BjornarHS Skrevet September 14, 2016 Share Skrevet September 14, 2016 31 minutter siden, bmwgreg90 skrev: Trudde ikke led produserte noe særlig med varme, jeg. Nei, var nok ikke varmen som gjorde det, var heller det at pæren kortsluttet eller lignendes bmwgreg90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet September 14, 2016 Share Skrevet September 14, 2016 Skjedd mye her. Blir så bra atte Får heldigvis bilder på snap og Messenger Angående LED så husker jeg ikke helt hvor/hvilke jeg kjøpte til E46en jeg hadde. De ble perfekt hvite, men de kostet minst 1000kr. Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet September 14, 2016 Forfatter Share Skrevet September 14, 2016 Skal passe på dette med varme. Har originalpærene liggende og skal ikke se bort i fra at de erstatter de LED-pærene som står i nå.. @Thundercoil Haha ja, må holde deg oppdatert og, selv om du fullt forståelig ikke orker forumet mer Mye bra sett til 1000-1500, men det er ikke penger jeg gidder å punge ut for et LED-kit nå. Dessuten har jeg kontaktet hun jeg kjøpte pærene av og ser ut til at hun skal prøve å få tak i noen like i ordentlig hvit og få sendt over. Får se hvordan det går Thundercoil reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BlackHawk Skrevet September 15, 2016 Share Skrevet September 15, 2016 Gabz, er det en mulighet for at det var deg jeg så i ski, nå nettopp? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet September 15, 2016 Forfatter Share Skrevet September 15, 2016 (endret) 1 time siden, BlackHawk skrev: Gabz, er det en mulighet for at det var deg jeg så i ski, nå nettopp? Det stemmer! Hva kjørte du og hvor? Endret September 15, 2016 av Gabz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BlackHawk Skrevet September 15, 2016 Share Skrevet September 15, 2016 2 timer siden, Gabz skrev: Det stemmer! Hva kjørte du og hvor? Jeg kjørte mørk blå E39, senket Var like ved der møller var før Synes jeg kjente igjen bilen, så veldig fin ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet September 15, 2016 Forfatter Share Skrevet September 15, 2016 Aaah, ja, da husker jeg deg faktisk Fin din og! Får hive opp tråd på den da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet September 15, 2016 Share Skrevet September 15, 2016 Jeg har ikke vært innom tråden din før. Pen bil👌. Jeg syns høyde fremme/bak var bra. Har du valset bak? Min gamle e39 subbet også mye, og husker kanten på skjermene bak var alt annet enn vennlig mot senk.. Bare unngå å valse skjermene utover så det ikke kan synes, så er det bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet September 15, 2016 Share Skrevet September 15, 2016 Jeg ville forresten heller har en mild soting på rutene enn rollo. Har det i e53en og skulle gjerne byttet/sotet utenom. Det gir noe skygge innvendig selvsagt, men tar ikke alt solskinnet, og bilen blir fremdeles mye varmere innvendig enn med soting. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet September 15, 2016 Forfatter Share Skrevet September 15, 2016 Mange takk Er valset både foran og bak. Subbet helt jævlig før jeg valset og subber enda men langt i fra like mye. Dog er det fortsatt for mykt bak for min smak, men framfor å begynne med det igjen skal jeg vente og se hvordan det blir med de nye felgene jeg venter på. Skal sote også, vil egentlig bare ha rolloen siden det er morro med mer ekstrautstyr. Bækkmann reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BlackHawk Skrevet September 16, 2016 Share Skrevet September 16, 2016 10 timer siden, Gabz skrev: Aaah, ja, da husker jeg deg faktisk Fin din og! Får hive opp tråd på den da. Takktakk, får gjøre det kan bare ikke love når Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet September 16, 2016 Forfatter Share Skrevet September 16, 2016 Bedre sent enn aldri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet September 16, 2016 Share Skrevet September 16, 2016 Syns filmen var kul jeg 😁 å bilen har blitt veldig fin! Kult med den fargen også som man ikke ser så ofte 👍 Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet September 16, 2016 Forfatter Share Skrevet September 16, 2016 Tusen takk Ja, er fornøyd med den. Den er eksepsjonelt pen når man ser den nyvasket i sollys og! Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diiesel Skrevet September 18, 2016 Share Skrevet September 18, 2016 Rart hvor lite som skal til for å få E39 til å se skikkelig fin ut! Har du tenkt til å koordinere listene, altså sort rundt hele eller lakkerte rundt hele? Finfin bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå