Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pent! Liker glassluke jeg også, synes alt blir så mye lysere og kupeen virker litt større med glassluke. Din delebil? Skal du flytte over noe annet? 

Skrevet
10 timer siden, DanielStance skrev:

No har du gjort så mye med bilen at du ikke må selge den :lol:

Enig med Stance. Dette ble bra, Gabz! Hva blir neste prosjekt nå? Er vel ikke så mye igjen, før du har "perfekt" bil? 

Skrevet
2 timer siden, danskiii skrev:

Nope, har det så kjedelig som mulig originalt, haha. Standardseter i stoff med manuell justering :P Tenkte å få tak i tekstilfarge på boks, tror ikke det er så dyrt. Men hvis jeg ikke husker feil har de en svart alarmboks i en bil på den nærmeste høggern, så tenker tur innom der først :)

1 time siden, RemyNG skrev:

Helt enig :D 

1 time siden, salnes34 skrev:

Takker! Ja, hadde det. Ble mye fikling, inn og ut, og opp og ned for å få luka til å sitte flush når alt er lukket og å gå helt som den skal. Jeg hadde aldri turt å styre med den delen alene :lol: Mye små skurer som må passes på også. Kassetten var også greit å være to på når den skulle inn igjen for å holde alt i ro når den skulle skrus inn.

19 minutter siden, Eselfjes skrev:

Takk! Ja, absolutt et stort løft i interiøret, og også mye penere utenifra. Legger liksom til litt på shadowline'en og gir en pen kontrast :) Delebilen tilhører @Durochris, og han selger den i deler om noen er interessert. Utrolig hyggelig og hjelpsom kar med fine priser. Ta kontakt med han om du trenger noe. Jeg skal som sagt inn med hattehylla hvertfall, også får jeg se om det blir noe mer. Vurderer å ta over det innvendige speilet hans siden det har autodip, men får se hvor mye ledningsstyr det er. Mer utstyr kommer etterhvert, var bare ikke så veldig mye jeg kunne bruke ellers i akkurat denne :)

4 minutter siden, Shattered skrev:

Takk. Vi får se! I mine øyne er det en del igjen. Mer utstyr, sote ruter, få på nye felgene med nye dekk, justere ned høyden litt, eksos og forhåpentligvis ombygging til 530D etterhvert. Alt står i førstepost under planer :) 

Skrevet
54 minutter siden, Gabz skrev:

Nope, har det så kjedelig som mulig originalt, haha. Standardseter i stoff med manuell justering :P Tenkte å få tak i tekstilfarge på boks, tror ikke det er så dyrt. Men hvis jeg ikke husker feil har de en svart alarmboks i en bil på den nærmeste høggern, så tenker tur innom der først :)

Da må du gjerne dokumentere godt hvordan du får Comfort seter til å fungere osv :) skal jeg beholde min så er det høyst aktuelt å ettermontere! "ung" mann, gammel rygg :P

Skrevet

Haha, skal gjøre det :) Tror det blir veldig deilig med knekkbar rygg, ja. Alltid irritert meg over standardsetene. Altså, hvis jeg skal bruke hodestøtten så ser jeg opp i taket fordi jeg må lene meg så langt bak med de. Så tror det blir veldig digg å få støtte over hele ryggen i normal stilling og!

Skrevet
12 minutter siden, Gabz skrev:

Haha, skal gjøre det :) Tror det blir veldig deilig med knekkbar rygg, ja. Alltid irritert meg over standardsetene. Altså, hvis jeg skal bruke hodestøtten så ser jeg opp i taket fordi jeg må lene meg så langt bak med de. Så tror det blir veldig digg å få støtte over hele ryggen i normal stilling og!

Noe forskjell på Comfort bak i forhold til vanlig skinn?

Hvor mye måtte du ut med for setene? :)

Skrevet

Den knekken klarer man ikke og leve uten etter man har hatt det 😂😂. Så blir det stor nedtur når man går for andre seter som f.eks sport seter 😂. Godt jeg hadde nok seter og kunne bygge kombo seter

Skrevet

@danskiii  

Comfort kan knekkes på midten av ryggen slik:
sE9kUl.jpg

Mens standard er fast i slik stilling:
CIMG6725-rear-seats.jpg

Jeg ga faktisk 500 for begge :) Men manglet noen knapper og klips, og deksler var litt knekt. Men jeg hadde standardseter som også var elektriske liggende så jeg byttet over litt deler fra de. 

@RemyNG Det har jeg ikke vanskelig for å tro på :lol: Den komboen hadde vært rimelig digg, ja! Med litt sidestøtte og. En vakker dag får jeg tak i contour til en fornuftig pris..

Skrevet

Ja den komboen ble perfekt egentlig 😁😁. Hadde countur vært lettere og få tak hjem så hadde jeg hatt det 😂😂😂. Men generelt er setene overpriset og noen av de er temmelig harde og mangler noen funksjoner.

Skrevet

Åja, baksetene! Trodde du mente bak setene foran, haha. Baksetene er like på alle E39 utenom M5. Eneste forskjellen du får der er nedfellbart eller ikke. Også er det litt forskjell i mønster på disse årsmodeller. Ellers likt :) Er i hovedsak bare forskjellige framseter (standard, sport, comfort, contour, M5).

Skrevet
1 time siden, Gabz skrev:

Absolutt, koster jo 8-12k på eBay, haha. Irriterer meg så fælt i sjalusi over at han Even fikk tak i to for en tusenlapp :lol:

Hahaha de setene er temmelig slitne for og si det mildt :P men var en bra deal der

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...