Gå til innhold

Gabz' #449 E39 - Video (s.80)

Gabz
 Share

Anbefalte innlegg

Skal passe på dette med varme. Har originalpærene liggende og skal ikke se bort i fra at de erstatter de LED-pærene som står i nå..

@Thundercoil Haha ja, må holde deg oppdatert og, selv om du fullt forståelig ikke orker forumet mer :lol: Mye bra sett til 1000-1500, men det er ikke penger jeg gidder å punge ut for et LED-kit nå. Dessuten har jeg kontaktet hun jeg kjøpte pærene av og ser ut til at hun skal prøve å få tak i noen like i ordentlig hvit og få sendt over. Får se hvordan det går :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke vært innom tråden din før. Pen bil👌. Jeg syns høyde fremme/bak var bra. Har du valset bak? Min gamle e39 subbet også mye, og husker kanten på skjermene bak var alt annet enn vennlig mot senk.. Bare unngå å valse skjermene utover så det ikke kan synes, så er det bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville forresten heller har en mild soting på rutene enn rollo. Har det i e53en og skulle gjerne byttet/sotet utenom. Det gir noe skygge innvendig selvsagt, men tar ikke alt solskinnet, og bilen blir fremdeles mye varmere innvendig enn med soting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange takk :) Er valset både foran og bak. Subbet helt jævlig før jeg valset og subber enda men langt i fra like mye. Dog er det fortsatt for mykt bak for min smak, men framfor å begynne med det igjen skal jeg vente og se hvordan det blir med de nye felgene jeg venter på. Skal sote også, vil egentlig bare ha rolloen siden det er morro med mer ekstrautstyr. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...