigvis var vi i garasjen da vi kjendte en brendt lukt, men greide ikke å plassere lukten med en gang. Da viste det seg at ene pæren i bagasjerommet hadde smeltet og svidde holderen/glasset samt litt isolasjon. Ikke meningen å skape negativitet rundt ledlys monteringen, tenkte bare jeg skulle dele erfaringen :)

Trudde ikke led produserte noe særlig med varme, jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...